3.323 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Hvor står Jeres hundeseng/senge. Hvor står Jeres hundeseng/senge.

Nu har jeg jo kun et lille sted at bo. Så hun har en seng (kuglefyld, slags "sækkestol" bare som hundeseng) i stuen. Så har hun en junior-madres med en dobbeldyne i soveværelset ved min seng. Og når jeg køre hjemmefra, får hun en hundesovepose som hun altid ligger på i gangen (selvom hun kan gå i stuen og lægge sig). Om natten skifter hun frem og tilbage imellem den i soveværelset og i stuen.

Men hvad bruger i som senge og hvor står de henne i hjemmet? Og hvilken bruger de helst?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor står Jeres hundeseng/senge.
  • #1   6. jul 2011 Har bur med en babydyne i som står i køkkenet og så bruger hun ellers min seng eller gulvet i køkkenet som det passer hende :o)

Hun har haft flere senge men bruger dem ikke så de er gemt væk

• #2   6. jul 2011 Vi har tre hunde og to steder de kan sove smiley

En hundekurv i soveværelset som kun bliver brugt lidt og så en babymadras under sengen som blvier trukket frem når vi går i seng, den sover Alba på hele natten. Det er smart med sådan en lille madras, for den kan nemt skubbes ind under en seng/sofa og man kan nemt skifte lagen på den. Desuden er den fast, så hundene elsker den, de kan ikek lide blødt underlag, jeg tror de får det for varmt når de sådan kan synke ned i det.

Mine sover mest på parketgulvet eller på fliserne i køkkenet...egentlig behøvede vi ikke kurve.

• #3   6. jul 2011 Zacho har en kurv i gangen, den bruger han oftest når han er alene hjemme, eller når vi er på vej ud af døren (han får en godbid når vi smutter) Han sover også tit under trappen, fordi det fungerer som en hule for ham, men der er ikke nogen kurv eller seng, han ligger der bare. Han har en kurv ved siden af spisebordet, den bruger han mest om aftenen, når vi andre er i stuen (lige ved siden af) Ellers sover han bare op af diverse vægge og i min eller min søsters seng smiley

• #4   6. jul 2011 jeg har købt 2 "blomster" kurve af aino herinde og de står begge i stuen i hver ende. så har de også en til kurv i stuen og så kom kata i fredags og der hvor hun kom fra havde de et stofhundehus...så det måtte hun jo også have her...så det er også i stuen...i soveværelset har de en "retro" dukkeseng som de begge kan sove i...den store molly havde en fatboy...men den var hun ik helt tryg ved så den fik min veninde til hendes hund. en dyr investering når hunden ik vil bruge den. så hun deler sofa med mig og de 2 små:)

• #5   6. jul 2011 kurv i gangen under trappen og der står den altid. området under trappe er hans og det et hans frirum, dvs her tager man ikke kontakte tuk hunden medmindre den selv kommer smiley

• #6   6. jul 2011 pixels primære kurv står ved siden af min pc, nu hvor jeg er rykket til lidt større gemakker. Hun fik en sekundær kurv i soveværelset, som hun ikke vil ligge i - den har katten til gengæld eksproprieret.

Normalt ligger hun i min seng og sover, og bliver det for varmt, så lægger hun sig enten under min kommode (who knows why) eller ud på badeværelset.

• #7   6. jul 2011 ...De står overalt!
    De har 9 kurve/huler, og vi bor i en to værelset, så de er bogstaveligt talt overalt.. *GG*
    Oftest er det dog sengen eller sofaen de bruger smiley

• #8   6. jul 2011 Jeg har en sækkeseng i den ene stue, en kæmpe blød kurv i den anden, samt en mindre kurv i den anden stue, så er der en lille hundesofa i mit soveværelse, og så kommer der bur op i min lille stue når jeg får hvalp, altså åbent med tæpper i til hyggehule. men indtil videre ligger Fluffy 99% af tiden i mine møbler, men kattene elsker hundekurvene *LOL*

• #9   6. jul 2011 2 lænestole i stuen som de bruger meget.
    Desuden en kurv og en pude i stuen.
    En kurv i køkkenet.
    En kurv i gangen.
    Og 2 kurve i soveværelset...

• #10   6. jul 2011 4 i stuen, 1 i køkkenet, 3 på 1. sal.

så 5 steder de kan vælge mellem om dagen og 8 steder + 2 fodender af vore senge om natten.
    Stella (på 14) sover altid nede, de 4 andre går op og ned som det passer dem.

• #11   6. jul 2011 Vi et tæppe i sofaen - tæppe på gulvet - kurv dette er i stuen
    I gangen har vi to kurve det samme i sovværlset Og vi har kun en hund

• #12   6. jul 2011 Her har vi en kurv i stuen og vi havde en kugleseng inde i soveværelset men han gad ikke bruge den ! Så han har faktisk kun kurven i stuen, men han bruger kattenes der står i soveværelset smiley Han kan lige akkurat krybe sig den i den ! Ellers har vi en baby dyne der normalt er pakket væk, men når vi rigtig hygger og vi smider os på sofaen bliver den pakket frem - for der må man spise ben og sådan på smiley Det foregår ellers ude i haven smiley

• #13   6. jul 2011 Én seng for enden af chaiselongen på sofaen
    En seng ved siden af sengen i soveværelset

Og så har hun hendes bur stående åbent i soveværelset som hun også frit kan benytte

• #14   6. jul 2011 Og her er der ingen hund i møbler smiley Han vil dog allerhelst ligge på gulvet smiley

• #15   6. jul 2011 Nej hov.. De

• #16   6. jul 2011 Nej hov.. De

• #17   6. jul 2011 Dumme mobil smiley
    Men de har sørme 10 kurve kan jeg se. To i soveværelset, resten i stuen smiley
    De bruger oven i købet dem alle, derfor ingen bliver skrottet.. Hehe!

• #18   6. jul 2011 Vi har en kurv i stuen henne ved vores store vindue så han kan se hvad der sker ude og hvad der sker i stue og køkkennet derudover bruger han begge sofaer og sengen og gulvet så han er over alt smiley Men det er os kun dejligt når ens hund kommer og hygger med en.. smiley Hans kurv bruger han nok mindst men den bruges da smiley Det er hans "fristed" Fra far mor og menneske børn smiley smiley

• #19   6. jul 2011 Øhm hans seng er min seng sååå smiley

• #20   6. jul 2011 Dobbeltseng i soveværelse
    2 Fat boys i spisestuen
    Sofa med saselon i stuen
    Hundesækkepude i køkkenet
    Liggestol på altanen

• #22   6. jul 2011 Hold da helt kaje, hvor er jeg glad for at mine ikke gider kurv... så kunne vi da hverken komme frem eller tlbage herhjemme, hvis vi skulle have så mange spredt ud over det hele *GGGG*

• #23   6. jul 2011 overalt 8-)

• #24   6. jul 2011 Hans kurv står på terrasen, han bruger den nemlig ikke inde.

Når han sover er det under mine forældres seng smiley

• #25   6. jul 2011 Tias hundeseng er en blød stofkurv som ligger under et lille bord som vi har mellem vores 2 og 3 personers sofaer. Hun elskede i forvejen at ligge der fordi det er lidt huleagtigt og så lagde vi hende kurv der :o)

Daisy har en stor plastik kurv som mest bruges til opbevaring af hundelegetøj. Hun ligger helst i sofaen *GG*

• #26   7. jul 2011 I gangen og i hundegårdene smiley

• #27   7. jul 2011 Mine hunde må gerne være oppe i møblerne, men det er forskelligt hvad de foretrækker smiley
    Nogle gange vil de helst bare ligge på gulvet. Men jeg har min seng til rådighed for dem alle, hvis jeg er alene, og hvis min kæreste er her, ligger nogle oppe i sengen, måske én på mit tøj og så en eller to i en hundepude under mit skrivebord smiley
    Ellers har jeg to tynde puder liggende i stuen ved tv'et, et tæppe liggende foran tv'et (det bliver dog ikke brugt), et tykkere tæppe liggende i køkkenet (bliver aktivt brugt af gravhunden, når vi laver mad), og så en hundepude liggende foran pejsen, som vi aldrig har ild i :o)

• #28   7. jul 2011 i stuen, men han bruger den aldrig.. han sover der hvor jeg er, sofa, sengen osv..

• #29   7. jul 2011 Den store har på gulvet i soveværelset... ellers bruger hun sofaen.

Den lille har 5 forskellige stående fordelt ud over vores 2 stuer, om natten bruger hun vores seng.

• #30   7. jul 2011 plastkurv, i stuen smiley men den bliver pt ikk lige brugt da han kun er 10 uger gammel og vi lige har fået ham, derfor sover han på et tæppe ved siden af sofaen som jeg sover på xD

• #31   7. jul 2011 Jeg er glad for at det ikke kun er mig der er tosset med hundesenge. :o) Og jeg er sikker på at hvis jeg havde mere plads kom der sikkert en enkelt seng mere op. Men pt. holder vi os til dem vi har. Vil så sige at den hunde"sovepose jeg har købt er genial. Den fylder ikke meget når den er pakket sammen. Den kan vaskes og tørretumples, og så havde jeg den og Akila med på telttur her i weekenden, hun elskede at ligge på den. Og den isolerer godt for jordkulden. Bedste gave jeg har fået til min vov!

• #32   7. jul 2011 Vi har en hundekurv i gangen
    og når vi sys de er velkomne i stuen så ligger de i vores sækkestole smiley

også har vi to kurve og en måtte udenfor smiley

• #33   7. jul 2011 hos os er de i sofaerne, men de har også en stor pude i stuen på gulvet. to hundekurve i hundegården, to hundekurve på kontoret og en stor pude i bryggerset. alle bliver benyttet flittigt alt efter hvor hundene lige befinder sig smiley

• #34   7. jul 2011 Har en lille toværelsels-lejlighed.
    Har for nylig skåret lidt ned på hundens sovesteder.

Nu har hun en dyne i hjørnet i stuen, samt sit bur med en dyne i.
    I mit soveværelse har hun en stor lækker stofkurv hun elsker, og et lammeskind.

Men om natten sover hun dog for det meste i sofaen smiley

• #35   7. jul 2011 Uf de kurve er alle steder.. På værelse, i køkken, i soveværelse og i stuen. Hun har 3 kurve + 1 transportkasse, som hun godt nok kun sover i, når hun er hjemme ved andre.

Den ene kurv er fast inde i stuen. Hvis jeg står og laver mad, og der pludselig kommer bøller i Silje, så tager jeg hende ud i køkkenet til mig, lukker døren til stuen og tager en kurv og nogle legesager med derud. smiley

• #36   7. jul 2011 Ups, glemte lige noget. Emil har en meeeeeega stor sækkepude som han elsker at ligge i. smiley Det bor i køkkenet, den er for tung at flytte for meget rundt med.

• #37   7. jul 2011 Det = den.

• #38   7. jul 2011 Jeg har 2 hundesenge i stuen, så har jeg 1 i soveværelset og flere i hvalpeområdet i gangen, men mine hunde sover for det meste på sofaen om dagen og selvfølgelig med i sengen om natten

• #40   7. jul 2011 Jeg har to kurve i stuen, en kurv og et bur på mit soveværelse og et bur i brugerset. Og jeg har kun en hund der bor her fast...

Kommentér på:
Hvor står Jeres hundeseng/senge.

Annonce