613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvor længe sover Jeres børn ? Hvor længe sover Jeres børn ?

Min datter på snart 8 er lige vågnet her kl. 10.30. Synes godt nok at hun har sovet længe.
Vi holder ferie sammen i denne uge og de andre dage har det været hende som er vågnet tidligt og mig der har sovet længe.
Men i dag har hun da godt nok sovet igennem.
Hvor længe kan Jeres små poder sove om morgenen, eller står de altid op før fanden får sko på ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe sover Jeres børn ?
  • #1   21. okt 2010 Jeg har et par stykker på 13 - den ene stod op her for en times tid siden, og den anden regner jeg først med at se en gang i eftermiddag:)))

• #2   21. okt 2010 Jeg har en på 2 1/2, han vågner midt om natten og igen kl. 6 !!!!
    Og så har jeg en på 5, hun sover til omkring 8, hvis hun får lov:)
    Det er satme hårdt med små børn :O))

• #3   21. okt 2010 *PS*: Jeg vil da godt bytte, hvis det er...

• #4   21. okt 2010 Min 11 årige sover endnu..
    Men regner da med, hun vågner inden middag smiley

• #7   21. okt 2010 Har en på 2 et halvt og en på 1 de vågner mellem 5 og 7 ..
    Glæder mig da til de kan sove længere ... Jeg elsker selv at sove længe smiley

• #8   21. okt 2010 Tja William har det med at vågne mellem kl 6 og 7.... Så går han neden udenr til sin far som er vågen.. Så sidder han og ser tegnefilm og hygger sig..... Nogle gange falder han i søvn på sofaen igen. Men det er meget sjællent

• #9   21. okt 2010 Min den ældste ( næsten 12 år) er et typisk A-menneske og står relativt tidligt op, dog har han da sovet de fleste dage til kl ca 9.00 her i ferien, hvilket er meget flot :o)
    Den yngste ( 9 år) er B-menneske med stort B. Han er ikke til at drive i seng om aftenen og kan sagtens sove til kl 11, hvis der er ro i huset :o) Idag stod han dog op kl 10.30.
    Han har et hårdt liv, da de skal op ved ca 6.15 til hverdag ;o)
    Her i ferien har de dog også fået lov til at være længe oppe.....

• #10   21. okt 2010 Linda N ... ja, kom endelig og tag dem bare et par dage.. jeg er godt nok ved at være træt nu..

• #11   21. okt 2010 Min lille på 21 mdr (knap og nap) blev hjemme fra dp i dag. Hun fik lov til at sove så længe hun havde behov for og hun vågnede først 10.45... Normalt vågner hun kl senest 8 så hun har været træt...

• #12   21. okt 2010 Min niece som jeg passer her i ferien sover helst til kl. 9.00 - den ene dag måtte jeg hive hende op 10.15 smiley

• #13   21. okt 2010 Min datter på lige knap 3 år sover fra kl 20 ca og så vågner hun gerne omkring kl 7-8 om morgen. I søndags der vågnede vi dog kl ni og vækkede hende kl halv ti

• #14   21. okt 2010 Mine er 17 og 19 år...... gæt selv hvor længe de sover, når ikke job og/eller skole kalder ;o)

• #15   21. okt 2010 Grynet
    Indtil du siger at aftensmaden står på bordet *LoooooL* eller kan du få dem op til eftermiddagskaffen

• #16   21. okt 2010 Det er ikke helt nemt at være barn/ung mht. det at sove.
    Fordi når de smu unger vågner tidligt om morgenen, før fa.... får sko på, så ville vi forældre ønske at de bare ville sove til i hvert fald kl. 8 eller 9 cirka.
    Men når de så bliver teenagere, så brokker vi os over at de sover til hen over middag.
    Det er ikke let for vores børn at stille os tilfreds smiley

• #19   21. okt 2010 Min store (på 4 år) står op hver dag mellem kl. 6.30-7.30. Men min lille (Mathias på 3 år) kan snildt sove til klokken 11 om formiddagen - selvpm han er kommet i seng kl. 19. om aftenen...

Hér får de lov at sove så længe de kan- for det meste. Den anden dag sov Mathias til kl. 11.30, men der blev han altså vækket....

Jeg er normalt også A menneske, så min store dreng minder om mig på det punkt, mens Mathias minder om sin far som også sover op til 14 timer om "natten"....

Kommentér på:
Hvor længe sover Jeres børn ?

Annonce