{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

voldsom oplevelse på gåtur igår.... {{forumTopicSubject}}

Hold da op, nu det lige før jeg er helt nede på jorden igen. Det var helt vildt at opleve.
Jeg sidder og tænker lidt over om jeg ikke skal tage en hygge tur med mischa , og så kun gå med hende, så kunne drengene få drenge tid, og pigerne få pige tid smiley Det bliver så det jeg gør. gør hende klar, og så går vi.
I det samme som vi kommer ud af vores indkørsel kan jeg godt se der står en stor rotweiler og kigger i vinduet overfor, så går vi videre,
og den hund der hopper bare rundt, knurre , har fråde om munden, vælter alt i vinduerne, lige så snart vi er gået forbi det ene, løøøber den og springer op af næste vindue, og gør og knurre.. åh fuck, kunne se vinduet længst nede i huset var åbent. så vi vender om og er på vej over på den anden side af fortorvet,
DA HUNDEN KOMMER HOPPENDE UD AF VINDUET !

blev helt, oh fuck, hvad gør jeg nu... stor han rotte, som var meget voldsom. Tog ham straks i hals båndet og smed mig for at holde ham.tog fat i mischa og holdte hende i hendes halsbånd ligeså ledes. Så jeg kunne holde dem væk fra hinanden.
Ejeren kommer hoppende ud af vinduet og undskylder mange gange, mens vi snakker får rotten revet sig ud af halsbåndet, og snapper ud efter hende, hvor efter han så pludselig falder til ro .
Det var SÅ mærkeligt at se. Fra helt vild og voldsom, til rolig og helt nede påjorden.... Tror han fandt ud af hun lugtede godt hun var jo en" lille" sød pige... Hun er på vej i løb.

Men heldigvis blev det ved det. han fik ikke lov at komme tættere på hende , hunden er en naboen passer, så hun kendte den ikke godt nok tilat kunne sige om den kunne finde på at gøre noget, og vi skulle ikke risikere hvalpe... det ville jeg aldrig tilgive mig selv for !


men hold da op, alle naboer stod på vejen og kiggede, ikke noget med at komme hen og spørge om de skulle overtage den ene hund , og lige holde, nej nej , to piger 50-55 kilo.. Vi var vist heldige.

Jeg priser mig SÅ lykkelig for at loke ikke var med, han var blevet skrækslagen, og tænker at to helt vilde bange hanner, uha,, er så glad for det kun var en tøse tur igår....
Så i fremtiden går vi en anden vej hvis vinduerne er åbne derover smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voldsom oplevelse på gåtur igår....
  • #1   12. jul 2011 efter det hele var sket, gik jeg en tur med mischa, og gik hjem med hende, og gik over til naboen igen, så vi lige kunne snakke. Hun undskyldte igen mange gange, og var ked af den var kommet ud på den måde,
    Han var helt sød når han ikke var så ivrig. Elsker de store hunde, og er ikke bange for at tage fat hvis de bliver for voldsomme, altså lige tage dem væk fra mig eller mine hunde smiley
    Hun var glad for jeg ikke blev bange for ham da han kom på den måde, hun sagde at hun var blevet bange hvis det var hende. Men jeg har det sådan at jeg vil hellere bides, end jeg vil lade mine hunde bides. så jeg tager med glæde et for dem, og stiller mig i vejen smiley





  • #2   12. jul 2011 Pyha jeg tror da jeg havde tisset i bukserne af skræk. Har selv stået face to face med en ordentlig rottweiler som syntes min, var en lille godte. Jeg råbte og skreg, men ingen mennesker kom til, så til sidst slap jeg min og satsede på, hun løb hjem mens jeg prøvede at stille mig i vejen for den anden (det var ret tæt på mit hjem)

  • #3   12. jul 2011 nej, hvor var det godt klaret af dig, tog hatten af hvis jeg gik med en.
    hold da op for en oplevelse, godt man bor hvor kragerne vender. flot, flot klaret!! Ane


  • #5   12. jul 2011 Jeg havde skidt en sprællemand. Godt at du tog det så roligt, det tror jeg personligt også er bedst i sådan en situation, istedet for at alle kører hinanden op, og er bange. Jeg havde sikkert både skreget, skubbet, grædt og hvad ved jeg, hvis der kom sådan et stort dyr imod min lille hund. Utrolig flot klaret! smiley

  • #6   12. jul 2011 man bliver nemlig forskrækket, men vil for alt i verden beskytte mine hunde. Det 3 gang jeg prøver der kommer en hund stormende. Havde jeg haft den bette han med jeg har tror jeg godt nok det var gået galt.

    uha, det altid sjovt at møde sådan en basse. Den er sgu stor når den er sur smiley Heldigvis forelskede han sig. For han blev da helt medgørlig og rolig smiley men nu går vi altså ikke liiige den vej foreløbig.


  • #7   12. jul 2011 Tror ikke helt jeg forstår hvad der skete? Var den 'bare' over ivrig eller ville den angribe?
    Det er rigtig trist at hører om rottweilere der ikke er ordentligt opdraget, godt nok skete der intet. Men tror desværre snart det er endnu en smuk og dejlig hund på listen smiley
    Men super godt taklet af dig. smiley Der skal handling til når ting som dette sker..


  • #8   12. jul 2011 Jeg synes tit man hører om "vilde rottweilere" som ejere aldrig har opdraget odentlig eller har styr på. Det er synd, da det ødelægger hundens ry, og derfor kan nogen "komme til" at omtale en rottweiler som en kamphund.

    Mine naboer havde engang to rottweilere, King og Laika - uff. De havde ikke styr på dem, overhovedet. Når de gøede om aftenen blev der råbt "HOLD KÆFT KING, IND I HUSET, NU!" efterfulgt af et højt hunde-piv/klynk. Hundene blev sparket og slået, stakkels dyr.

    Eftersom dyrene var blevet behandlet sådan hele deres liv, blev King aflivet, efter at han snappede ud efter/bed ejeren. Laika endte hos ejerens datter, men også der blev hun aflivet.


  • #9   12. jul 2011 Føj for en oplevelse. smiley

  • #10   13. jul 2011 har kun set den et par gange hvor den væltede alt i vinduet, om den bare var ivrig, eller om den var lidt sur, det svært at sige. Det hele skete så hurtigt, men tror jeg var heldig med at det var en hun hund i løbetid jeg kom gående med smiley Synes det virkede lige voldsomt nok til at være ivrig ..
    Men han blev helt sød da han blev forelsket smiley ..

    Ja desværre glemmer mange ejere at opdrage hundene. Det er super ærgeligt. Jeg er meget imod hunde der står og galper i haverne, så vores får en straf der hedder ind i huset, hvis de siger et kvæk ude i haven smiley Naboernes hunde gør i vildskab, og det larmer, når hele vejens hunde går igang smiley
    Mischa ved slet ikke hun kan hoppe over hegnet, heldigvis da. Og loke er for lille til at komme over. Så de bliver i haven begge to smiley Så står de og kigger ud , og logre med halerne når der kommer nogle forbi smiley
    Postbudet har altid godbider med til dem smiley


Kommentér på:
voldsom oplevelse på gåtur igår....

Annonce