{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

en voldsom oplevelse {{forumTopicSubject}}

Fødselsår: 2012
alder: 8 måneder
Hope her, hun har lidt af en historie at fortælle som i nu kan læse:

hope startede ud ved mig og min daværende kæreste Andrea.
Hope er en fantastisk rar, kærlig, yderst uimodståelig hund med masser af charme, hun er opmærksom på hende omgivelser
men da jeg blev nød til at flytte fra min lejlighed pga jeg ikke havde råd til den da jeg mistede mit job, flyttede jeg ned til dem jeg havde købt hope af hvor jeg har boet i 3 måneder

det der er sket med hope:

den 31 feb kom jeg hjem fra at hjælpe min gamle nabo med at rytte hans garage, da jeg så bliver kørt hjem og vi holder i indkørselen, sidder hope og venter på jeg åbner døren så kan komme og få de kys og kram som hun plejer, da jeg så stiger ud af bilen og snakker med hope kysser og krammer hende , kommer nova hendes kuldsøster som også vil snakkes med, bliver hope gal og snerre af hende, hvad der sker derefter sker i et split sekund, jeg vender mig om og ser hope i blodig kamp med sin søster. jeg råber efter Jo ( fruen i huset, jeg bor ved), og skiller hundene ad første gang, og regner med den stoppede der, men hundene for sammen igen og jeg løfter hope og nova i hver arm, men indser hurtigt jeg ikke kan styre 2 x 40 kg's hunde i hver arm. Jo tager fat i hendes hun Nova og slæber hende væk, jeg flår hope væk som prøver at jagte hende og tager hende med ud på marken så hun kan køle af så går vi en tur og jeg for hope til at falde til ro. vi går tilbage ind på mit værelset hvor vi putter lidt. jeg ringer til min daværende kæreste og ber hende om at komme . hun overnatter og vi køre Hope ud til hende pleje familie hvor hun er nu. Efter denne situation er hope blevet usikker på andre hunde, hun kan ikke tåle at se andre hunde.

idag den 2 april har Hope og jeg været til hunde terapeut fortalte mig efter at have trænet lidt med hende, at hope er knækket efter denne episode, hun er blevet usikker på sig selv og andre hunde. men det kan sagtens rettes op på, men det vil tage ca et halvt til et helt år, hun skal aktiveres 4 timer hver dag, der udover lydighedtræning og hundeskole, det ikke det hun skal på hundeskole og så videre der er problemet det er mere det med tiden og overskudet og økonomien til det. derfor vil jeg hellere at hun kommer ud til nogle der har tiden, og overskudet til hende da hun kræver rigtig meget.
det er slet ikke prisen det kommer an på, jeg vil hellere give hende væk så jeg ved hun kan få det godt på en gård eller en stor ejendom, så jeg kan besøge hende i ny og næ. jeg er selv modstander af at man skaffer sig en hund og kommer af med den ligeså hurtig igen men så når det er sagt så, som situationen ser ud nu, er det den bedste løsning jeg kan komme på nu,
jeg frabeder negative kommentarer da jeg ikke svare på dem men sletter dem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en voldsom oplevelse
Kommentér på:
en voldsom oplevelse

Annonce