{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

3 x foder {{forumTopicSubject}}

hvilken en er bedst:

Råprotein 25,0% Råfedt 15,0% Råfibre 2,3% Væske 8,0% Råaske 8,1% Kalsium 1,50% Fosfor 1,10% Kalium 0,60% Natrium 0,50% Magnesium 0,11% Additiver pr. kg: A vitamin 16500 IU/kg D3 vitamin 1100 IU/kg E vitamin (alpha-tocopherolacetat) 120 mg/kg Kobber (som kobber-ll-sulfat, pentahydrat) 8 mg/kg Kobber (som kobberchelaat van aminozuurhydraat ) 4 mg/kg

Laks (22%), ris (22 %), tørret lakseprotein, (15 % ), majs, majsgluten, animalsk fedt (beskyttet med blandede tokoferoler), roesnitter, rensedecellulosefibre, kaliumklorid, natriumklorid, kalciumfosfat, mineraler, antioxidanter, Naturligetokoferolrige ekstrakter.
ypisk analyse:

Råprotein 25,0%, råfedt 15,0%, aske 6,0%, fugtighed 8,0%, råfiber 2,0%, Omega-3 1,5%, Omega-6 4,0%. Energi/Kcal 3590.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 x foder
  • #3   26. jul 2011 dette er også rigtig.....
    Laksemel, ris, lammemel, brune ris, hvide ris, majs, kyllingefedt, byg, tørret roemos, tørret æg, fiskemel, tørret bryggergær, hydrolyseret protein, hørfrø, tørret tomatpure, tørret selleri, tørrede ærter, grønlæbede muslinger (Perna canaliculus), natrium hexametafosfat, tørret gulerod, tørret æble, kaliumklorid, lecithin, natlys, tørret tranebær, natriumklorid, tørret blåbær, chicory pulver, glucosamin hydroklorid, calcium karbonat, gær ekstrakt, tørret morgenfrue kronblade, chondroitin sulfat Rekommanderet fodringsvejledning: Se venligst tabel. Frisk vand bør altid være tilgængeligt. Typisk analyse: Råprotein 25,0% Råfedt 15,0% Råfibre 2,3% Væske 8,0% Råaske 8,1% Kalsium 1,50% Fosfor 1,10% Kalium 0,60% Natrium 0,50% Magnesium 0,11% Additiver pr. kg: A vitamin 16500 IU/kg D3 vitamin 1100 IU/kg E vitamin (alpha-tocopherolacetat) 120 mg/kg Kobber (som kobber-ll-sulfat, pentahydrat) 8 mg/kg Kobber (som kobberchelaat van aminozuurhydraat ) 4 mg/kg
    Fersk laks, kartofler, tørrede laks, brune ris, lakseolie, hav-planter, tranebær, æg, yucca ekstrakt, (MOS) Mannan-oligosaccharider (FOS) frugto-oligosakkarider, mineraler og vitaminer

Typisk analyse:
    Råprotein 25,0%, råfedt 15,0%, aske 6,0%, fugtighed 8,0%, råfiber 2,0%, Omega-3 1,5%, Omega-6 4,0%. Energi/Kcal 3590.

• #4   26. jul 2011

Skrevet: 26-07-2011 20:42:15 Slet indlæg

dette er også rigtig.....
    Laksemel, ris, lammemel, brune ris, hvide ris, majs, kyllingefedt, byg, tørret roemos, tørret æg, fiskemel, tørret bryggergær, hydrolyseret protein, hørfrø, tørret tomatpure, tørret selleri, tørrede ærter, grønlæbede muslinger (Perna canaliculus), natrium hexametafosfat, tørret gulerod, tørret æble, kaliumklorid, lecithin, natlys, tørret tranebær, natriumklorid, tørret blåbær, chicory pulver, glucosamin hydroklorid, calcium karbonat, gær ekstrakt, tørret morgenfrue kronblade, chondroitin sulfat Rekommanderet fodringsvejledning: Se venligst tabel. Frisk vand bør altid være tilgængeligt. Typisk analyse: Råprotein 25,0% Råfedt 15,0% Råfibre 2,3% Væske 8,0% Råaske 8,1% Kalsium 1,50% Fosfor 1,10% Kalium 0,60% Natrium 0,50% Magnesium 0,11% Additiver pr. kg: A vitamin 16500 IU/kg D3 vitamin 1100 IU/kg E vitamin (alpha-tocopherolacetat) 120 mg/kg Kobber (som kobber-ll-sulfat, pentahydrat) 8 mg/kg Kobber (som kobberchelaat van aminozuurhydraat ) 4 mg/kg

Fersk laks, kartofler, tørrede laks, brune ris, lakseolie, hav-planter, tranebær, æg, yucca ekstrakt, (MOS) Mannan-oligosaccharider (FOS) frugto-oligosakkarider, mineraler og vitaminer

Typisk analyse:

her er de 2 andre.
    Men kan nu nok selv se at det er den sidste af de 2 der er bedst.

• #5   26. jul 2011 Fisk (16% frisk laks, fiskemel), ris, majs, byg, svinefedt (spisekvalitet), blodmel, ølgær, sukkerroer, lecitin, vitaminer og mineraler.
    indeholder 21% protein og 13% fedt (se fodersammensætning).

• #6   26. jul 2011 Jeg ville ikke bruge nogle af dem, så jeg kan ikke engang sige hvad for et jeg synes ser bedst ud.

• #10   26. jul 2011 Hej Karin.

Jeg har også kun hørt godt om det - Wolfsblut Alaska.

Og til i andre det er altså ikke fordi det er billig...

Tak for linket.

• #12   26. jul 2011 Mie: Jeg bliver lidt forvirrede over alle dine indlæg. Jeg havde slet ikke set du havde skrevet den tekst som Karin nævner. Vi fodre selv med WB og har prøvet alle varianter. Vi fodre med Wild Pacific lige for tiden.

• #13   26. jul 2011 Tak skal i have smiley

Jeg fik det også skrevet meget klumpet sammen.

De 2 andre er Pro Plan og Genesis.

så må jeg bare håbe hundene kan lide det - er det en god ide at skifte lidt i smag - med stadigvæk Wolfblut?
    Knus Mie.

• #14   26. jul 2011 Super det tror jeg også godt jeg kunne finde på.

• #15   26. jul 2011 vi bruger wolfsblut og skifter mellem smagsvarianterne dog ikke dem med korn/ris da den ene hun har allergi.

Men har lige prøvet hest og hundene Elsker den smiley

• #16   26. jul 2011 Tak smiley
    Ved i om de laver hvalpe pakke?

• #17   27. jul 2011 Når jeg køber WolfsBlut køber jeg i flere forskellige smagsvarianter i 5 kg poser i Tyskland alt efter om tierspeisekarte eller healthfood24 har det bedste tilbud - der er osse futterfreund og healthy-feeding.de som man lige kan sammenligne priser med.

• #18   27. jul 2011 WolfsBlut er et All Stage of Life foder hvilket vil sige at det er et foder der er udviklet til alle hundens livsfaser - Hele livet.

• #19   27. jul 2011 Hvalpe pakke = en lille madpakke til at følge med hvalpen til kommende hvalpe ejer.
    Laver WolfBlut eller er det 5 kg posen man giver med?

• #20   27. jul 2011 norgh på den måde man kan få med forskelige smagsvarianter i poser med 1kg her: (link fjernet)

• #21   27. jul 2011 Tak smiley

• #22   27. jul 2011 selvtak ; )

Kommentér på:
3 x foder

Annonce