{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen tekst om hunden!!
  • #1   8. aug 2011 Lene, så vidt jeg husker så er det beskrevet, at den eneste grund til at afvise er, hvis hunden er ulovlig.

Personligt kan jeg godt forstå, hvis folk er lidt ivrige efter at komme ind med hunden og derfor laver oprettelsen lidt hurtigt for derefter at fylde ud..

Det gjorde jeg faktisk selv dengang jeg kom ind. Heldigvis var folk large overfor det...

• #2   8. aug 2011 jeg blev også afvist af rigtig mange da jeg oprettede min jackson og han er en ganske lovlig poms

Men jeg syntes nu også det lidt plat ikke at skrive noget overhovedet

• #3   8. aug 2011 Har bare set mange eksempler på folk som aldrig får skrevet mere..
    og et eller andet sted er det her jo en side hvor man kan kigge på hunde, og læse om dem smiley

• #4   8. aug 2011 Sådan står der i rød indramning:

Alle hunde er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt.

• #5   8. aug 2011 Tjah, for min skyld må folk skrive hvor så meget og så lidt som de har lyst til, det sætter ikke mit pis i kog, og gør ikke at jeg ikke byder dem velkommen :-).. Man kan da være ligeglad, der er jo en masse hunde med meeget tekst, hvis man gerne vil læse om hundene smiley

• #6   8. aug 2011 også bare min mening ! smiley
    - men jeg afviser altså hvis folk gør så lidt ud af det...

• #7   8. aug 2011 nemlig også det jeg har læst Kai .. smiley

• #8   8. aug 2011 Hver sin mening, og det skal man da også have lov til, hehe :o)

• #9   8. aug 2011 Kai, de to ting står noget i modsætning til hinanden.. Gad vide, om ikke der måske blev overset den dobbelthed, da den lille røde fremhævelse blev lavet...

Well... Hvorom alting er, så synes jeg det er skønt, hvis man kan byde folk velkommen på en positiv måde - og det er trods alt ikke SÅ indbydende med en afviser fra starten :o)

• #10   8. aug 2011 nu er det jo et hunde GALLERI = billeder .. saa forstsaar ikke hvorfor man gaar saa meget op i det smiley

• #11   8. aug 2011 ikke noget jeg går meget op i .. men syntes ikke det er fair at nogen folk bruger tid på at fortælle om deres hund, og andre bare smækker 5 billeder på smiley
    Igen hver sin mening smiley

• #12   8. aug 2011 Lene $mor... - hvordan kan det være unfair at nogle (helt frivilligt vel og mærke) vælger at skrive romaner om deres hunde, mens andre fravælger dette??

Personligt ville jeg ikke afvise pga for lidt tekst eller for få billeder - for mig ville det svare til at alle uden semi-pro billeder hellere ik måtte komme ind, fordi rigtig mange har super kvalitets billeder.....
    At der er nogle der bruger meget tid på lang beskrivende tekst om hunden, sjove tekster til billederne og mange super billeder er jo rigtig fint - men synes ik man ka kræve det af alle herinde.... :O)

• #13   8. aug 2011 igen hver sin mening smiley
    Jeg mener bare at når man vælger at ligge billeder af sin hund ud, kunne man måske bruge bare 2 min på i det mindste at skrive om det er en tæve eller hanhund ...
    Siger ikke man skal skrive en roman, men de generalle oplysninger kunne man da godt lige ligge ved ..

• #14   8. aug 2011 Jeg synes da også det er hyggeligere at der står lidt om hunden - er slet ik uenig med dig i det smiley
    Ville bare ik afvise af den grund, men i stedet lige skrive det til ejeren smiley

• #15   9. aug 2011 Nu er jegf så en af dem der ikke kunne finde på at afvise en hund, med mindre den tydeligt ikke opfylder betingelserne (ikke genkendelig på billederne, ulovlig hund, falsk "ejer"m.m.)
    Men jeg synes da at vi skal være åbne overfor nye medlemmer, som ikke kender alle de "uskrevne regler" herinde. Giv dem dog en chance. Lad være med at afvise, bare fordi I synes, der mangler lidt tekst eller 2 billeder. Skriv i stedet at I vil byde velkommen hvis de ting kommer på. Så har nye da en chance for at forstå, hvorfor deres hund ikke kommer ind med det samme ;o)

• #16   9. aug 2011 altså nu må man jo forsøge at komme ind alle de gange man vil - og man kan jo regne ud at man i det mindste kan skrive alder osv på hunden ..

• #17   9. aug 2011 - hunden er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger. - Hvad er tlstrækkelige oplysninger? For mit vedkommene er det race, alder størrelse og gerne mere hen ad vejen

- Der er ikke oprettet nok billeder til hunden - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder. - Ja det anbefales! men ikke et krav. 1-3 gode billeder er da bedre end 10 dårlige

- Billederne er af for dårlig kvalitet. - Kvalitet er vel et subjektivt kriterie. Kan man se hunden er kvaliteten i mine øjne ok.

- Billederne er ikke af selve hunden. - Helt klart dumpet!

- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'. - Også ok grund til ikke at byde velkommen.

- Mistanke om ejerskab af hunden. - Endnu en dumpet.

- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale. - Selvfølgelig heller ikke acceptabelt!

- hunden er oprettet som salgsannonce. - Nej det duer heller ikke, men så bør men skrive det til brugeren.

- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright) - Ikke accepteret, og viser at brugeren ikke har læst brugerbetingelserne.

Men hvis man ser på ovenstående er det sgu oftest i småtingsafdelingen at folk (dem der går i små sko - sorry!) afviser - og desværre oftest uden at begrunde afvisningen.

• #18   9. aug 2011 afviser ikke smiley men byder heller ikke velkommen, skriver til personen at han/hun bør sætte nogetm ere tekst ind, hvis han/hun så gør det, så byder jeg velkommen smiley

• #19   9. aug 2011 Hvorfor gider man bruge tid på at oprette en tråd, hvor man "ynker" over at nogle kommer ind?
    Det er et galleri, ikke en roman side?
    Ja, nu får jeg nok høvl, men synes at det er lidt af, at gå i for små sko smiley

• #20   9. aug 2011 igen bare min mening - syntes ikke der er noget i vejen for at høre andres mening smiley
    - at gå i for små sko vil jeg ikke kalde det, for jeg har ingen fordomme omkring hvilken hund vi snakker om, jeg byder alle velkommen!
    men mener bare at man i det mindste kunne skrive lidt om hunden..
    Jeg skifter ikke min mening fordi i syntes det er mærkeligt smiley
    Men var bare interesseret i at høre jeres mening omkring det smiley

• #21   9. aug 2011 hvorfor skal det altid køres derhen hvor man ""vil ynke"" fordi man opretter en trådog vil høre andresmeninger?? det finder jeg godt nok småligt eller måske bare folk ikke har andet at sige??

• #22   9. aug 2011 Jeanette :
    Tak- har ikke været ude på at være smålig, men bare at høre andres mening smiley

• #23   9. aug 2011 nej det kan jeg heller ikke se..man har sgu da lov at sige hvad man mener og jeg er helt enig,,,hvorfor oprette en hund med et par billeder og intet andet? Kan heller ikke se logikken i det

Kommentér på:
ingen tekst om hunden!!

Annonce