8. sep 2006 Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
er det bare leg eller ondskab:(?? {{forumTopicSubject}}
har tidligere oprettet et emne herinde hvor jeg søgte råd omkring når mine hunde leger..og dette hjalp en del på nerverne når de leger..
men når de leger det de nu leger "kammer" hvalpen på 10 uger nogengange fuldstændig over imens min han hund på 3 lades som om han bider og nipper i hende..
i sidste forum fik jeg af vide at det var almindeligt hvalpeleg og at han også opdrager hende..
men nogle gange når hun kammer over går hun nærmest helt i selv sving og lyder som en hyæne der ikke vil deles om maden, imens hun bider helt vildt i min han hund imens han ligger ned
er det virkelig normalt eller er hun dicideret ond og meget sur på ham? eller er det stadig leg for hende..
er virkelig trist over det og bliver sådan i tvivl om de overhovedet kan enes..det kan de ellers godt på andre tidspunkter..
hvalpen er en tæve på 10 uger en staffordshire bullterrier og han hunden på 3 er en kastareret staff/amstaff blanding..meget stille og rolig doven hund der aldrig gør en flue fortrad..
nogle der har prøvet det samme? går det over?:(
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 157 Svar: 1.387
sep 2006
de gange hvor hun kammer helt over plejer jeg efter noget tid at tage hende væk og sidde med hende til hun slapper lidt af.imens så prøver han at optage legen igen..så går ik ud fra han vil være ondt?
bliver ski bar nervøs hun er jo så lille i forhold til ham..
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
sep 2006
men ond i som om at hun virkelig ikke gider det han gør og hun må gerne?
men som det ser ud ser de jo rigtig onde ud mod hinanden når de kammer over og det der jeg bliver sådan lidt nervøs for om de selv kan stoppe imens legen er god..det håber jeg virkelig og min han hun tager i mange tilfælde også selv legen op så helt træt er han nok ikke af hende endnu..
jeg tænker os når hun bider så hårdt fordi hendes tænder er som syle..ved han så hvor hårdt han kan tillade sig at bide?
er det bare leg eller ondskab:(??