Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med hjemmelavet hundemad
  • susanne p
    susanne p Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #1   20. aug 2011 Hejsa..... Der er jo forskel på, hvilken type hund: race, alder, drægtig?, mm., men jeg har da lavet hjemmelavet mad til mine hunde gennem tider- Ind imellem så ved man hvad de får. smiley

• #2   20. aug 2011 Okay. Får de det kun engang imellem? Og så tørfoder eller hvordan? Jeg er nemlig lige gået over til hjemmelavet fordi jeg har en utrolig kræsen hund, og han elsker det :o) Han får udelukkende hjemmelavet, og så nogle rå okseben et par gange om ugen for at holde tænderne pæne.

• #3   20. aug 2011 Mine forældres første gravhund fik KUN hjemmelavet mad. De havde en meget udførlig madplan fra opdrætteren der blev fulgt. Den fejlede aldrig noget i sine næsten 15 år hvorefter den måtte aflives da den var slidt op.. Min mor var hjemmegående i dens unge dage og de gik gerne ca 20 km om dagen.. Men da jeg var meget lille dengang ved jeg ikke rigtig hvad madplanen indeholdt.
    De to efterfølgende gravhunde har fået tørkost af forskellige mærker. Den ene måtte aflives i en alder af 10 år pga sprængt milt (en kæmpe kræft knude der ikke var opdaget) og den sidste lever endnu. Har det udemærket har dog lige haft en blødning i ryggen.

• #4   20. aug 2011 Okay - Ja gode opskrifter (madplan) modtages gerne :o)

• #5   20. aug 2011 Stine: Hvad fodrer du så din hund med?

• #6   20. aug 2011 jeg laver mad til mine hunde - køber oksekød på tilbud, koger det med et par okseboulioner, lidt vindruekerneolie og sukker, når kødet er kogt kommer jeg 1 kg frosen blomkålsblanding i og koger det op og kommer så 1 kg løse ris i - så står det og køler af et par timer, hvorefter jeg putter lidt i poser der kommes i fryseren - laver som regel til en måned ad gangen - hvalpene får en lidt anden kost med blandet kalk i - derudover får de leverpostejmadder om morgenen - mine hunde får ikke tørfoder - de får tygge pinde og tandrensende stænger hedder det vist -

• #7   20. aug 2011 Prøv evt at melde dig ind i dette forum:
    http://hundevenner.forumup.dk/index.php?mforum=hundevenner
    Anne-Marie som har det ved en masse om hjemmelavet, og svarer gerne på spørgsmål. Desuden er der en grundopskrift derinde, også variere man bare kød og grønt!

• #8   20. aug 2011 Anne og Morris: Tak for tippet !!

Kommentér på:
Erfaring med hjemmelavet hundemad

Annonce