{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Hvilken race til os? {{forumTopicSubject}}

Det skal lige siges først at der min går 2 - 4 år før vi igen skal have hund - men er nysgerrig efter at se hvilken race I mener vil passe til os.

Det skal være en stor hund, som skal fungere som både familiehund og vagthund.

(Vagthund i den forstand, at den skal give lyd når der kommer fremmede - dog skal den bo og sove med os i huset)

Den skal være børnevenlig og rolig af natur.

Den skal blive på matriklen (det kræver opdragelse, men den må ikke af natur søge væk, så snart der ikke er hegn)

Vi kan tilbyde kæmpe have

Min 2 daglige gåture

Min 1 længere udflugt om ugen

Træning på hold hele dens liv (lydighed, rally, agility osv)

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race til os?
  • #1   25. aug 2011 Jeg vil jo sige labrador. Jeg er simpelthen så glad for vores. Der er INTET galt med ham på det sociale plan - det gælder både mennesker (herunder også børn) og andre hunde. Han er legesyg og elsker at træne.

Derudover giver han ikke lyd fra sig andet end om aftenen, hvis han hører noget udenfor. Gør ikke i tide og utide - og det er i øvrigt til at blive sindssyg af, når hunde gør det, synes jeg! smiley

Ja, jeg elsker racen og synes, de er perfekte i en familie også smiley

• #2   25. aug 2011 og nå ja, når det ringer på, kommer han også lige med et enkelt og bestemt "VOV!" xD

• #3   25. aug 2011 Jeg havde tænkt lidt derover af i golden retriever - men også berner sennen, og så fik jeg foreslået collie

• #4   25. aug 2011 Det er også tre dejlige racer - dog kender jeg nok mest til golden retrieveren af de tre racer, du nævner smiley

Men ja, det kan være svært ...

• #5   26. aug 2011 Jeg kan foreslå collie, det er en skøn familiehund der passer godt på dem den holder af.
    Den er nem at opdrage og da det er en hyrdehund er den nem at få til at holde sig på matriklen.

Den vil elske det I kan tilbyde af gårture og træning.

Kommentér på:
Hvilken race til os?

Annonce