1.661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Acana vs Orijen Acana vs Orijen

Overvejer foderskift og har kig på Acana.

På samme fabrik laver de Orijen, og i et klip fortæller de, at Orijen har et højere proteinindhold end Acana. Men ellers - hvad er forskellen så ?

Og til en højaktiv hund - skal de så være Acana eller Orijen ?

Har I nogen erfaringer med de to fodre ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acana vs Orijen
  • #1   26. aug 2011 ja altså jeg synes orijen er bedst - har prøvet bege dele - synes hundene fik mere energi af orijen - og der er et højere indhold af kød frem for grugt og grønt - men begge typer er da gode men som sagt her fungere orijen bare lige det bedre

• #2   26. aug 2011 i acana er der ca 60% kød og 40%frugt og grønt og i origen er der ca 80%kød og 20%frugt og grønt...
    men ingredienserne kommer jo samme sted fra og er stort set de samme (som jeg husker det synes jeg bare at orijens ingrediensliste var lidt mere spændende men vil ikke lægge hovedet på blokken på dette for sidder kun med den fra min orijenpose) og de kommer også samme sted fra - så generelt to gode fodertyper - men som sagt orije fungere bedst her - som om hundene udnytter det mere og får mere energi af det...

• #3   26. aug 2011 Tak for svarene smiley

Malinois fan - hvad for en variant bruger du ?

• #4   26. aug 2011 Og iøvrigt også dig, CMP - hvilken variant brugte du af Acana til dine hunde ?

• #5   26. aug 2011 Mine hunde fik dårlig mave af Orijen, og kan se både herinde og i "den virkelige verden" at det er der nogen der gør. Vi køber Acana og har virkelig ikke noget dårligt at sige om foderet :o) Vi har indtil nu brugt Pacifica, men jeg har lige købt en sæk Grasslands som jeg håber bliver ligeså stor en success!

• #6   26. aug 2011 jeg har brugt hvalpefoderet og derudover har jeg brugt det "almendelige" foder til voksne hunde (og til små voksne hunde) og Pacifica Dog og Sport & Agility

• #7   26. aug 2011 Hov Martine :o) Jeg fik lige en deja vú-følelse!
    Har vi ikke snakket Acana/Orijen før?

• #8   27. aug 2011 Stine -

Din deja-vú følelse svigter dig ikke smiley Jo, vi har talt om det før - men jeg var bare interesseret i at "sætte det op imod" Orijen, fordi det som sagt kommer fra samme fabrik.

Men endnu engang tak for jeres svar - det bliver Acana, og jeg skal bare lige finde ud af hvilken variant jeg vil bruge smiley

• #9   27. aug 2011 Martine

Pacifica er ihvertfald et hit herhjemme!
    Hvis du bor i Århus kan du få smagsprøver af mig af både Pacifica og Grasslands.

• #10   27. aug 2011 Tak for tilbuddet smiley Men bor på Sjælland, så desværre ...

Kommentér på:
Acana vs Orijen

Annonce