Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mavesyre
  • #1   4. sep 2011 så ville jeg gå til dyrlægen smiley

• #2   4. sep 2011 har bestilt tid smiley vil bare høre hvad i har at sige herinde ..

• #3   4. sep 2011 Antepsin fåes på apoteket men spørg dyrlæge for dosis.
    Min Emma på 7 kg får en kvart pille 2 gange dagligt og skal have det den næste måned, og sørg for at hunden ikke æder græs. luftes i snor

• #4   5. sep 2011 Min boston terrier er netop kommet i behandling for for meget mavesyre. Tog hende til dyrlægen og nu får hun noget medicin der lader til at virke og så skal jeg snakke med dyrlægen igen om 14 dage.

• #5   5. sep 2011 tak alle sammn .. er der lyd på jeres hunds mave? min hun kaster ikke op men hendes mave rumler og kommer med lyde som vores maver også gør.. så det ikke sikkert det for meget mavesyre , det bare en mistanke.

• #6   12. jan 2013 Maverumlen og "pivelyde" fra maven er ofte et signal om, at der produceres for meget mavesyre da hunden er sulten. Hvis hunden tildeles foder flere gange dagligt i små portioner eller har mad fremme hele tiden, kan de genere balancen i "rovdyrmaven" som normalt er skabt til at fyldes en gang om dagen, evt. 2... Min gamle tæves balance røg en tur, da vores yngre havde hvalpe og spiste sammen med dem 4-6 gange dagligt (hun var for tynd) Derfor gav vi jo også lige den gamle en lille håndfuld og dette resulterede i, at jeg skulle tilvænne større måltider på faste tidspunkter, da hendes mave begyndte at boble midt om natten f.eks.. Nogle hunde kan sagtens nippe tilmaden gennem en hel dag, men hende her har brug for 3 faste måltider for at holde maven i ro, ikke 4 eller flere små...

Håber det var brugbart smiley

• #8   15. jan 2013 Helicobakter Pylori er mavesårsbakterien hos mennesker ? Ved ikke om den kan findes i en rovdyrsmave smiley

Hvad mener du med link ? Zink ?

• #10   15. jan 2013 Hey, jeg kritiserer ikke og er ikke sarkastisk ? Jeg er heller ikke trådstarter...

• #12   15. jan 2013 Jeg konkluderede skam intet, undrede mig bare..

Glæder mig din hund blev rask.

Kommentér på:
mavesyre

Annonce