1.491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Livet er meningsløst uden hund. Livet er meningsløst uden hund.

Hvor er det dog et meningsløst liv man har uden en hund. Jeg er stadig ikke kommet mig over tabet af min bedste ven og kommer nok aldrig til at acceptere at det skulle ende så tragisk.
Men jeg kan simpelthen ikke leve uden hund, det går bare ikke. Et hjem uden en hund er bare ikke et hjem!
Så nu venter jeg spændt. Det perfekte kuld er skabt. Skøn opdrætter, topforældre og den helt rigtige race for mig. Nu sidder jeg her med den "søde" ventetid som går alt alt for langsomt.
En ny hund bliver ikke en erstatning for mit tab, men en ny hund bliver et helt nyt kapitel som man starter på. Nøj jeg glæder mig!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Livet er meningsløst uden hund.
  • #1   5. sep 2011 Nej Vivi, det havde jeg slet ikke set. Hvor forfærdeligt for dig. Sender de varmeste tanker.

Men godt, at du har overskud til at glæde dig til en ny ven. Hvilken race har du kastet dig over?

• #2   5. sep 2011 Det gør mig meget ondt, at du har mistet din bedste ven... smiley

Men ja, den søde ventetid kan føles uhyggeligt lang. Jeg sidder selv og venter... i første omgang på besked om, hvorvidt parringen har givet pote, og der rent faktisk ER hvalpe undervejs. smiley

Hvilken race har du besluttet dig for? Og hvornår regner du med at få din nye guldklump hjem?

• #3   5. sep 2011 Nej, kan heller ikke forestille mig et hjem uden en hund!
    - Det må være så tomt.

Men godt, at du kan se det sådan! ^^ Du får et nyt liv at dele dit liv sammen med, nu når din bedste ven har krydset regnbuebroen! ^^

• bettine a
    bettine a Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #4   5. sep 2011 det kan jeg godt forstå har selv lige mistet vores lille tilde men er begyndt på et nyt kapitel i livet med molli. hvilken race er din nye hund så???

• #5   5. sep 2011 Det er jeg ked af smiley Det må ikke være nemt at miste sin bedste ven..

• #6   5. sep 2011 Arj jeg havde slet ikke set at skønne Cæsar var gået bort. Det gør mig ondt Vivi.

Og ja, ventetiden er den værste.Hvilken race bliver det så?

• #7   5. sep 2011 Fik en dejlig besked om et kuld allerede i maj, så skulle lige have vendt det herhjemme og havde regnet med at have 2 uhyrer i hjemmet fra december. Skulle lige mærke efter indeni efter cæsars død om det skulle være alligevel og der var ingen tvivl, jeg er ikke lavet til at leve uden en hund. Jeg krydser fingrer for der er en lille dreng med i kuldet og det er racen OEB.

• #8   5. sep 2011 Jeg vidste heller ikke at du havde taget afsked med Cæcar. Men jeg forstår dig fuldt ud, det er svært at leve unden en hund. Der er i hvert fald meget der virker meningsløst og man får mangel på energi og glæde.

Håber der er en lille dreng til dig i det kommende kuld.

• #9   5. sep 2011 Ved præcis hvordan du har det *S*

• #11   5. sep 2011 Ja det må være tomt.. Jeg krydser fingre for en dejlig dreng til dig, Vivi smiley

• #12   5. sep 2011 Pyha ja det var også en alt for tidlig og pludselig afslutning jeres liv sammen fik:o( Livet kan være noget så uretfærdigt nogle gange.
    Men hvor er det dejligt at du har en ny i sigte, så du igen kan nyde selskabet af en hund. At man har elsket betyder ikke at man ikke kan elske igen og gør hverken den ene eller den anden kærlighed mindre. Der er heldigvis nok til skær de skønne hunde vi skal have gennem vores liv.

• #13   6. sep 2011 Uuuh det er også en lækker race. Har selv kigger på den efter jeg har set lidt på Junior herinde fra, han er bare lækker. *S*

Kommentér på:
Livet er meningsløst uden hund.

Annonce