Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TEST af dyrlæge priser LÆS
  • #1   10. sep 2011 Det med pris på dyrlæge er et svært emne.
    Jeg syens det vigtigste er, at man stoler på sin dyrlæge og er tryg ved at lade sit dyr behandle der.

På den anden side er det jo også dumt at betale mere end rimeligt er, og ja priserne kan svinge meget af flere grunde.

Der er jo en berygtet dyrlæge der har klinikker rundt omkring i landet, han er meget billig og det er der jo så en årsag til og ikek alle dyr kommer derfra med livet i behold.

Årsagen til at nogle er dyrere end andre kan være, at de har investeret mange penge i ny teknologi og udstyr og de penge skal hjem igen - og det komme de kun over priserne.

Jeg vil sige som i artiklen, at skal hunden kun have en lille rutinebehandling kan det nok være lidt ligegyldigt hvem man går til, men er det noget mere alvorligt og kompliceret er det vigtigt, at man vælger sig en kompetent dyrlæge, som man stoler på.

• #2   11. sep 2011 Jeg mener også at man skal gå til en dyrlæge som man er tryg ved. Uanset pris.
    Hvis det er et større indgreb så vil jeg gerne sikre mig at min hund er i de bedste hænder.
    Nu ved jeg at vores dyrlæge har fin ny klinik og en masse moderne udstyr, og det koster jo - og det betaler jeg helleren gerne for, i stedet for at min dreng skal undersøges i en masse gammel forældet møg.

• #4   11. sep 2011 De har da også valgt en af de absolut dyreste klinikker på sydsjælland at sætte på listen.

Vores dyrlæge hernede på sydsjælland tager ikke nær så meget.

• #6   11. sep 2011 Fie har været en tur på Fakse, jeg betaler gerne "ekstra" for deres ekspertise...

• #7   11. sep 2011 Enig man betaler da for god service... men defor må man også godt tage hensyn eller kigge tilbage på de enkelte tilfælde...

Vi er rigtig glade for vores som så desværre ikke laver de helt store indgreb.....

Operation ved anden klinik mavedrejning 15.000 kr + stabilisering inden operation ved samarbejdspartner 2500 kr.

14 dage senere tilbagefald - samme klinik - forsøg på stabilisering/behandling (ingen operation) 7500 kr + 1300 kr for aflivning og bortskaffelse.

Min egen dyrlæge imellem de to behandlinger - tilse ar og fjerne forbinding - 0 kr.

• #8   11. sep 2011 Har aldrig betalt for at få fjernet sting eller skiftet forbinding hos egen dyrlæge, heller ikke selvom det var andre der havde opereret Fie..

Jeg er meget tilfreds med "mine" dyrlæger og tjekker ikke priser som sådan andre steder

• #9   11. sep 2011 Jeg kører i forvejen allerede lidt længere for at komme til en dyrlæge, jeg stoler på.
    Men skulle jeg skifte landsdel, ville jeg da helt klart tjekke priser og selvfølgelig spørge gud og hver mand med hund, jeg mødte på min vej, hvilken dyrlæge de brugte, og hvorfor, og om de var tilfredse!
    Hvis fordelingen af tilfredse var nogenlunde ens, ville jeg vælge den billigste.

• #10   11. sep 2011 Vi har også en dyrlæge vi er trygge ved.... at de så er billigere end de fleste på listen, er bare et tilfælde....
    men jeg klager da ikke *GG*
    de er yderst kompetente og kan klare det meste på klinikken.... OG de er gode ved mine dyr...

• #11   11. sep 2011 Det kan godt være at Ryesgade dyreklinik er en af de billigeste. Tilgengæld har jeg aldrig oplevet så elendig service og arrogance. Han er billig i de fleste ting, men resten af tingene er han tilgengæld skide dyr i. Han laver fejldiagnoser fordi han ikke har tid til at se ordenligt på hunden og er i det hele taget slet ikke en fornøjelse at snakke med eller spørge til råds.
    Han var så voldsom overfor min hvalp, hvilket overhovedet ikke var nødvendigt!

Jeg har sat mine ben i den klinik en gang, og gør det aldrig nogensinde igen. Så vil jeg hellere betale ekstra for at få god behandling og rådgivning, istedet for at betale for at ens hund skal behandles af sådan en idiot smiley

• #12   11. sep 2011 Faxe har ry for at være piov dyrt., men jeg giver gerne det extra for at komme hos dem.

• #13   11. sep 2011 Synes ikke det var helt vildt dyrt da jeg var på Fakse, slet ikke når jeg tænker på hvor lang tid de brugte på Fie og mig...

For mig handler det om tryghed,ekspertise, samt alt det efter en operation, genoptræning, kontakt osv...

• #14   11. sep 2011 Jeg har så brugt en noget dyr dyrlæge i det nordlige Århus der slet ikke var kompetent og fejlbehandlede min hund igennem lang tid/mange måneder - så pris og kvalitet hænger ikke altid sammen. Senere blev den dyrlæge sammen med nogle andre dømt for karteldannelse (hedder det ikke sådan når man aftaler priser?).

Jeg synes bestemt ikke at alle priser skal være ens - som en foreslår - der skal være konmurrence på markedet eller bliver priserne svimlende høje.

Kommentér på:
TEST af dyrlæge priser LÆS

Annonce