{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.290 visninger | Oprettet:

kaster op om natten {{forumTopicSubject}}

Hej, ved godt jeg skal tale med dyrlægen.. men har nogen prøvet følgende...

Min tæve på knapt 2 år har de sidste 2 nætter kastet op, hun får aftensmad ca kl 18, natten/morgene til tirsdag kastede hun op lige inden vi skulle op ca kl 7.30, nogle ufordøjede kugler så det ud til.... resten af morgenen var hun lidt flad og ville ikke spise..

I nat kastede hun op ca kl 2.30 havde hende ude 2 gange, hun kastede dog kun op en gang og igen lidt kugler og tilsidst fik hun lov at sove i stuen, der var ikke sket yderliegere til morgen og hun var frisk nok og spiste lidt....
Kan bare ikke forstå hvis det er foderrelateret når der går så lang tid fra spisetid til opkast...

Der var igår ikke på noget andet tidspunkt optræk til opkast og i aftes spiste hun med fin appetit...




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaster op om natten
  • #1   14. sep 2011 Nej tværtimod, hun spiser meget stille og roligt, er nødt til at sætte hende og hvalpen hver for sig da hun ellers ikke når at spise før hvalpen prøver at overtage....

    og ville problemer så ikke også komme hurtigere end henholdsvis 13 og 7,5 time efter maden ??


  • #2   14. sep 2011 åh min hvalp kastede op 4 gange i nat:( alt hendes mad fra hele dagen så det ud til...

  • #3   14. sep 2011 Det at det kun er om natten at hunden kaster op er meget normalt det sker også for vores hund engang i mellem. Det har jeg snakket med vores dyrlæge om. Men selvfølgelig er det ikke normalt at en hund kaster op.. Men måske hun har en irretation i maven. Prøv at kog noget havregrød til hende og lad det køle af og så lad være med at give hende hundefodret i en dags tid og istedet kun havregrøden. Men hvis det fortsætter så skal du kontakte dyrlægen og høre hvad han siger. men umiddelbart ville jeg ikke være bekymret, så længe den ellers er frisk. Prøv havregrøden om det gør nogen forskel. Det og ris anbefalede dyrlægen til vores hund, men risene skal koge så længe før de må få dem, så derfor får vores havregrøden da den ikke skal koge så længe


  • #4   14. sep 2011 ok... er i kontakt med dyrlæge, så vi ser lige en dag eller to, hvis det ikke ændrer sig så må hun jo undersøges...

Kommentér på:
kaster op om natten

Annonce