Min hund er deprimeret :( Min hund er deprimeret :(
Ja, det er virkelig som om han er ked af det. Det startede igår, han havde hunget lidt op af mig hele dagen, jeg tænkte bare, åhh så hyggeligt. Men han er normalt meget aktiv, og finder man godbiderne frem, så skal der bare ske noget.
Men da jeg fandt dem frem igår, kunne jeg jeg lokke ham til at spise to og så listede han over i favnen på mig igen.
Det var som om at han bare SKULLE sidde oppe ved mig. Selv i nat sov han helt klemt op af mig i sengen, og normalt gider han slet ikke sove i sengen.
Der var ikke nogen tegn på at han var syg eller umiddelbart havde ondt.
Hvad gør i når jeres hund er depri?
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.003
Han kan jo sagtens have ondt .
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Men du har ret, der kan nemt være noget vi ikke kan se.
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.342
Min loke, er ved min side hele tiden, sover tæt op af mig , ligger tæt på mig i sofaen, går efter mig hvis jeg render rundt og gør rent .. Men han spiser med glæde godbider og andet guf. og elsker at løbe og lege.
Har aldrig prøvet at stå i din situation, men kunne det ikke måske være noget kvalme ? den bette vi har har brækket sig en gang, og der var han også lige ved siden af mig indtil det skete. Han var så ulykkelig. Da det så endleig kom op, blev han helt anderledes og sig selv igen, glad og frisk , løb rundt og legede.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
Når Terkel ikke har det helt godt, har ondt i maven eller noget, så ligger han helt oppe i hovedet på mig om natten, og vil også bare hænge.. Mere end normalt... som faktisk er.. tja... når han kan...
Men hvis det ikke bliver bedre ville jeg nok svinge forbi dyrlægen.. .
Håber han får det bedre..
maj 2008
Ja jeg er også ret bekymret. Han har spist sin mad, men godbider er han ligeglad med. Han er frisk når han skal ud og gå. Men lige så snart vi er inde, så bliver han depri igen.
Tror ikke det er kvalme, der plejer han at liste sig lidt væk.
maj 2008
Ja det kan også nemt være
maj 2008
Tror ikke der er forstoppelse, han kommer fint af med afføringen
Men kan selvfølgelig ikke udelukke noget.
maj 2008
maj 2008
Tror måske han er blevet bange. Vi har to katte, en han kat, godt nok kastreret, men kan godt vare noget af en bølle. Og vores hun kat har en killing, som er begyndt at rende rundt. Tror måske de har været efter ham
maj 2008
Selvfølgelig er der da noget galt?
Det er da det der er problemet, og så spurgte jeg bare hvad i havde oplevet, prøvet at gøre, når/hvis jeres hunde har haft det sådan.
Har på intet tidspunkt sagt, at der ikke kunne være noget galt.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 33
I sådan en situation ville jeg overveje en Dyrehealer. Jeg ved ikke om du har erfaringer eller tror på den slags, men jeg har oplevet super resultater.
Min hund er deprimeret :(