{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.765 visninger | Oprettet:

Mops-foder allergi?! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle her kommer lige et råb om hjælp eller nogle med erfaring?
Min kæreste og jeg har en dejlig lille mopse mand som hedder Milo. Milo er 3år gammel og en frisk livlig lille fyr. Vi harhaft han siden han var 8 uger gammel og Milo har fejlet næsten alt fra A-Z men han er sej og klare det hele med glans smiley
I marts måned 2011 begynder Milo at klø sig selv så meget at delen over næsen er kradset til blods, han er meget mørke rød mellem tæerne og har nogle "bylder" der buler op mellem tæerne. Vi tager til dyrlælgen med ham og han får noget antibiotika og nyt foder (Hills Z/D) Milo har før dette fået Hills D/D med laks og ris så ikke noget billig Føtex foder. Så var han til dyrlæge igen og blev testet for alverdens sygdomme, blodprøver, væv prøver you name it. Hvorefter dyrlægen fortæller os at prøverne viste ikke noget usædvanligt og han muligvis "bare" har foder alllergo. Milo har ikke siden været generet men nu begynder vejret at skifte og blive fugtigt og problemerne med potterne kommer igen, vi vasker og tørre hans poter når han er blevet luftet og lige lidt hjælper det. Jeg bliver så ked af det, den lille fyr har bare ikke haft detnemt og jeg ved snar ikke hvad vi skal stille op? Hans poter er ødelagt fordi han slikker på dem hele tiden og han er neget generet af det:-(

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om der er andre mopse ejere der har samme problem eller noget der minder om det, eller om Milo bare er rigtig uheldig smiley

Mvh Pylre mor Anne og seje Milo smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mops-foder allergi?!
  • #1   14. sep 2011 Anne, prøv at søge på foderallergi her på siden. Der dukker masser af tråde op, bl.a en mops der også har allergi.
    Hills Z/D har vist hjulpet mange allergi hunde, så giv det en chance og se om ikke det skulle afhjælpe.

    Held og lykke med din lille bandit.

    Hej fra Lene og Athena (Milos gode legekammerat)


  • #2   15. sep 2011 Hej Anne.

    Jeg har også en allergihund, som har været på allergifoder fra dyrlægen af (RC Hypoallergenic). Men da jeg ikke syntes, at det havde nogen effekt, valgte jeg at skifte til Gourmix fra Vetcur.

    Det er et rigtigt godt foder, som har hjulpet rigtigt mange allergihunde med at få et bedre liv.

    Her er lige en lille solstrålehistorie: http://blog.mypets.dk/solstrale-historier/


Kommentér på:
Mops-foder allergi?!

Annonce