{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

dyrlæge med speciale i ryg {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for hjælp. En hvalpekøber har lige ringet og sagt at hun bliver nødt til at aflive da hunden (5 år) går bidt nogle gange når hun kæler den på ryggen. Hun har haft hunde i 40 år og har aldrig elsket en hund så højt! Og var selvfølgelig grædefærdig. Hun kan kæle han stille og roligt og pludselig siger det haps. Jeg ved at der i racen finder noget der hedder intervertebral disk desease/diskbrok og er ikke du sekund i tvivl om at han har smerter. Ellers ville han ikke bare bide. Jeg vil gerne at han bliver undersøgt inden evt aflivning da det også har noget med fremtidig avl at gøre. Hvem på sjælland er bedst til rygproblemer?
Skal siges at han for du år siden fik fjernet en fedtknude på ryggen. Ejeren har ikke ville sige det men det var ikke den samme hund hun fik tilbage fra dyrlægen. Ikke det samme ansigtsudtryk og ikke den samme glæde hund. Dyrlægen glemte også flere sting som jeg fandt ved trim. Han har også rystet efter han fik fjernet knuden. Ved ikke om der er sammenhæng. Min søsters hund fik epilepsi efter narkose.
Håber der er en behjælpelig sjæl derude....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge med speciale i ryg
Kommentér på:
dyrlæge med speciale i ryg

Annonce