{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  separationsangst???
  • #1   19. jun 2006 Hvis det var mig tror jeg jeg ville Ignorer ham, altså når man er der hjemme... Hvis det er rigtig slemt siger nogle at man skal tage en hel uge i træk hvor man ikke kontakter hunden eller reagere på dens forsøg, udelukkende for at "afvende" hunden fra en. Men i mildere tilfælde burde man kunne nøjes med at give den langt mindre kontakt, så den bliver bare lidt mindre knyttet til en, så kan hunden lettere håndtere når man efterlader den...

• #2   19. jun 2006 Og når Thomas er hjemme bør han måske gøre alt for at aflede hundens opmærksomhed fra dig og døren, både inden og efter du er gået... Så den ikke får tid til at bekymre sig...
    Og så husk selvf. de klassiske med ingen kontakt før man går og efter man er kommet hjem. Et stort knus og begejstring når man kommer hjem til hunden, bekræfter den i at det har været meget forfærdeligt at være alene... smiley

• #3   19. jun 2006 (Det med mindre kontakt er selvf. bare i en periode, til den har lært at det er helt ok at være hjemme uden dig, så kan man efterfølgende gå tilbage til det man plejede...)

• #4   19. jun 2006 ok tak... Synes jeg har prøvet det med at ignorere ham, men må nok hellere prøve ignorere ham lidt mere så... Uhh der er huleme svært :o)

• #5   19. jun 2006 Hehe ja det er så! Men håber virkelig det kommer til at virke for dig. smiley
    Kik evt. de her link...
    http://www.dyrepsykologen.dk
    Der er bl.a. to artikler, en om separationsangst, og en om alm. alene hjemme problemer.

• #6   19. jun 2006 åhh en mors hund :O) Min tæve spiser heller ikker før jeg kommer hjem, og det er er også selvom gemalen er hjemme. :O)

• #7   19. jun 2006 Bede ham om at holde mund! hehe..

Evt. lade Thomas have noget sjov med ham, uden du er der.. Lade ham gå tur med ham osv.. uden dig..

Hvis du forstår hvad jeg mener...

• #8   19. jun 2006 Hej
    Jeg har også haft en pivert, vi havde en adfærdsbehandler uden hun anbefalet os at starte helt forfra med alene hjemme træning og så får et børnegitter så den kunne lære at være lidt alene og alligevel se dig, bare et par minutter at starte med, kan ikke sige om det virkede for vi blev nød til at sælge ham pga han ikke kunne med vores anden hanhund, men det er da et forsøg værd ,for jeg synes man blev tosset af en hund der piv og hyler hver gang man går ud af rummet. Håber du får det løst.

• #9   19. jun 2006 Tusind tak for de gode råd... Har i hvert fald noget at arbejde med... Når Thomas er hjemme er det faktisk altid ham, der går tur med Theis. Netop for at han kommer lidt væk fra mig. Han går meget modvilligt med, når det er Thomas, der er i den anden ende af snoren :o)

Kommentér på:
separationsangst???

Annonce