{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Separationsangst
  • #2   1. maj 2012 Den gider slet ikke spise noget når vi ikke er hjemme og i dag har den
    Skrabet på døren ! Den får masse motion og træning

• #3   1. maj 2012 Kan jo ikke leve et år med det her så er huset total skadet den går virkelig til den!

• #5   1. maj 2012 Har den kunne være alene før?

• #7   1. maj 2012 Ja faktis! Vi har i perioder skulle fjerne aviser og toilet papir! Men nu er det blevet meget slemmer og et stort problem! Han har fået fjernet den ene sten som ikke var faldet ned! Og efter det er det meget slemmer

• #8   1. maj 2012 Ah.. Han føler sig nok mere sårbar efter at have været under narkose.
    - Prøv at vænne ham til at bur.
    Simpelthen køb et bur, smid godbidder derind, mens du er hjemme, og lad døren stå åben MENS du sidder tæt på. Og ros,ros,ros.
    - Når hunden så føler sig tryg ved at være i buret, kan du lukke døren, og være sikker på, at den stadig føler sig tryg. Godbidder derinde, og så masser af ros, når den fx. lægger sig ned, da det er tegn på, at den slapper af og ikke er utryg. Du skal ikke selv bede den om det.

- Og SÅ kan du lige så stille begynde at gå længere væk, gå ud af døren. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan din hund til reagere. Men hvis buret fx. står i stuen, så kan du gå ud i køkkenet. Om døren står åben eller ej må du vel egentlig selv om.

Det er i hvert fald et forsøg værd, og burde egentlig kunne give hunden lidt mere tryghed ved at den ikke er i så stort et rum, men er mere ''indelukket'', som oftest gør dem mere trygge, da der ikke er lige så meget at vogte. Vi lukkede personligt Vaks ind på badeværelset i starten, da han ikke var renlig, når vi var væk og det hjalp med det samme.

Wow, en lang smøre, jeg fik skrevet, men håber at nogen kan dele erfaringer. Vi har ikke selv brugt bur, men har mange gange hørt, at det hjælper rigtig meget ^^

• #9   1. maj 2012 Oh.. Og du skal self gradvist vænne den til, at du går længere og længere væk. Meget ros, hvis den stadig slapper af, når du ''kommer tilbage''.

• #11   2. maj 2012 vores cocker athos havde det også svært i starten med at være alene hjemme, men vi fandt ud af at de rum han havde var alt for stor til ham, så han fik køkkenet som er 3 gange 2 m, og startede med at stille hans kurv og musik og alt hans legetøj derind og lukkede døren og begyndte træning en dag og jeg sat mig til at se tv på mute. så begyndte jeg i det små men få sek og til min, brugte en eftermiddag på det, men der var intet mere, han kunne slappe af nu og sagde ikke et pip (har underbo og overbo) nu er han blevet 11 mdr og her for et par uger siden gad han ikke ind i køkkenet mere når vi skulle til af sted, men så fik han hele lejligheden igen for at prøve, og der har ikke været noget ingen ups'er med tid og bæ og har ikke ødelagt noget, han ligger bare i sengen eller på sofaen og sover. så prøv evt at lade ham være i et mindre rum og træne der. håber i finder ud af det. smiley

• #12   2. maj 2012 Han er i vores baggang som er lille men vi har lige købt hunde bur idag og han virker Glad for den og sover i den nu! Smil men vil vente lidt med at lukke lågen osv

• #13   2. maj 2012 Jamen så har han da allerede fundet et trygt sted smiley
    Vent og se, det er nok det eneste, der skal til ^^

• #14   2. maj 2012 lyder da dejligt... smiley

• #15   2. maj 2012 men træn selvfølgelig med buret hvor i kun er væk i et par min osv..

• #16   2. maj 2012 Enig med Sunshine i det sidste ^^

Kommentér på:
Separationsangst

Annonce