1.229 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Rosinen i pølseenden! (en god nyhed) Rosinen i pølseenden! (en god nyhed)

Hej alle HG'ere.. 
Blir da lige nød til at dele en lille nyhed (men STOR nyhed for os) smiley
Vi havde besluttet os for at vi skal have vores første hvalp, og efter at have undersøgt mange racer og besøgt flere opdrættere, faldt vores valg på coton de tulear.. Derefter fandt vi den bedste opdrætter, der havde et kuld hvalp, så dem vi var oppe og besøge.. Efter grundige overvejelser, beslutter vi os dog for at vi helst vil have en tæve,  men der er kun en han tilbage i hendes kuld.. Heldigvis har hun en nabo med fire coton, hvor den ene skal have hvalpe med hendes smukke han, så efter et besøg hos hende, vælger vi at reservere en tæve der.. Igår skriver vi en mail , for at høre, hvordan det går med graviditeten osv, for vi er jo bare så spændte...! Og dag fik vi så en mail, om at hun var gået i fødsel igår.. Og at der var kommet tre hanner.. De to opdrættere havde siddet længe og snakket om os og om, hvor kede af de var på vores vegne.. Men så halvanden time senere, efter moren havde været ude til en tissetår, så kom der alligevel en helt perfekt tæve! smiley ååh, hvor  vi glæder os til at møde hende!! Vi har fået de første "nyfødte" billeder .. Og hvor er vi heldige at lykken lige tilsmilede os, at vi skulle få rosinen i pølseenden. Hun passer allerede perfekt til os, for vi er også altid lidt for sent på den.. smiley Ville lige dele nyheden om at vores nye familiemedlem endelig er her.. Nu venter bare otte lange uger! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rosinen i pølseenden! (en god nyhed)
  • #1   21. sep 2011 Sikke en sød lille start på det hele. TILLYKKE med det, dejligt der alligevel kom en hvalp til jer!! smiley

• #2   21. sep 2011 :o)) Grinte da jeg læste dette:
    "Hun passer allerede perfekt til os, for vi er også altid lidt for sent på den.. smiley "

Tillykke med jeres kommende nye familemedlem:o)

• #3   21. sep 2011 Jamen tillykke...Tiden bliver sikkert lang.....

• #4   21. sep 2011 Tillykke! Hvor er det da heldigt smiley

Og bare vent, det bliver de længste 8 uger i jeres liv!

• #5   21. sep 2011 Vores lille efternøler!! ;D Vi sq ha' været førstevælgere, men det her er endnu bedre, for nu ved vi bare, at hun er bestemt til os! (Blir sørme helt småsentimental) hih smiley

• #6   21. sep 2011 Ja, den sidste time, siden vi fik nyheden, har allerede været alt for lang..! smiley ... Hvor mange flere timer er der lige på otte uger..? Hmmm smiley

• #7   21. sep 2011 1344
    smiley

• #8   21. sep 2011 Men nu kommer den gode tid, hvor man skal bestemme navn, møde den lille fis, shoppe legetøj og halsbånd og seng og alle de hyggelige ting, som sådan en lille en skal have. Man skal finde et sted at træne, ordne forsikring og alt muligt andet. Sikre hjemmet og fjerne ledninger og yndlingssko.

• #9   21. sep 2011 1344...!?? ... Dem tar' vi lige i stiv arm! ... Gulp!! smiley

• #10   21. sep 2011 Åh hvor er det bare godt for jer, blev helt rørt da jeg læste det smiley

• #11   21. sep 2011 Vi er allerede godt igang.. smiley det er to uger siden, at vi valgte moren, så vi har shoppet, drømt, læst, bekymret og installeret hele lejligheden til hundeheaven.. smiley Men vi har et stort problem med at vælge navn!! smiley nu tror jeg hun kommer til at hedde Rosin! Hih

• #12   21. sep 2011 Inden man anskaffer sig en lille nutte hunde hvalp, så kan man jo lige prøve disse råd først smiley
    14 måder at forberede dig på at få en hvalp

1. Hæld varm æblejuice på tæppet flere forskellige steder, og gå rundt uden sko i mørket

2. Ved hjælp af en blender – ødelæg tå-enden på en sok og tag den på på arbejdet.

3. Straks når du vågner skal du gå ud i regnen og mørket og sige: go´ hund, gå så hen og tis – go´ hund! Kom så lille hund!

4. Dæk alt dit tøj med hundehår, brug lyse hår til mørkt tøj, og mørke hår til lyst tøj

5. Put et par hår i din kop morgenkaffe

6. Leg “apport” med en klam lugtende tennisbold.

7. Løb ud i regnen eller sneen barfodet og luk lågen

8. Vælt en sæk rent vasketøj ud på gulvet og rod det rundt på hele det beskidte gulv

9. Efterlad dit undertøj midt på stuegulvet – især når der kommer gæster

10. Spring op under det mest spændende i dit yndlingsprogram på tv og råb “NEEEEJ UDENFOR!!!”, og gå glip af resten af udsendelsen

11. Lav noget chokoladebudding, og læg en god klat på gulvtæppet – prøv ikke at fjerne det før du kommer hjem fra arbejde

12. Lav – ved hjælp af en skruetrækker – flere dybe riller i benet på spisebordet

13. Prøv – ved hjælp af en tang – at se hvor langt rundt du kan vride armene på dine dyre solbriller før de går i stykker

14. Tag til sidst et varmt blødt tæppe ud af tørretumbleren, pak dig straks ind i det! Det er den følelse du vil få, når din udmattede hvalp endelig falder omkuld i skødet på dig!!!

• #13   21. sep 2011 Rosin er da helt perfekt smiley Og super sødt når man tænker på hendes historie smiley

Stort tillykke med jeres lille tæve smiley

• #14   21. sep 2011 Men hvordan kan man "skælde" en hvalp/hund ud der hedder Rosin? Eller kalde på den i haven?

rosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin smiley

• #15   21. sep 2011 Hæh, ja, Julie, har vist kæresten den før, mens jeg kiggede på ham med de store alvorlige øjne.. Det samme med videoen fra DKK og animal planet om hvalpekøb smiley Det er hans livs første hund, og jeg er vokset op med dem i mange forskellige afskygninger! smiley stadig tror jeg, at jeg er den, der er mest bekymret(måske han vil sige HYS) med det hele smiley men nu hvor den lille faktisk er kommet til verden, er jeg blevet meget bedre til at glæde mig..! Uha, hvor kildrer i maven, ìg gør helt ondt i kunderne af at smile! :)))

• #16   21. sep 2011 Måske med en masse rul på R'et? Og godt tryk på den sidste stavelse!? RRrrrrrroSIN!! Lidt lissom "Roxanne" i Moulin Rouge..? smiley hih

• #17   21. sep 2011 Hun kunne hedde Rosinni ;o)

• #18   21. sep 2011 Hahah, Miriam, når vi kalder på hende, vil folk jo tro, der kommer en kæmpe rottweiler buldrende! smiley

• #19   21. sep 2011 ih, ved lige hvordan du har det smiley jeg skal vente 7 ½ uge... tiden går ALT for langsomt... smiley

• #21   21. sep 2011 Ihhh en dejlig historie smiley Og ja. Ventetiden bliver ulidelig lang. Og den sidste nat inden i skal hente hende kan du slet ikke sove smiley Navn. Hun kan da bare hedde Rosi eller Rosie. Det minder da lidt om Rosin.

• #22   21. sep 2011 Eller pølse det kan man bedre kalde smiley

Kommentér på:
Rosinen i pølseenden! (en god nyhed)

Annonce