{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Hvalp renlig som 8 ugers? :) {{forumTopicSubject}}

Fik vores lille hvalp hjem i torsdags..og havde "set frem til" tis og l*rt i lange baner..natlige ture ned, og ned hver time osv osv.. Købt masser af Rodalon, samlet aviser, og køt masser af køkkenruller...

Og gæt hvad.. Vores lille hvalp har IKKE EN ENESTE GANG tisset eller pøllet på gulvet herhjemme.. Han kommer ned hver 3-4 time og det er fint til ham.. OG han sover 6-8 timer om natten i streg!

Drømmehvalp eller hvad smiley


Andre der har prøvet så renlige hvalpe? Og kan det ændre sig ?
'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp renlig som 8 ugers? :)
  • #1   28. sep 2011 Ja, Qimmit var også stort set renlig, da vi fik ham hjem.

    Tror han tissede indenfor to gange i løbet af de første 10 dage - men han har aldrig lavet stort inde, og efter de 10 dage var han fuldstændig renlig. smiley


  • #2   28. sep 2011 Ej, hvor Lækkert!!! Ja sådan burde alle hvalpe da være!! Skønt, dejligt for jer smiley Dygtig dreng smiley

  • #3   28. sep 2011 hold da op, det må godt nok være dejligt

    og i øvrigt tillykke med den lille smiley


  • #4   28. sep 2011 Zena var også renlig da vi fik hende. Opdrætter havde sovet på sofaen i 8 uger for at være sikker på at vågne når de skulle ud smiley
    Jeg tror ikke det ændrer sig. Da det ændrede sig for Zena gik jeg omgående til dyrlægen. Den første dyrlæge rystede bare på hoved af mig, men nr. 2 kunne fortælle at Zena havde blærebetændelse…


  • #6   28. sep 2011 Det er ihvertfald smadder dejligt, og jeg har takket opdrætter smiley

    Min gamle hvalp var først uden uheld indenfor som 6-7 måneders, så det er lidt nyt og rart for mig det her smiley


  • #7   28. sep 2011 Det er bare skønt sådan noget.
    Min lille Chico er 12 uger, og har haft ham i en uge nu.. Han er også meget mere renlig end jeg regnede med. Har haft meget få uheld indendørs hvor han har tisset på gulvet, men ikke "lavet stort".. Er så stolt af min lille baby vaps.. Når det er ved at være tid til at han skal ud, begynder han at snuse rundt, og pive..
    Fra onsdag til søndag, gik vi nattur ved 22 tiden, så stod jeg op hver nat for at gå med ham ved 3 tiden, da jeg i de dage var i praktik i en bager, og så gik min papmor med ham ved 6-7 tiden..

    Søndag aften gik vi ved 12 tiden, og vågnede ved 8.30 tiden, da havde han intet lavet, han havde bare ligget og puttet i sengen hele natten (:
    Sådan har det været siden da..


  • #8   28. sep 2011 vi bakser stadig med renlighed her, hvor gang vi kommer hjem så ligger der en lille pølle og et par tisserklatter... men nogle er nok bare mere heldig end andre ...

  • #9   28. sep 2011 Jeg tror det ændrer sig når han begynder at skulle være alene hjemme, men indtil videre er vi heldige smiley

  • #10   28. sep 2011 Åhhh ja sådan var Charlie også. Fire små tissetår på gulvet de første to uger. Og om natten sov han. Uden at lave hverken det ene eller det andet på gulvet. SKØNT.

  • #11   28. sep 2011 Chico er faktisk mere renlig end min udlejers hund.. Det er en gravhund/pekingeser blanding på 1½ år, den er virkelig den mest uopdragne hund jeg nogensinde har mødt.. Den kan finde på at lave begge dele selvom den lige har været ude og gå, og ikke nok med det, gør den det også både i min udlejers seng og sofa..
    Dog er jeg ret sikker på at det har noget at gøre med at han ikke får opmærksomhed nok, og er meget overladt til sig selv.. +At han før min udlejer fik ham for ca. 5mdr. siden, altid har været vant til at gå i en hundegård hele dagen.. smiley


  • #12   28. sep 2011 Kirk var også fuldstændig renlig, han er så vokset op i en hundegård til han var otte uger, så ved ikke om det var derfor han ikke ville gøre det inde. Men det er bare skønt at man ikke glider rundt i lort hehe

  • #13   28. sep 2011 Kenzo var stort set også renlig han sage selv til når han ville ud to uhæld tror han hade men da han var 6 mdr kom der et par smutter men det var i forbindelse med noget medicin (bivirkning vandrivende)

    men tillykke med hvalpen og ja rodalon kan man jo altid bruge ;0)


  • #15   28. sep 2011 Ja det er dejligt at finde en hvalp fra en opdrætter som åbenbart har vidst, at hvalpe fødes renlige, og hvis der ikke er føde kasse, så de kan komme væk, ja så flytter de hjemme fra som renlige...De skal selvfølgelig have mulighed for at komme udenfor fortsat når man får dem hjem....

  • #16   28. sep 2011 tillyke og nyd det.... vores sov også igennem uden vi skulle ud om natten da hun var 10½ uge, tilgengæld kniber det stadig specielt om aftenen, og hun bliver 4 måneder på mandag smiley ..... men ser da frem til det sker....

Kommentér på:
Hvalp renlig som 8 ugers? :)

Annonce