Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Coton de tulear / Malteser
  • #1   28. sep 2011 malteser,,burde..være mindre,,og efetr min meninge betydelig kønnere,,der er ligesom lidt finere i det...hvis de ellers er ok:-))
    Når jeg skriver sådan er det fordi rigtig mange der laver malteser hvalpe har 5-6 kg maltesere og det er ikke optimalt efter min mening

Min a
    hanhund er 2,6 kg ca og han er bare nuser

• #2   28. sep 2011 malteseren er betydeligt mindre har et andet ansigt, en anden ryglinje en anden type pels og et lidt andet temprament

• #3   28. sep 2011 hos en del tavleløse maltesere er det emget svært se forskel - ofte fordi de er blandinger

• #4   28. sep 2011 men på hunde med tavler snes jeg det er MEGET let at se forskel på dem

• #5   28. sep 2011 jeg vil så sige jeg har aldrig kendt en coton men kender alt til malteserens væsen hvilket er venlig og super skøn
    det er en hund der følger dig overalt men også en meget mild hund,,,,de har svært ved at sige fra overfor andre hunde og vil kun bide i absolut sidste mulighed overfor mennesker....det er lidt en flue på væggen hudn som jeg plejer at sige

Jeg har selv opdrættet dem i ca 3 år.....

• #6   28. sep 2011 CMP ja måske har du ret,,,jeg har så flere af dem og de har alle et meget forskelligt ansigt....

• #7   28. sep 2011 jeanette-Antisnob:-))(miss you!!) N

okay-dem jeg ser til udstillinger osv. er markant forskelligt - cotonen har et mere "stor hund agtige" ansigt og ofte en væsentligt længere næse og øjne som sidder anderledes end maltesernes - jeg synes det er let at se forskel

• #9   29. sep 2011 CMP jo forskellen er til at se,,men jeg tænker nu på nogen af de store maletser godt kan ligne,,,og der iblandt maletser også er forskel:-))

• Yvonne Wolff W
    Yvonne Wolff W Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 12 Svar: 2
    #10   29. okt 2015 Når jeg ser på mine to hunde er der stor forskel da de begge to skulle være Mini Malteser, Malte er 1år og Vuffi er 4 år men er mindre og har et runder hoved.

profilbillede
  • Yvonne Wolff W
    Yvonne Wolff W Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 12 Svar: 2
    #11   29. okt 2015 Vi har vores egen Facebook side FOR MALTESER HUNDE.
    I er VELKOMMEN.

• Tina M
    Tina M Tilmeldt:
    jul 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #12   23. jul 2021 Jeg har købt en malteser u tavle, hun er 16 uger nu med en vægt på 3,5 ?? Er usikker på om hun er ægte pga størrelsen men sælger garanterede at både far og mor er maltesere - moren var pænt stor faren lidt mindre

Kommentér på:
Coton de tulear / Malteser

Annonce