Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bacon tern??
  • #1   29. sep 2011 Bacon er ikke råt, det er røget og saltet en hel del..

Så i små mængder ville jeg give det i hvis hunden skal have det =)

• #2   29. sep 2011 Er det ikke rådt? altså de tern man køber eks. i fakta? Hmm.. Okay, jamen så skal han jo ikk' have det.. så må vi tilbage til kylling( det er fordi han mister interressen, så ville prøve med noget nyt) Men tak for svaret smiley

• #3   29. sep 2011 Louie elsker bacon! Så han får altid det der blæverfedt, som jeg piller af. Men nej, det er ikke råt men røget og/eller saltet

• #4   29. sep 2011 Nej bacon er ikke råt.. Hvis du vil have det råt skal du have kammen eller flanken på grisen, og huske at bede om det fersk =)

Men er det godbidder eller foder du taler om?

• #5   29. sep 2011 Julie P- okey men det er ikke noget du ville give under træning altså ligesom man kan give kylling? Er det så heller ikke godt med de kyllingtern man køber? smiley

• #6   29. sep 2011 * Nina - Siger mange TAK * Nej det er til godbidder altså når vi træner og ISÆR når vi gårtur.. Men han sys at kylling er blevet kedeligt, han er i hvert fald ikke lige så fokuseret som han var i starten da vi begyndte at bruge det.. smiley så ville jo bare erstatte med noget nyt som han måske kunne få interesse for smiley

• #7   29. sep 2011 Mia:

Hvorfor skal det være råt når vi snakker godbidder? smiley Men nej jeg ville ikke give bacon som guffer til træning, der er meget salt i smiley

• #8   29. sep 2011 Kyllingeternene er da heller ikke rå =)

Der er endda sukker i de tern haha =)

Til træning kan du bruge hvad hunden vil arbejde for, råt er fint - men åh så uhygiejnisk ; )
    - Så giv du bare bacon eller kylling, det sker der intet ved =)

• #9   29. sep 2011 Skal hunden forkæles - så køb kyllingehjerter (rå), kog dem kort så de ikke er blævrede og blodige, og SÅ skal du se en hund holde fokus ; )

• #10   29. sep 2011 Mia: nej det gider jeg ikke stå og fedte med. Jeg bruger kyllingetern (som jo heller ikke er råt), pølser, tørret kylling/lam eller tilberedt kød i tern (fx skal vi hjemme og træne med kotelet i dag smiley )

• #11   29. sep 2011 Lige med godbidder er jeg ikke så fanatisk om det er økologisk, uden tilsætningsstoffer osv. Det er slik og skal bruges som slik. Så skidt pyt med, at der fx er druesukker i.

• #12   29. sep 2011 Kaoz vil gøre ALT for Frolic eller rå lever.. Pølser, ost og bøffer er på niveau med de gængse træningsbidder for ham.. altså ikke bedre end så meget andet haha ; )

Men FROLIC, se DET er noget en "lille" hund kan arbejde for.. De ved slet ikke hvad der er godt for dem de små hundehvalpe =)

• #13   29. sep 2011 Nå ja, OST! Men Louie stresser faktisk nærmest for meget til at træne, hvis det er ost. Ost og højløbske tæver- så bliver en lille hund døv

• #14   29. sep 2011 Lotte med Mille - Fordi jeg har prøvet ALT hvad der er at for af kiks på vestsjælland tror jeg *Griner* og han sys de første 4 kiks er spændene så gider han det ikke mere( kun i hans flaske) så derfor har jeg før brugt kyllingetern fra fakta, men de er heller ikke gode nok mere, så leder efter et supstitut smiley

* Nina - Siger mange TAK * - Okay, så dum er jeg så :S smiley *G* Men før sagde du da du ikke ville bruge det? forstår ikke lige om du siger det i ironi eller?

Julie P - Okay pølser?? altså helt alm. pølser? for dem er han meget interesseret i når vi f.eks skal ha' dem til aftensmad så er han ikke til at drive ud af køkkenet næsten smiley Så vil jeg da prøve med dem.. smiley hvilken slga bruge du?

• #15   29. sep 2011 Ost?? hvordan det? altså bare en mild skære ost eller lillebror eller ?

• #16   29. sep 2011 Frolic kan få de fleste hunde til alt smiley Bacon ville jeg ikke bruge, det er for salt.. Og nej frolic er måske heller Ik det sundeste, men det bruger jeg nu gerne i begrænsede mængder smiley

• #17   29. sep 2011 Jeg ville ikke bruge det som foder =)

Da du skrev "Råt" tænkte jeg jo på fodermetode, ikke ikke belønning =)

Og pølser ville jeg bruge kyllingepølser, de er superfine og har en god konsistens indeni.. Til hunden, jeg ville ikke spise dem haha ; )

• #18   29. sep 2011 King Of Heaven - de er prøvet begge slags - ingen virkning ( Men Rufus fra fakta er han glad ved, men kun i hans aktiveringslegetøj) de holder heller ikke når vi træner..

* Nina - Siger mange TAK * Okay, jeg må prøve mig lidt frem, men holder mig fra bacon smiley * ellers må han bare undvære helt * smiley smiley ingen guf til ham, når han er så kræsen!!! :S smiley

• #19   29. sep 2011 Jeg bruger både partypølser og de der pizzatopping cocktailpølser. Hvad der nu lige er i supermarkedet. Skæret i mikrostykker. Jeg deler pølsen på langs en gang, vender og deler i tre på den anden side og til sidst skærer i 3 mm brede stykker fra ende til ende. Ost- det er både revet ost og skæreost skåret i tern. Hvad der nu lige er. Revet ost er dog lidt svært at dosere synes jeg.
    Frolic? Pffft I kan rende og hoppe. Louie spytter dem ud som var gift jeg havde proppet i hovedet på ham

• #20   29. sep 2011 Julie P - Okay helt sikkert!! Det skal prøves..! smiley tænk at være den lykkelige ejer af en kræsen labrador :S hva' sker der? :S *Griner*

• #21   29. sep 2011 Når jeg 3 gange om året laver æggekage får Zenta en lille smule bacontern, hun kan godt lig det smiley

• #22   29. sep 2011 Jeg ville så aldrig bruge Frolic, de er fyldt med alt muligt kunstigt. Og det er før set at hunde har hævet op i hele hovdet efter at have fået Frolic.

• #23   29. sep 2011 Her i huset er der nu også Frolic.. Og det har der været i vil jeg tro snart 20 år... ingen hævede hoveder eller andre ting... Aldrig noget jeg vil fodre med, men som en godbid under gåtur eller træning, det har sgi ikke skadet dem, og de elsker dem, især Chucky og den ene buller slår koldbøtter for dem:o))

Men ellers til ts, laver jeg også kyllinge hjerter, lever, kylling(kogt med hvidløg) mini frikkedeller elsker de også, så de ryger også i kurven:o))

Alt røget er kraftig for hundemaver, så ville være påpasselig med for stor dosis..

• #24   29. sep 2011 Mine får os Frolic engang imellem, er ikke hysterisk smiley Så længe det kun er som godbider og kun engang i mellem smiley

Kommentér på:
Bacon tern??

Annonce