1.294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Når man som ejer bare bliver frustret.. Når man som ejer bare bliver frustret..

Lige en lille dum historie over en dumhed fra min side.
Træner en øvelse med Rocko, der går ud på han skal finde en ud af 6 pinde, som jeg har rørt ved og komme med den... Det går somregl meget godt.. Så idag står han bare og klor dum på mig og jeg bliver mere mere irreteret (ved jo godt det ikke nytter) Så det ender med Rocko laver badut spring og løber sin vej og vil så selfølgelig ikke komme (for blodet er jo ved at koge over ved mor). Så skælder jeg lidt ud der og det hele ender med at Rocko ikke vil tage pinden og bliver helt duk nakkede.. Så må jeg jo lige lege med ham for at løsne det hele op igen. Skal så buk mig ned efter pinden, mens Rocko står bag mig, mister balance så rammer Rocko med mit ben. Så blev han helt forskrækket.. og meget bange for den lille pind nu, for forbinder den bare med sur mor og "spark" Nu er vi gode venner igen..
Men hvor har jeg dog lyst til at slå mig selv oven i hovede, men nogen gange bliver bare frusret og glemmer hjerne.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man som ejer bare bliver frustret..
  • #1   8. okt 2011 Århh.. Kender det SÅ godt!!! Min bluiver 8 mdr. lige om lidt og alt hvad han kunne for 3 mdr. siden er som blæst ud af hovede på ham.. Så du er slet slet ikke alene i frustrationernes båd smiley
    Og man har det så skidt med sig selv når man har haft tabt hovede over for vaps..

• #2   8. okt 2011 Mia J

Kender jeg alt for godt ! Dumme teenage hunde smiley Min har også glemt alt hvad jeg har lært ham smiley det så dejligt! Især når jeg lige havde lært ham ikke at hoppe op af folk, ja så bliver han teenager og glemmer alt om det smiley

• #3   8. okt 2011 anne & tonny H
    Ja, Diego var også lige blevet MEGA go' til at komme, gå pænt og alle de der ting som vi nu sys han burde/skulle kunne.. Det eneste han kan nu er at lette ben og høre når der bliver raslet med poser -"Det kunne jo væreat det var mad ikk" ?? smiley smiley *Griner* Det bliver skønt, når de værste hormoner falder til ro smiley

• #4   8. okt 2011 Det jo altid godt man ikke er alene men min er 2 år :o) Og taber normalt ikke hovede over for ham, men det var lige en dum dag..

• #5   8. okt 2011 Glæder mig ikke til at gå den tid i møde...

• #6   8. okt 2011 Mie H - Bare fordi man er 2, kan man jo godt have lidt teenager hørelse engang imellem stadigvæk ikk' ? smiley smiley Ej, kan godt se hvad du mener smiley

michelle T - HiHi.. Hvorfor dog ikke? smiley smiley

• #7   8. okt 2011 Kære Gud lad athos beholde hans lydighed som han ar nu.. Bebe

• #8   8. okt 2011 michelle T - HiHi... Bare vent søde du.. han skal nok blive en lille lømmel i et stykke tid smiley for den bøn har vi vist alle bedt op til flere gang smiley

• #9   8. okt 2011 Hvis nu jeg ber en ekstra bøn inden jeg går i seng vil han så overveje det deroppe?? Hehe

• #10   8. okt 2011 michelle T - smiley Jeg tror ikke engang han ville overveje det hvis du lovede at gå i kirke 3 gange om søndagen, lige på det punkt tror jeg desværre gud er pænt ligeglad med os hundeejer*LOL*

• #11   8. okt 2011 Han elskede da gså dyr ikke?? Eller hvad... Hmmmm jeg må tage tiden med stiv arm... Hvad fanden gør man ????

• #12   8. okt 2011 michelle T - nej, til tider tvivler jo nu på at han gør.. smiley Men det kan jo være Athos ikke bliver så slem som de fleste teenager smiley

• #13   8. okt 2011 Synes da han har nogle af unoderne allerede, men er bare sikker på han ignorer mig for sjov...eller det bilder jeg mig selv ind... Men det er da dejlig at Gud har opfundet godbider, for SÅ hører han sku efter når der er mad som belønning...

• #14   8. okt 2011 haha. smiley ja jeg må sku også til at be til gud. mika har fuldstændig glemt hvordan man går pænt og kaya er blevet døv !!!

hvor længe vare denne teenage periode? smiley et par dage? Please!!!

• #15   8. okt 2011 michelle T - Klart han gør det med vilje smiley Det er jo det der er ved Teenager, de ved godt hvad man siger til dem, men vælger helt bevist KUN at høre det de selv vil!! smiley Du er heldig hvis det holder ved, det med godbidderne, den holder ikke her hos os uanset hvad for nogle bidder vi har på os.. smiley

• #16   8. okt 2011 Selina - det skal vi vist ikke regne med:-( har læst at det kommer og går i nogle måneder...

• #17   8. okt 2011 Jamen hunde er jo bare som os mennesker.. Vi gad sku da heller ikke høre på vores forældre da vi var teenager.. smiley hehe

• #18   8. okt 2011 Selina P - Nope, desværre, so far har vores varet i snart 2 mdr.. :S og der er rotte i ham, og har hørt fra flere med rotter at de kan være sådan op til de er 4 år ( Det krydser jeg så fingere for at Diego ikke ved noget om) og at det stopper i en nær fremtid smiley

• #19   8. okt 2011 michelle T - Nej, men derfor måtte hundene da gerne bare beholde en lille smule af deres hørelse smiley i sidste ende så kunne vi jo godt høre når mor og far råbte højt nok ikk' ? smiley

• #20   8. okt 2011 Mia J

Ohhh 4 år!! puha jeg krydser alt hvad jeg kan, og håber på dine vegne at det ikke bliver 4 år! smiley

men på den anden side kan jeg også godt lide teenage perioden, de bliver simpelthen så klodsede og hvalpede igen. mika er simpelthen blevet sååh lege syg. ikke at hun ikke var det i forvejen, men meget mere nu. det er herligt smiley

• #21   8. okt 2011 Jov det er rigtig nok at vi holdte kæft når der blev råbt højt...

• #22   8. okt 2011 (link fjernet)

• #23   8. okt 2011 Selina P - Nej, jeg håber det virkelig heller ikke, det er vist også langt fra alle det har det op til 4 år, men alligevel, sys bare de sidste 2 mdr. har været MEGET LANGE!!!
    Men helt sikkert, der høre nogle sjove ting med alderen, men det største problem er vel også når man er uden for hjemmet, tror jeg, eller sådan er det i hvert fald her.. :S ikke at han høre mere efter når vi er hjemme, men lige så snart vi er ude af lågen så køre han helt sit eget løb, så meget at jeg ikke vil gå uden snor på ham, med mindre vi er i hundeskoven eller på stranden ( hvor der ikke er andre i syne) for tvivler ærligt talt på at han ville komme tilbage til mig hvis der kom en anden hund på vores tur.. smiley Men hva' så bliver han måske bare ekstra go til at gå pænt ( hvis han kan huske det når perioden er ovre smiley )

• #24   8. okt 2011 michelle T - God artikkel smiley den er gemt, ret dejligt man lige har en oversigt over faserne mere eller mindre smiley tak for den smiley

• #25   8. okt 2011 Selv tak:-)

Kommentér på:
Når man som ejer bare bliver frustret..

Annonce