{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

Hunden vil lege og katten gider ikke {{forumTopicSubject}}

Punto vil rigtig gerne have lov til at lege med vores kat. Men katten så helst at hunden smuttede så langt væk som muligt nok helst halvanden meter under jorden i en lukket kasse. Nå men punto piver hver gang hun ser katten og laver alle tegnene til og ville lege. Katten vælger og skride og jeg har så en hund der går rundt og piver. Hvad Søren gør jeg lige???? Det skal lige siges at hun absolut ingen respekt har for katte. Og skille sig af med katten er ikke en mulighed. Jeg har overvejet lidt om man skulle anskaffe sig en killing der er vandt til hunde så de to måske kunne få glæde af hinanden og den store kan få fred og passe sig selv og sine kattesysler smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden vil lege og katten gider ikke
  • #1   12. okt 2011 Min ene hankat gider heller ikke, Akeela, men de har efterhånden lært, at de ikke skal lege sammen. HVIS Akeela prøver på det, tja, så får hun en på snuden af katten.

Så det kommer med tiden, da Akeela var hvalp, kunne hun slet ikke forstå, at den søde lille missekat, ikke ville lege med hende, og hun kunne hyle i laaaaang tid. Pga. at han ikke ville hende..

• #2   12. okt 2011 Nadja: hvis katten endelig giver punto et par på hovedet er det uden klør. Og hunden synes det er sjovt. Så katten kan da lige få en pote igen.

• #3   12. okt 2011 Hihi, jeg har samme problem med Bella og vores den ældste kat. Men heldigvis gider vores den yngste kat rigtig gerne at lege med Bella, så hun piber sjællent længe før den lille kat kommer og overtager legen.

Synes det er en rigtig god ide med en killing, både for din ældre kat skyld, men også for hundens. Både min hun og ældre kat er blevet meget gladere efter vi fik den lille kat ..

• #4   12. okt 2011 Louise - De skal nok finde ud af det sammen:-) på et eller andet tidspunkt.. I skal jo ikke anskaffe en kat, for det er ikke sikkert at det løser, problemet mellem den nuværende kat og hunden.. Det gjorde det ikke herhjemme.

• #5   12. okt 2011 Jeg havde samme problem da jeg fik Cleo i sin tid.
    Der gik dog ikke mange uger før de legede sammen. Er dog ikke sikker på katten ville indrømme det var sjovt 8-)
    Snart havde vi en daglig tilbagevendene hændelse.
    Hund løber efter kat hele vejen gennem lejligheden helt ind i det fjerneste værelse.
    Får sekundere senere kommer hund fræsende retur nu med katten i hælende.
    Ved endevægen vendte det så igen.
    Dejligt 8-)

Derudover.
    Kat sover, Hunde skubber.
    Kat hvæser og hopper op på stoleryg.
    Hund vender ryggen til.
    Kat dasker ud efter hunds hale og kigger ned på hund med noget der ligner et vinder blik.

Jo de blev gode venner til sidst. Så meget at det var hunden som pibene vækkede mig, den skæbne svangre dag da jeg havde åbnet vinduet for at lufte ud og var faldet i søvn på sofaen. (Vinduet var ellers altid overvåget når det var åbnet)
    Gætter på de 2 havde leget hunden efter katten eller noget igen, og at katten røg ud af vinduet. Fandt den desvære aldrig igen 8(

Cleo savnede den kat til hendes døds dag.

Det eneste jeg egentligt gjorde i starten var ikke at lade dem alene. Hunden og katten fandt selv ud af resten.
    Skal også lige siges at katten aldrig havde mødt en hund før vi fik Cleo.
    Så det kan altså godt lade sig gøre men måske ikke altid.

• #6   12. okt 2011 Tak for svar. Vi har bare haft den lille i 2 måneder og der er næsten ikke sket nogle fremskridt udover at kommer på gulvet når hunden er optaget. Lige så snart hunden nærmer sig skrider katten

Kommentér på:
Hunden vil lege og katten gider ikke

Annonce