{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  patella lux
  • #2   19. okt 2011 Hejsa

    Min lille pige Laika blev opereret i venstre knæ for løs knæskal d.30/6 2010...
    Det kostede ca. 15.500 kr. for alt (operation, smert stillene, genoptræning, og efter tjek)
    Men vi har sundheds forsikring på hende så vi hade sådan set kun 5400 kr. oppe af lommen pga. vi fik de andre penge tilbage igennem vores forsikring selvskab.

    Laika er blevet en helt ny hund efter operationen smiley Hun er bare blevet så glad og hun kan løbe, hoppe og lege vildt uden nogen problemer det er som om hun aldrig er blevet opereret for løs knæskal...

    K.h. Thea


  • #3   19. okt 2011 Når ja glemte og sige at Laika blev opereret på Avedøre dyreklinik af en der hedder Lars som er specielt uddannet i sådan noget...

  • #4   19. okt 2011 vis der er mere du vil vide må du sige til ellers skriv til mig privat...

  • #5   19. okt 2011 Min hund er blevet opereret for det, og hun laver stadig de der badut spring med med benene, så lige på det punkt er det ikke er blevet bedre selvom hendes knæ er sat på plads, men hun har ikke smerter mere , så det er jo fint..

    Syntes bestemt ikke du skal aflive hende pga hendes knæ ! Syntes du skal lade hende operere! Jeg har billeder af mille efter hund blev opereret inde på min profil


  • #6   19. okt 2011 Du er velkommen til at læse min hunds historie... Der står også hvorhenne og hvad det kostede...

  • #7   19. okt 2011 Tak allesammen!!! Går i seng nu, men kigger nærmere på jeres historier i morgen smiley

  • #8   19. okt 2011 Var helt tryg ved operationen som kostede ca 7000 kr, men det er desværre aldrig blevet helt godt. Har lige været til dyrlæge i dag fordi han overhovedet ikke ville bruge benet... Jeg synes godt nok at det har været en hård proces, og indtil videre har det ikke være det værd for nogen parter overhovedet - måske bortset ligefrem dyrlægen

  • #9   20. okt 2011 Du kan også se billeder af Laika knæ på vores profil...

Kommentér på:
patella lux

Annonce