{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste
  • #1   21. okt 2011 JA! Men det har hjulpet lidt at få en ny hvalp her 1½ år senere..

  • #2   21. okt 2011 Ja, dog ikke så længe. Men jeg mistede min kat, Oliver, i går. Stadig råt.

    Men jeg kan stadig savne min gamle lab Bonnie, der blev aflivet i 97


  • #3   21. okt 2011 Jeps, kender det

    Måtte aflive min Ulf for snart 2 år siden, kommer stadigvæk til at tuder over meget jeg savner ham, i hverdagen er der ikke noget men det kommer engang imellem i specielle situationer bla. når Kalle lever nogle ting
    Men se det på den måde, du savner Kento fordi du elskede ham meget høj, Det har hjulpet mig at tænke sådan


  • #4   21. okt 2011 Fie blev aflivet for et par måneder siden...

    Hun blev aflivet en fredag eftermiddag og søndag aften var jeg oppe og kigge på hvalpe, det var en kæmpe kontrast.

    Floyd blev så hentet præcis 2 uger efter Fie blev aflivet.

    Vi sørger forskelligt, Fie er meeeget savnet og kigger billeder af hende stort set hverdag, Fie og jeg havde et eller andet sammen, som jeg måske ikke får igen med andre hunde, men jeg kan ikke gå i længere tid uden hund, så nu prøver Floyd og jeg at finde "vores" rytme".

    Han giver mange smil, men det er svært at gå fra voksen hund til hvalp igen


  • #5   21. okt 2011 Vil utrolig gerne have en schæfer igen, men lige nu bor jeg i ungdomslejlighed og har lange dage, så synes ikke rigtig at jeg har tiden, og ja så hjælper lejligheden da ikke lige på det, da vi ikke må have hunde eller katte i lejligheden.

    Kan også godt tude over kento... især når man ser andre schæfer, og snakker med ander hvor glade de er deres hund osv... Men håber da bare at tiden snart kommer, til at jeg kan få mig en ny en... denne gang en tæve..


  • #6   21. okt 2011 Ja jeg kender det godt

  • #7   21. okt 2011 Kender det alt alt for godt, kan stadig tude over Mille smiley

    Hvorfor er Balto og Kento her ikke mere ?? Yderst smukke hunde begge to !


  • #8   21. okt 2011 Baltos stofskifte gik i stykker, og så fik han allergi, og min eks prøvede med alverdens ting og sager, og intet hjalp, så han fik fred.. Kento med ved med at døje med skab, og hudproblemer og begyndte at vise tegn på allergi, og kunne se mig ud af han skulle igennem det samme som balto, bare for at se at det heller ikke virkede igen. Kort forinden måtte min søster også sige farvel til hendes pga alleri...

    Jamen savner ham helt vildt.. tror aldrig at jeg finde en jeg kan knytte mig ligeså meget til.. han vidste hvad han skulle når jeg kiggede på ham. Vidste at han kun måtte komme op i sengen når jeg rigtig meget ked af det, men hoppede ned igen når jeg var faldet i søvn, ellers lagde han sig ved siden af sengen, og når jeg sov gik han ind i hans egen kurv, og var den første der var inde i soveværelset igen, så vågnede op til en hund der sad og passede på mig... Vi havde virkelig et specielt bånd, og det siger alle der har oplevet ham...


  • #9   21. okt 2011 Ja jeg har stadig følelsen af at hjemmet er helt forkert uden hund og det store chok over at sygdommen kom så pludseligt og rev min hund fra mig har stadig ikke lagt sig. Jeg kan stadig ikke tåle at se billeder af ham og igår vrælede jeg over at hans ting var stillet ind fra garagen og ned i kælderen. Jeg har dog allerede bestilt en ny hund og hun bliver en kæmpe kontrast til hvad jeg har haft, helt anden race, andet køn, anden farve og nok også ret meget anderledes sind. Det bliver en ny start for mig og helt uden mulighed for sammenligning med hvad jeg havde med min cæsar. Dog er jeg slet ikke i tvivl om at jeg kommer til at elske min lille foldede Florentina og at vi vil få vores helt eget forhold.

Kommentér på:
At miste

Annonce