{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Så bange for at miste.. {{forumTopicSubject}}

På fredag skal begge mopserne i narkose pga. tandrens. Og jeg er bare så bange for, at det går galt. De har været i fuld narkose flere gange før, og der har jeg været nervøs på selve dagen, men den her gang har jeg været nervøs i flere uger. Måske er det fordi, det er begge to på samme tid. Måske fordi jeg er ved at indse, at de er ved at være seniorer (8 og 10 år)

Det bliver heller ikke bedre af, at Elvis i går ikke blevet fastspændt ordentlig i ladcyklen og pludselig valgte at hoppe ud foran, mens jeg cyklede. Var sikker på, han var død.. (Alt heldigvis ok)

Ved ikke rigtigt, hvad jeg vil med emnet. Havde bare brug for at komme ud med mine bekymringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bange for at miste..
  • #1   19. jul 2022 Den slags bekymringer har man brug for at dele, og herinde må være det perfekte sted, for de fleste af os har enten prøvet det selv eller kan i hvert fald sætte sig ind i det.

    Over et langt liv med hunde, har jeg haft hund i bedøvelse en del gange, og selv om det er gået godt hver gang, så bliver det ikke nemmere. Vi ved jo godt, at der er en lille risiko for komplikationer, men det er dog sjældent, at det går galt.

    Pøj pøj med seniorerne på fredag. Og godt at Elvis kom fra sit stunt uden problemer.


  • #2   19. jul 2022 Tak Lene. Og ja, det er nok netop herinde, at I kan forstå mig allerbedst.

    Al min logik siger mig også, at der er meget lille risiko for, at der skal ske noget. Men problemet er, at min mave ikke lytter til min hjerne. Og jeg har desværre eksempler i min hundeomgangskreds på, at det er gået galt i narkose. Jeg må dog stole på, at det går godt.


  • #3   19. jul 2022 Det kender jeg alt for godt.
    Jeg har selv lige været det igennem, da hundene skulle til tandrens for en månedstid siden. Jeg sad og tudede i bilen undervejs derhen, og kunne slet ikke være i mig selv indtil de kom hjem, og selv der sad jeg og tjekkede om de nu var levende og om alt var ok. Jeg tror faktisk de syntes at jeg var pisse irriterende.

    Jeg ser generelt spøgelser ved lucky for tiden. Han fejler ingenting, han er præcis som han plejer, og alligevel går jeg og frygter at miste ham.
    Det er sådan en frygtelig følelse og jeg kæmper med den, for jeg vil ikke gå i den frygt. Jeg ved dog også godt hvorfor jeg har den.

    Kæmpe kram til dig, jeg er sikker på at det kommer til at gå helt fint med dem begge to smiley


  • #4   19. jul 2022 Åh, hvor jeg kender det smiley

    Lige nu er begge mine hunde i narkose. Min hvalp er ved at få fjernet nogle tænder i undermunden på Åbenrå Dyrehospital, og Dorit er ved at blive CT-scannet på Århus Dyrehospital smiley smiley smiley

    Jeg venter på at få opdatering på begge hunde, og sidder med fugtige øjne og kan slet ikke samle mig om noget. Det er forfærdeligt at være SÅ påvirket smiley

    Tanker og krydsede fingre til dine 2 smiley


  • #5   19. jul 2022 Tusind tak, Solvej.

    Godt at høre, at de klarede sig godt igennem det - men øv, at man skal have det sådan. Men det er jo nok ekstra slemt, når man har prøvet at miste en hund og så endda uventet. Jeg er sikker på, at alt er ok med Lucky, men jeg kender godt følelsen.


  • #6   19. jul 2022 Åh Anne, mange tanker i din retning i dag. Det må være helt forfærdeligt med begge to på en gang. Krydser for, at alt går som det skal, og at du får to glade hunde med hjem - for selvfølgelig gør du det smiley

  • #7   22. jul 2022 Lille opdatering: De to mopper klarede det så fint igennem narkosen i dag. Der er så til gengæld en hel masse, der skal fikses i munden og kræver flere operationer, men det er en anden sag. Nu har jeg to meget trætte moppedeller

    profilbillede
  • #8   22. jul 2022 Berta er også træt, men ikke helt så meget væk som Elvis. Men hun var vist også først igennem

    profilbillede
Kommentér på:
Så bange for at miste..

Annonce