{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

At miste :'( {{forumTopicSubject}}

Hvor er livet bare uretfærdigt! Min mors hund Maica, blev kørt ned idag, hun brækkede ryggen, så hun var desværre ikke til at redde. Hun var sådan en god og dygtig hund, som var meget elsket. Jeg er så knust over det. Og stakkels min lille hund som bare elsker at lege med Maica, bare man siger hendes navn piver hun, det bliver godt nok ikke sjovt når vi skal besøge min mor og Maggie ikke kan forstå at Maica ikke er der smiley
Puha, hvor er det hårdt at høre min mor være så ked af det, hun var meget knyttet til Maica. Tænker at det måske vil være godt for hende, at hun får en ny hund på et tidspunkt. Til jer der har mistet en hund, hvor lang tid gik der før i fik en ny og hjalp det jer med at komme videre efter tabet?

Lige et billede af Maggie og Maica ?
R.I.P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste :'(
  • #1   28. feb 2014 ohh nej da:( rip:(

  • #3   28. feb 2014 Jeg kan ikke leve uden hund Men hvor er det bare forfærdelig det der er sket Jeg er altid kommet bedre over det ved at anskaffe mig en hund så hurtig som muligt men der er jo forskel på folk Håber alt det bedste for jer smiley

  • #5   28. feb 2014 R.I.P. lille Maica
    Det er meget individuelt hvornår folk er "klar" til en ny hund, men jeg tror alle steder du vil mangle det kammeratskab og en der tager imod dig når du kommer hjem.


  • #6   28. feb 2014 Åh, hvor er det trist - det gør mig rigtig ondt for jer smiley

    Jeg har altid gået lidt tid, inden jeg har fået en ny hund - da jeg mistede min sidste schæferhund, svor jeg endda, at jeg aldrig skulle have hund igen. Men et par måneder efter trådte Luna så ind i mit liv. Det er det længste, jeg har været uden hund. Jeg fandt ud af, at jeg ikke kan leve uden, men jeg måtte skifte race, ellers ville jeg sammenligne, og det ville ikke være fair overfor en ny.


  • #7   28. feb 2014 Mange tak for beskederne, det varmer rigtig meget. Tårerne triller helt vildt, jeg kan slet ikke forstå det, stakkels Maica at hun skulle have sådan en forfærdeligt død, hvis det dog bare var alderdom hun var død af smiley hun var ikke bare en hund, men en del af familien. Min mor og jeg plejede tit at tage på tur med hundene - det kommer jeg godt nok til at savne rigtig meget! smiley
    Min mor får hende i en urne, så vi kan sprede asken ud over vandet, det synes jeg er en smuk måde at sige et sidst Farvel til hende.


  • #8   28. feb 2014 Vi hentede Tori en måned efter Lua blev aflivet. Det var egentlig mest fordi Nanna savnede en makker at det gik så stærkt. Slædehunde er yderst flokprægede.

  • #9   28. feb 2014 Åhr, det er jeg ked af at hører.. smiley
    Sov sødt lille vaps.. smiley

    Det er 3 1/2 mdr siden at jeg måtte sige farvel til Kato.. Og kan godt mærke at Afrodithe mangler en at lege og hygge med derhjemme.. Altså hun leger og hygger fint med kattene og med mig.. Men hun mangler en af sin egen slags.. Jeg savner også det at have 2 hunde..

    Afrodithe har heldigvis klaret det at blive alene hund til UG kryds og bolle selvom at hun aldrig havde været alene hund før.. smiley

    Selvom at jeg gerne vil have en hund nr. 2 igen, så har jeg ikke planer om at få en foreløbigt.. Er lige flyttet og der er pres på i skolen, da mine alm. timer slutter i starten af maj og så starter min eksamensperiode..


Kommentér på:
At miste :'(

Annonce