{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.915 visninger | Oprettet:

Chihuahua knurrer af "luften" (Ånder/Energier?) {{forumTopicSubject}}

Det er sådan, at min chihuahua i "perioder" knurrer af luften på mit værelse.

Hun kan ligge i sengen og sove, og PLUDSELIG farer hun op, springer ned af sengen i en fart og næsten vælter ud af døren hvor efter hun står i gangen og knurrer af luften som om der er "noget/nogen?" ..

Nogen gange kan hun gøre det mellem 10-50 gange på én dag/aften, andre dage er der ingenting s:

Man skulle tro, det fordi hun hører nogen lyde i stuen/gangen måske? Men kan ikke forestille mig hun hører SÅ mange lyde hele tiden? Og som sagt kommer det kun i "perioder" det vil sige den ene dag gør hun det 50 gange, dagen efter gør hun det slet ikke..

Jeg har siden 12 års alderen oplevet en del ting i vores hus, som særre lyde, døre der åbner, TV der tænder, strøm der går osv.

Tror i der er "noget/nogen" hun kan se? Eller har i andre ideer til hvad det kan være?

Sometider står hun også bare i min seng og knurrer mens hun stirrer på et bestemt sted i værelset? s:

Hun gør det også tit om natten, og det sku ikke altid rart, da man får den der følelse af, "at der er nogen"? s:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihuahua knurrer af "luften" (Ånder/Energier?)
  • #1   24. okt 2011 kontakt "ånderne vender tilbage", så får du nok svar...

• #2   24. okt 2011 Maria B

Det burde ikke være nødvendigt (;

• #3   24. okt 2011 Hooold da op, jeg ville gå helt i panik s: Håber du finder ud af det, følger lige med. s:

• #4   24. okt 2011 Mange hunde går i gennem en "spøgelsesalder", hvor de ser ting, som ikke er der eller bliver bange for ting, som de er vant til og har set på hver dag hele deres liv. Hvor gammel er din hund, og hvor længe har det stået på?

• #5   24. okt 2011 Julie P

Det har stået på on/off siden jeg fik hende.

- Det foregår på den måde, at hun kan gøre det én dag 50 gange også kan der gå foreksempel 2 uger helt uden noget, også pludselig en dag kan hun begynde igen hvor hun måske gør det hver dag i en uge.

Så der sker sådan i perioder s:

Hun er 1 år og 8 måneder (:

• #6   24. okt 2011 Problemet er det, at når hun gør det, så sker det SÅ konsekvent.

- Hun kan ligge og sove, pludselig springe op og stå og stirrer i luften mens hun knurrer, og pludselig går hun over og sover igen s:

Når hun gør det om natten vågner man op i chok og føler nogen kigger på en.
    Men selfølgelig er det en meget normal følelse at føle sig overvåget hvis man pludselig vågner op om natten til en knurrerne hund (;

• #7   24. okt 2011 Så er det nok ikke spøgelsesalderen. Men måske hun bare drømmer meget, og det er drømme, hvor der er banditter, der lister sig ind på hende. Det er jo en lille alarmhund.
    Jeg tror gerne på mere mellem himmel og jord, men tit er der en mere naturlig og nærliggende forklaring på hændelserne

• #8   24. okt 2011 Jeg tror også hun kan høre noget, som hun så reagerer på. Racen er jo kendt for at overreagere på ting.
    Prøv at afled hende, tænd blid musik osv.

• #9   24. okt 2011 Jeg er af den over bevisning, at nogen hunde kan som nogen mennesker fornemme noget som andre ikke kan....
    Det kan være stressende for hunden, fordi den jo ikke har et sprog eller en form for tænkning som mennesket har...
    Så når jeg har sådan en hund, så afleder jeg den.... Enkelte gange har jeg også sagt ud i luften, forsvind........

• #10   24. okt 2011 Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, men har selv haft nogle oplevelser med det du beskriver..

Tror dog det er din fantasi der løber af med dig, for normaltvis ville dyr reagere frygtsomt på sådanne ting, dvs., de slet ikke vil i nærheden af det.. Vi har haft spøgerier i vores gamle lejlighed og vores labrador som vi havde dengang ville ikke i nærheden af det værelse det spøgte i (mit værelse).. Han har flere gange snappet ud efter mig i frygt fordi jeg prøvede at "trække" ham ind i det..

Hvis du er i tvivl bør du opsøge en clairvoyant... Det kan godt være det er en venlig sjæl, men alle sjæle trækker energier ud fra beboere på stedet for at komme til at manifestere sig (vise sig og spøge), så hvis der er noget skal det hjælpes væk..

• #11   24. okt 2011 Det kunne godt lyde som om, du har ret - mine katte reagerer også, når vi har besøg fra den anden side ;o) De kan side og stirre på "ingenting" i lang tid, og følger noget med øjnene, som jeg ikke selv kan se (kun fornemme), og et par sjældne gange, har den ene kat krøbet henad gulvet, kiggende op, knurrende.

Dyr er jo generelt meget mere sensitive end vi er! Jeg ville ikke tage mig af det, hvis hunden ikke virker skræmt. Hvis i har besøg, så er det nok nogen med venlige hensigter :o)

• #12   24. okt 2011 Man kan aldrig på forhånd bare tro, at der er venlige hensigter bag....
    Mener faktisk det oftere er det modsatte....

• #13   24. okt 2011 Snow K; jeg baserer også min teori om venlige hensigter på, at hundens reaktion ikke er mere voldsom, som f.eks. Kennel Zilaya fortæller om deres labrador.

Jeg kender til den verden, og hvis energierne er negative, er man ikke i tvivl!!

• #14   24. okt 2011 Det samme gør jeg...

• #15   24. okt 2011 Mon ikke bare det er en lille mus, der løber i væggene hun kan høre.

• #16   24. okt 2011 Therese: Vores energier havde intet ondt med sig heller... Men dyr reagerer frygtsomt på dette uanset om det er godt eller ondt.. Derfor tvivler jeg på det er en ånd hunden fornemmer.. I så fald var den blevet bange og krøbet væk - ikke blevet ved at sidde og kigge..

• #17   24. okt 2011 Nu hører hunde jo en hel del bedre end vi gør, så måske der er en lyd, som du ikke opfanger?

Har du været nede i hendes højde for at høre/se om der er noget? Der hvor vi boede før sad vores katte tit og stirrede på et bestemt sted på væggen. Vi kunne intet se og gik og lavede lidt fis med Polstergeist osv., men så en dag satte jeg mig ned i kattehøjde og der var en lille bitte ujævnhed i væggen der kastede skygger som man kun kunne se nede fra gulvet af. Ikke noget mystisk der. smiley

Kommentér på:
Chihuahua knurrer af "luften" (Ånder/Energier?)

Annonce