{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket foder til min kommende hvalp?
  • #2   1. nov 2011 Det bedste vil være at fortsætte med det foder opdrætteren bruger.
    Ihvertfald i et stykke tid.

Hvis det ikke fungerer for hvalpen så kan man køre den over på noget andet.

Vælg et premiumfoder til hvalpe af stor race.
    Undgå oksekød
    Kød skal være 1. ingrediens på deklerationen.

jeg har været glad for www.arion-premium.dk til mine
    prisen ligger på 449 kr /15 kg og hver 7. sæk er gratis hvis man køber ved samme forhandler

• #4   1. nov 2011 puha ja, det er for det første en jungle, og når så den ene hund oven i er så kræsen, eller ikke mad glad eller hvad man skal kalde det.... har prøvet meget på den voksne af vores...

ville faktisk nogen gange ønske jeg aldrig havde fået al de informationer og meninger man får herinde omkring foder, man bliver stang forvirret, og i sidste ende tror jeg det meste foder er ok, bare hunden trives på det... så det er og bliver op til den enkeltes temperament og pengepung i den sidste ende..

Her får den voksne mest barf med lidt forskelligt tørkost af og til Wolfsblut eller Kingsmoor

Hvalpen fik fra start Royal Canin, en periode Arion(det brød hun sig ikke om), og nu får hun en blanding af Orijen og Kingsmoor Puppy samt lidt barf af og til ....

• #5   2. nov 2011 som de andre siger, hvis du vil skifte fra et foder til et andet så gør det over tid. så stresser du ikke hvalpens mave.
    personlig jeg vil jeg anbefale dig at købe orijen, hvalp til store racer.
    Det er min egen grosser på. han har vokset utrolig harmonisk er nu 9 mrd. super flot pels og intet vokseværk endnu. (7-9-13) vi er ovenud tilfreds med fodret ;0)

det består af 80 % kød og 20 % frugt, grønsager og urtet. intet fyldstof som korn eller biproducter fra kødproduktion, kun kvalitets kød og grønt.

Kommentér på:
hvilket foder til min kommende hvalp?

Annonce