721 visninger
|
Oprettet:
hvilket foder til min kommende hvalp? {{forumTopicSubject}}
jeg skal havde en lille rottwiler hvalp her i uge 48 og jeg er lidt i tvivl om hvilket foder som ville være bedst, jeg har ikke selv prøvet så mange så ville gerne havde nogle råd
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
Ihvertfald i et stykke tid.
Hvis det ikke fungerer for hvalpen så kan man køre den over på noget andet.
Vælg et premiumfoder til hvalpe af stor race.
Undgå oksekød
Kød skal være 1. ingrediens på deklerationen.
jeg har været glad for www.arion-premium.dk til mine
prisen ligger på 449 kr /15 kg og hver 7. sæk er gratis hvis man køber ved samme forhandler
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 103 Hunde: 4 Emner: 966 Svar: 18.294
ville faktisk nogen gange ønske jeg aldrig havde fået al de informationer og meninger man får herinde omkring foder, man bliver stang forvirret, og i sidste ende tror jeg det meste foder er ok, bare hunden trives på det... så det er og bliver op til den enkeltes temperament og pengepung i den sidste ende..
Her får den voksne mest barf med lidt forskelligt tørkost af og til Wolfsblut eller Kingsmoor
Hvalpen fik fra start Royal Canin, en periode Arion(det brød hun sig ikke om), og nu får hun en blanding af Orijen og Kingsmoor Puppy samt lidt barf af og til ....
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 1.366
personlig jeg vil jeg anbefale dig at købe orijen, hvalp til store racer.
Det er min egen grosser på. han har vokset utrolig harmonisk er nu 9 mrd. super flot pels og intet vokseværk endnu. (7-9-13) vi er ovenud tilfreds med fodret ;0)
det består af 80 % kød og 20 % frugt, grønsager og urtet. intet fyldstof som korn eller biproducter fra kødproduktion, kun kvalitets kød og grønt.
hvilket foder til min kommende hvalp?