{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Nytår {{forumTopicSubject}}

Vi skal holde nytår med min far, hvor det på INGEN tænkelig måde er en mulighed at have hund med smiley
Jeg håber på at min mor kan tage ham .. Men ellers skal han i en form for pasnings halløj smiley hvilket jeg ikke er meget for smiley

Men hvad er jeres mening og holdninger hertil? Er der gode/dårlige sider ved det?!

Og er der evt nogen der vil anbefale noget a nogen art?!
Hvis han skal afsted skal det være så hjemmeligt som muligt, det skal ikke bare være en stald med bure ..

(( dumme og ubruglige indlæg ser jeg bort fra smiley ))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytår
  • #1   11. nov 2011 Jeg tror desværre, at du skulle have været ude noget før. De gode pensionater er booket til langt ind i næste år igen, og nytårsaften er den travleste dag på året for dem.

    Men skynd dig at ringe rundt- det kan være, at du er heldig.

    Sørg for at det er et sted langt ude på landet, så hunden ikke skal stresse over både krudt og et fremmed sted.

    Jeg ville nok overveje at blive hjemme hos hunden, hvis din mor ikke kan tage ham.


  • #2   11. nov 2011 Louise : Vi bor tæt ved præstø.

    Julie, ja jwg tænkte godt jeg var for sent ude, men det ee nok fordi jeg inderst inde ikke vil have ham ud til sådan et sted, selvom jeg ved mange af dem er skide gode smiley fjollet .. Vi må se hvad min mutti siger til det smiley


  • #3   11. nov 2011 sidste år valgte jeg at blive hjemme alene juleaften da jeg ikk ku have mine hunde med hjem til min moster

    jeg er nok lidt af en hønemor og vil ikk ha mine hunde passet et fremmede sted, kun meget få udvalgte må passe mine hunde.

    min mor ville ha mig over i julen i år og sagde derfor at mine kusiner selvfølgelig var meget velkommen med deres børn men at mine hunde SKAL være der og derfor er det hende der holder det i år.
    det betyder at vi så kommer op på 6 hunde da hun selv har 2 stk, så der skal nok blive godt gang i den

    jeg vil bestem hellere fravælge en nytårsaften end at lade mine hunde blive alene hjemme eller blive passet et fremmede sted, men ved også jeg er noget af en hønemor så andre "mere normale" ville måske intet problem ha med det smiley


  • #4   11. nov 2011 Hold nytår sammen med DIN HUND ; )

  • #5   11. nov 2011 Kennel Diamond ones: Der er to steder Louie ville blive passet til nytår- hvis det ikke kan lade sig gøre, ja så bliver jeg hjemme hos ham. Det ene er min mor og hendes kæreste, som altid passer ham og hvor han har sit andet hjem og det andet er hos mine gudforældre, som bor midt ude i en skov. Så nej du er ikke ene om at være hønemor

  • #7   11. nov 2011 Holder altid nytår hjemme ved min hund... ALTID...

    Men nu er min så ret ligeglad med de brag og lys der kommer...
    De er allerede nu begyndt at sprine kanonslag af her i gågaden i tunnelerne så det runger og larmer helt vildt og Tøsen kigger bare på mig hvis hun overhovedet reagerer.... smiley


  • #8   11. nov 2011 Sidste år til nytår, var jeg med min kæreste hos hans venner, hvor vi spiste og alt det der:) Jeg gik hjem 23.45 for at være hjemme ved hundene når larmen begyndte smiley og så hygge jeg med de 2 resten af natten smiley Havde købt slik, film osv osv... De var slet ikke bange, fordi det hele var så roligt, bare dem og mig smiley

    Gør det bestemt igen i år- gider heller ikke alt det asen og masen på diverse diskoteker+ jeg HADER fude mennesker ...


  • #9   11. nov 2011 Hvis jeg ikke kan få hundene passet hjemme hos nogen, de kender og er trygge ved og hvor jeg ved, der ikke skal være nytårshalløj, så er jeg selv hjemme med dem. Det har betydet, at jeg har været hjemme nytårsaften siden jeg fik hund. Heldigvis har jeg endnu ikke været alene, men hvis det er sådan, det bliver, ja så er det bare det. Jeg ville alligevel ikke kunne feste og more mig, hvis jeg var usikker på, om dyrene var ok.

    Jeg er heller ikke glad ved tanken om pension og det skal helt sikkert ikke være en nytårsaften, jeg afprøver noget, jeg ikke kender til.



  • #10   11. nov 2011 Julie:

    Er din hund van til at være i bur ?
    Jeg har hundene med i bur hvis vi er nogen steder hvor vi fx er væk en hel dag, så ligger de derinde og hygger med et kødben og så får de nogen lange lufteture ..
    Mine forældre har altid deres hunde med på den måde nytårsaften, - skal lige siges at det jo selvfølge ikke er nytårsaften med råben, bordbomber osv. Derfor kunne jeg i min alder aldrig finde på at tage dem med et sted hen til nytår.
    Men der står du skal være ved din far, så tror du ikke det kunne være en mulighed ?


  • #11   11. nov 2011 Julie ??? hvor faen kom den fra smiley hahah
    Mente Michele smiley


  • #12   11. nov 2011 Jeg ved endnu ikke hvor jeg holder nytår ..
    Men én ting er sikkert, det bliver med begge hundene :o)
    Må jeg ikke have dem med, jamen så bliver vi hjemme , eller folk må komme til os .


  • #13   11. nov 2011 Vi holder nytår hjemme, da vi har meget nervøs hund nytårsaften. Han er nød til at komme på beroligende. Kunne aldrig drømme om at holde nytår uden ham.

  • #14   11. nov 2011 Altså, hvis jeg var dig, havde jeg nok valgt at holde nytår hjemme sammen med hunden, frem for at skulle have den passet.

    Jeg står selv med en lille ny hundehvalp nytårsaften i år, og vi har så samtidig også heste, så for mig er det en selvfølge at fejre nytår hjemme, hvor jeg kan være hos mine dyr og sikre dem bedst muligt mod nytårsfyrværkeriet. Det valgt traf jeg allerede, da jeg anskaffede mig dyrene.

    Så i stedet for at tage ud til fest, har min kæreste og jeg inviteret nogle venner hjem til hygge hos os nytårsaften... smiley


  • #15   11. nov 2011 Jeg vil aldrig lade min hund blive passet af andre end nogen jeg kender rigtig godt, og kun i nogle timer..
    Så hvis ikke jeg kan tage mine hunde med mig, så bliver jeg for det meste hjemme.. Også til både jul og nytår.


  • #16   11. nov 2011 Han er ikke så god til at være i bur. smiley Det har været afprøvet, men han stresser helt op ..
    Hos min far er det meget forskelligt om det er en stille og rolig aften, eller om det er med druk, larm og bordbomber, så vil ikke satse og tage ham med, i tilfælde af det bliver en vild aften ..

    Jeg har endnu ikke sagt noget om han skal et fremmede sted hen !! Og lad os nu sige jeg ville overveje det, så ville jeg jo lærer personerne at kende, og Zimba sku komme der så han var tryg der, men umildbart er det ikke et ønske jeg har ..


  • #17   11. nov 2011 Jeg er også hønemor smiley
    Og sidder hjemme med Harley både juleaften og nytårsaften..
    Men man skal gøre hvad man føler for.. smiley


  • #18   11. nov 2011 Min hund er heldigvis en party-hund smiley Jo flere gæster jo bedre.. Så har hun flere som gider at nusse og kæle for hende, hun er næsten en hel deltager i sig selv til vores fester.. ELSKER opmærksomheden. Og hun er stor fan af alkohol, jo mere vi drikke jo mere tilbøjelig er gæsterne til at give godbidder til hende..hehe

    Nytår er ikke noget problem, hun er fløjtene ligeglad med alle det krudt. Der kunne i øvrigt løbe en hel børnehave klasse op og ned i vores opgang og hun reagere overhovedet ikke på det... vagt hund bliver hun aldrig... smiley

    Men jeg vil helst være sammen med hende nytårs aften, og jeg er ikke vild med at hun skal passe et sted jeg ikke kender eller af folk hun aldrig har mødt. Vi holder nytår hjemme ved mig, bare seks venner til mad og vin og så har hun køkkentjansen sammen med mig smiley



  • #19   11. nov 2011 Jeg forlader aldrig mine hunde nytårsaften!
    Hvis de ikke kan komme med, så bliver jeg sandelig hjemme.


  • #20   11. nov 2011 Men skal man have "passet" sin hund i en pension til nytår, så tag hen og se denne pension mere end 3 gange gerne uanmeldt, men meddel dem om at du vil komme på uanmeldt besøg et par gange, for så viser du osse at du virkelig gerne vil have din hund er et sted du kan acceptere... Kan de så ikke lide du gerne vil det så er det bare ikke det rigtige sted....
    Husk at spørge andre som har eller har haft deres hunde der om hvordan deres hunde har haft det der, er de stresset eller andet når de er der eller mærkelig når de kommer hjem igen, hvordan med maden skal man selv have med eller betaler man for maden der...???

    I bund og grund ville jeg aldrig bryde mig om at aflevere min hund i en pension, men skulle jeg være tvunget til det så ville jeg gennemgå den i selv de mindste ting.... Men er osse øm omkring min lille pølse... smiley


  • #21   11. nov 2011 Da jeg fik hund valgte jeg at jeg aldrig holder nytår uden min/e hunde og det har jeg holdt. Jeg syntes ikke det er fair at den aften som kan indgyde til allermest frygt skal hunden være alene. Der er 364 andre dage om året hvor man kan feste

  • #22   11. nov 2011 Inden jeg gik på pension, ja der havde jeg fast aftenvagt hver anden år...Og i mit lille samfund, der skyder folk af som om det var aller sidste gang i deres liv....Jeg fik et gådt råd af en anden opdrætter, jeg skulle give hundene baldrian piller....Det var lykken, de snork sov da jeg kom hjem, var så lige ude for at gøre dit og dat...Og så sov de videre...
    Jeg ville aldrig sende dem et andet sted hen...De skal være hjemme, gardinerne trukket for og tændt radion...Men nu går jeg så slet ikke fra dem mere, jeg kan sagtens fejre nytrå hjemme.


  • #23   11. nov 2011 Jeg holder altid nytår med mine hunde + ca. 30 hunde som er i hundepension. Så jeg synes vel det er fint, at folk lader deres hunde passe i pension - ellers var det en pænt trist nytår for mig.
    Jeg ville bare aldrig selv gøre det. Jeg vil være sammen med mine hunde, både juleaften og nytårsaften og det bliver aldrig lavet om smiley


  • #24   11. nov 2011 Hmm .. Jeg er ikke vild med tanken om et pension, da jeg frygter han bliver overladt til sig selv.. Men kan jo være der var et ..

    Hvis min mor kan tage ham, så ville det være perfekt, hun bor i et stille område, der skal ikke være vild fest, og Zimba er ALTID med når vi er der, og alle gange han er blevet passet har det været der, så der ville jeg have det fint med at sende ham hen .. Der er han tryg ..

    Vi må se hvis hun ikke kan .. Måske min far (eller nærmere sted mor) kan overtales .. Problemet er bare deres 3 katte og fine ubehandlede træ gulve .. :S Hehe


  • #25   11. nov 2011 Jeg insistere på at være sammen med Silje nytårsaften. Så må de andre undvære mit selskab hvis det skal komme an på det. Tænk hvis hun blev bange og utryg? Nej! Og en pension skal hun aldrig se. Basta.

  • #26   12. nov 2011 Jeg tror nu ikke Zimba bliver bange smiley - Og hvis han gør vil han være lige så tryg ved min mor .. Og i værste tilfælde må jeg kører op til ham smiley

  • #27   12. nov 2011 Michelle
    Jeg ville heller ikke have noget problem med, hvis mine forældre ikke skulle noget og hundene kunne være hos dem, Jeg ved, der bliver taget sig rigtig godt af dem og de elsker mine forældre og er trygge ved dem.

    Desværre kommer det ikke til at ske, fordi de ar en kat, der er vildt bange nytårsaften, så det ville være synd, hvis den også skulle belates af mine små bæster :D, men ellers ville det være fint. Jeg har ikke et krav om at skulle være sammen med mine hunde den aften, men et krav om, at jeg VED de er i gode hænder smiley


  • #28   12. nov 2011 Bliver nødt til altid at være hjemme med Bella Nytårsaften, hun er rædselsslagen for fyrværkeriet..

  • #29   12. nov 2011 Nogle af dem, der skal sidde alene hjemme nytårsaften burde slå sig sammen og være sammen :o)

  • #30   12. nov 2011 det lyder dælme som god ide Katrine ! Vi laver en HG nytårsaften smiley

  • Pernille B
    Pernille B Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #31   24. nov 2011 Hejsa

    Jeg har opstartet en hundepension med plads til max. 4 hunde (af samme årsag at når jeg selv skal have passet min hund skal det bare være et i orden sted). Du skal være velkomme til at kontakte mig hvis jeg kunne være en mulighed. Da jeg lige er startet er jeg ikke booket op.... endnu :o) Min hjemmeside er under opbygning så der må du lige bære over med mig, er som sagt lige startet :o)
    Alletidershunde.dk - alletidershunde@live.dk - +4523244510

    Hilsner fra Alletidershunde v/Pernille


  • #32   2. dec 2011 Kan se du desværre er fra jylland smiley

Kommentér på:
Nytår

Annonce