Så gik det rigtig galt...2 {{forumTopicSubject}}
Vi har nu talt med 4 forskelllige adfærdsterapeuter(staves?), som alle mener det udfra vores fortælling om Nanoq at det bedste for ham, ville være at få fred. En anden ting der bekræfter vores beslutning er en episode fra igår eftermiddag.... Jeg har haft Nanoq med på job og vi er på vej hjem. Vi går på en bred sti og på modsatte side kommer enmand med hans gravhund. Både jeg og Nanoq har set hunden, så jeg tager selvfølgelig nanoq tæt ind til mig. Da vi er ud for den anden hund "flyver" nanoq lige i fjæset på den. Med rejste børster og et ikke særlig venligt ansigt, gør Nanoq opmærksom på at han bestemt ikke er venligt indstillet overfor denne stakkels lille gravhund..... Dette bekræfter blot at vi har taget den rigtige beslutning i forhold til Nanoq. Så i morgen tidlig får han fred
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.341
Men jeg kan kun bakke dig op i din beslutning er korrekt og du giver både ham og jer selv fred.
Du skylder ingen her på HG eller andre steder accept eller forklaringe - du gør hvad du mener er det rigtige og det vil jeg støtte fuldt ud.
mvh Karin
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.107
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.107
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Knus fra os alle
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.590
Og det er måske svært for ham nu hvor han også er på vej i puperteten og så samtidig går og kæmper med alle de ting der "sniger" sig ind på ham.
Jeg er slet ikke i tvivl om at i gør det absolut bedste for Nanoq - men må tilstå at jeg et tilbøjelig til at tro at han KAN hjælpes hvis han kommer et sted han med forudsigelighed og massere af støtte til at vænne sig til det omkring ham - og måske for en halsbånd med vibrator til at træne ham ind i de forskellige ting.
Men fred være med jeres beslutning - havde jeg ikke små børn (som jo ikke er forudsigelige) så ville jeg gerne havde taget ham - men det kan jeg desværre ikke tilbyde.
Jeg føler med jer.....
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Men uanset hvilken beslutning jannick og Dorthe tager så bakker vi dem op.....jeg ved, at de sikkert allerhelst så at han kunne få lov til at leve videre et rigtig godt sted som kunne give ham den rette træning.....men dette sted er meget svært at finde.
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
Jannick
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 9
Sanne
Så gik det rigtig galt...2