{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Så gik det rigtig galt...2 {{forumTopicSubject}}

Vi har nu talt med 4 forskelllige adfærdsterapeuter(staves?), som alle mener det udfra vores fortælling om Nanoq at det bedste for ham, ville være at få fred. En anden ting der bekræfter vores beslutning er en episode fra igår eftermiddag.... Jeg har haft Nanoq med på job og vi er på vej hjem. Vi går på en bred sti og på modsatte side kommer enmand med hans gravhund. Både jeg og Nanoq har set hunden, så jeg tager selvfølgelig nanoq tæt ind til mig. Da vi er ud for den anden hund "flyver" nanoq lige i fjæset på den. Med rejste børster og et ikke særlig venligt ansigt, gør Nanoq opmærksom på at han bestemt ikke er venligt indstillet overfor denne stakkels lille gravhund..... Dette bekræfter blot at vi har taget den rigtige beslutning i forhold til Nanoq. Så i morgen tidlig får han fred smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af opvaskemaskine 800 kr.
  • Fixe dør til haveskur 900 kr.
  • Klipning af ca. 35 m hæk inkl. bortkørsel 2.815 kr.
  • Rengøring af lejlighed ved flytning 1.250 kr.
  • Loftisolering 15.000 kr.
  • Udskiftning af udehane, 2 balofix og afmontering af armatur. 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så gik det rigtig galt...2
  • #1   27. jun 2006 Det er svært er komme dertil hvor du er.
    Men jeg kan kun bakke dig op i din beslutning er korrekt og du giver både ham og jer selv fred.
    Du skylder ingen her på HG eller andre steder accept eller forklaringe - du gør hvad du mener er det rigtige og det vil jeg støtte fuldt ud.

mvh Karin

• #2   27. jun 2006 åhhh nej det må være så svært for jer smiley Føler med dig!

• #3   27. jun 2006 Enig med Karin - du skylder os ikke noget. Kommer der nu kommentarer om det, om "kan den ikke reddes? har du prøvet det og det?" osv osv.... Du kender bedst din hund, og har snakket med div. adfærds....Jeg forstår godt din beslutning....Knus

• #4   27. jun 2006 Jannick.....du skal vide, at vi herhjemme støtter jer 100 % og mener også helt klart, at det er den helt rigtige beslutning......I skal ikke trække pinen længere....hverken for jer eller for nanoq.....i har været igennem nok nu.

Knus fra os alle

• #5   27. jun 2006 Det lyder somom Nanoq fra starten af ikke har fået hjælp til at takle sin døvhed ordentligt (ikke til ment til jer Jannick)
    Og det er måske svært for ham nu hvor han også er på vej i puperteten og så samtidig går og kæmper med alle de ting der "sniger" sig ind på ham.

Jeg er slet ikke i tvivl om at i gør det absolut bedste for Nanoq - men må tilstå at jeg et tilbøjelig til at tro at han KAN hjælpes hvis han kommer et sted han med forudsigelighed og massere af støtte til at vænne sig til det omkring ham - og måske for en halsbånd med vibrator til at træne ham ind i de forskellige ting.

Men fred være med jeres beslutning - havde jeg ikke små børn (som jo ikke er forudsigelige) så ville jeg gerne havde taget ham - men det kan jeg desværre ikke tilbyde.

Jeg føler med jer.....

• #6   27. jun 2006 Jeniki....ja jeg tror at du har ret i, at han ikke har fået den rette hjælp fra start.....de tidligere ejere vidste jo slet ikke, at han var døv og havde jo behandlet ham som en hver anden hvalp.........han har fået en del skæld ud af de tidligere ejere, da de opfattede ham som "umulig"......hvad de lige har gjort og ikke gjort ved vi ikke, men vi ved at kvinden ikke har kunne styre ham og sætte sig i respekt.....måske ligger problemerne der.......man må sige, at nanoq er en lille misforstået hvalp, som sikkert kunne ha fungeret godt, hvis hans døvhed blev opdaget som lille.......ja det er så nemt at sige "hvis nu det og det "

Men uanset hvilken beslutning jannick og Dorthe tager så bakker vi dem op.....jeg ved, at de sikkert allerhelst så at han kunne få lov til at leve videre et rigtig godt sted som kunne give ham den rette træning.....men dette sted er meget svært at finde.

• #7   27. jun 2006 Tro mig. Hvis der var en idag der meldte sig frivilligt til at tage ham vil det HELT KLART være at foretrække. Er enig i at Nanoq ikke har fpet tilstrækkelig hjælp fra starten af. Havde ahn fået det, var det nok heller ikke endt sådan her. Som du så rigtigt skriver Jeniki, så tror vi også at han med den rette ejer og rette træning og UDEN små børn, ville kunne blive en alle tiders hund, men som Susie skriver, så hænger de bestemt ikke på træerne. Vi så hellere en gerne at Nanoq kom til nogen der kunne håndterer hans problemer korrekt. Vi troede da vi overtog ham at vi "bare" fik en døv hund. Det i sig selv ville ikke være noget problem for os, men at han nu også er begyndt at udvise agressiv adfærd kan vi ikke med. Vi må gå til bekendelse og sige at vi har gjort ALT hvad vi kunne for ham, men må DESVÆRRE give fortabt. Måske vil nogen sige det er en for nem løsning. Og havde vi ikke haft børn, havde vi måske nok også valgt anderledes. Takker alle for deres opbakning, det betyderutroli meget. Og vi håber MEGET på at der her på falderebet dukker en op der vil give Nanoq det han har brug for. Skulle i kende nogen, eller er i selv vedkommende, så kan jeg kontaktes på 31252516.

Jannick

• #8   27. jun 2006 Kisser. TAK. Du siger nøjagtig som de 4 andre adfærdsterapeuter(staves?) har sagt.

• #9   27. jun 2006 Puha, det er en hård beslutning. Vil tænke på jer imorgen. Mener også, at det er den rigtige beslutning i har taget !

Sanne

Kommentér på:
Så gik det rigtig galt...2

Annonce