{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Så er Buller glad igen. "Brormand" tilbage {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har 2 labrador mixes på henholdvis 5 og 3,5 år plus en chihuahua på 3.
Den ældste lab Bamse ville min søster så passe da hun savnede ham og så kunne han leje med hendes egen hund.
I mellem tiden skulle jeg så passe en 7 mdr gammel hanhund af samme race som mine egne,så passede mig fint at det "kun" var 3 men ikke 4 herhjemme.
Var lidt skeptisk da alle mine hunde er hanner hvoraf min chi er den eneste der ikke er kastereret og godt kan være lidt hys på andre hanhunde.
Gik ellers fint. Mødtes på marken med hinanden så de lige kunne se hinanden af. Lille Bobo skulle selvfølgelig puste sine 3,5 kg op gg. Buller var lidt ligeglad
Så vi kom hjem sammen og der var bare krudt i den hvalp. En del større end mine egne store hunde,så synes det var lidt sjovt at den havde respekt for min lille chi, Bobo. Buller gad den faktisk ikke. Gik bare op i sin kurv,hvor Bølle ikke kom,fordi det ligger på første salen,og den er ikke vandt til trapper.
Stod så desværre også i den situation at jeg skulle sælge den for ejeren,da hun ikke kunne have den med i sin nye lejlighed. Havde sgu selv beholdt ham hvis jeg ikke havde 3 i forvejen for ellers en skøn hund,men fik ham solgt allerede dagen efter,så dejligt for den.

Men så undre mig nu lidt at mine egne store hunde godt kan tonse rundt på stuegulvet og alle 3 leje sammen samtidig,men Bølle gad de bare ikke.
Luftede Buller igår sammen med Bobo. Kunne bare se han manglede sin makker, Bamse,som min søster jo passede. Lukkede ham fri. Gik bare pænt ved siden af,ikke noget med at piske af sted som han jo plejer med bamse,så han har virkelig savnet ham.
Fik så hentet Bamse hjem i dag,så der var den store gensyns glæde,med lyd og det hele på. Lød lidt voldtsomt hehe.

Sorry,indlægget blev lidt langt,men er er Jeres hunde også sådan ovre for hunde i har passet? Altså,at de ikke gider dem?
Tænkte det nok var pga alderen her.
Men mine hunde er jo ikke så gamle igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er Buller glad igen. "Brormand" tilbage
  • #1   27. nov 2011 har ikke prøvet at passe andres... men har nova på 2 og ipsen på 5½ mdr.... havde nova med på trimmekursus i dag, og min mand troede nærmest hvalpen var syg, den ville ingeting, lå bare og sov og var slet ikke som den plejer... da så nova kom hjem skulle der ellers gang i gaden, og de tonsede rundt, pustede ud og startede forfra flere gange... så den havde savnet det er der ingen tvivl om... de ved godt ved de hører sammen med og hvem der er tålte uden at være en del af den daglige flok.....

• #2   27. nov 2011 måske snobbede hunde vi har hehe

Kommentér på:
Så er Buller glad igen. "Brormand" tilbage

Annonce