{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

hvorfor denne adfærd? {{forumTopicSubject}}

Kaya og Mika var blevet helt renlige, både nat og dag... så kom lille luna, hun er selvfølgelig ikke helt renlig endnu, men nu er de store også begyndt at tisse indenfor igen hmm... smiley hvorfor?

Og... hvis alle hundene sover i vores soveværelse med lukket dør sover de gerne hele natten og er helt renlige, (på nær luna) men de store er. MEN det bliver pænt varmt i længden i vores lille soveværelse derfor sover vi med døren på klem til stuen, og det skal også lige siges at mika helst ønsker a sove i kurven i stuen. men når døren står på klem går de to store altid ud i stuen og tisser ved vores store vindue. hvorfor det? of det er altid samme sted. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor denne adfærd?
  • #2   3. dec 2011 Jeg var ude og købe en helt ny rodalon igår, så jeg har også tænkt mig at gå helt amok i huset med det stads smiley

    så jeg håber det virker, jeg synes bare ikke det hjalp sidste gang, skal det sidde på i en bestemt mængde tid før det virker?


  • #3   3. dec 2011 jeg kigger lige med, synes heller ikke det virker... Basco tisser de samme steder alligevel...

  • #4   3. dec 2011 Præcis, og nogle siger at det skal sidde noget tid, problemet er bare at vi har trægulve, så det suger vel egentlig bare rodalon og tislugt??

  • #6   3. dec 2011 skulle eddiken tage lugt? smiley det har jeg nemlig aldrig hørt om smiley

  • #8   3. dec 2011 Nej nej nej, jeg bliver snart dum i hovedet!!!

    jeg vasker HELE gulvet i rodalon, og der hvor de plejer at tisse skrubber og skrubber jeg 1000 gange, jeg vrider kluden igen og igen i rodalon , skrubber og skrubber.

    så går jeg ind i soveværelset for at gøre det samme, og vupti da jeg kommer tilbage er der fanme pisset igen!!!! det er under to timer siden jeg har været ude med pigerne!!


  • #9   3. dec 2011 og de tissede alle tre da vi var ude!

  • #10   3. dec 2011 husk rodalon ikke må blandes med andet rengøringsmiddel - (hvis du ikke vidste det i forvejen)


  • #11   3. dec 2011 jo det vidste jeg godt smiley og jeg er meget omhyggelig smiley

  • #12   3. dec 2011 Chihuahua kan være rigtig svære at gøre renlig, de kan være renlige et stykke tid også kommer der lige en hovsa periode, Luna kan godt ha tricket de to andre.

    det kan også være fordi at den i midten er inde i sin teenager periode og sammen med den ældste er begyndt at markere deres territorium af...

    Da vi fik Salto var han ikke helt renlig, vi havde haft Milo i 6-7 måneder, og Milo havde været renlig i nogle måneder, så kom Salto og Milo blev lidt urenlig, det var ikke let at sgu gøre to hunde renlige, men fordi Milo havde været renlig var han self hurtiger renlig end Salto.












Kommentér på:
hvorfor denne adfærd?

Annonce