{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Lydig hund = ingen bøde {{forumTopicSubject}}

Har lige oplevet noget morsomt.. Eller morsomt for mig i hvert fald ; )

Gik en tur med koen min, uden line som vi plejer - også på fortovet; han er trænet til det opg meget lydig..

Har før mødt enkelte politibiler, de lader ikke til at lægge mærke til at der ingen line er på hunden, han går jo fint på plads..

Iflg. hundeloven ER det lovligt at gå i byen og offentlige områder med hunden løs, den skal bare være under fuld kontrol..

Jeg møder så en politibil på en stille gade.. Han holder ind til siden lidt oppe af vejen - da vi passerer (går ud på vejen fordi fortovet er smalt) er vinduet rullet ned, og han lokker Kaoz hen - eller forsøger på det; Kaoz er som sagt veltrænet, og har i den forbindelse lært at selv kaldende mennesker er forbudt at nærme sig.
- Så Kaoz reaerer son indlært; han går på plads og søger øjenkontakt.

Jeg stopper op, siger hej (tænker han måske vil noget ham betjenten), og han siger so "det er da en rigtig dygtig hund", smiler og ruller vinduet op og kører..

Lidt psyrealistisk, men kors jeg er glad for min hunds træning - det ville have kostet mig meget dyrt hvis han var rendt derhen!

Kaoz fik ros og et ben da han kom hjem - moars dyyyygtige dreng!

Så pas på derude - politiet kan være snedige hvis de lige er i humør til det; har du ikke helt styr på hunden, så tænk over hvor linen kommer af; det kan blive rigtig rigtig dyrt at dumme sig åbenbart *GG*

Nåmen når i nu er her, husk også potevoksen, her har de i hvert fald saltet allerede trods vi ingen frost har endnu..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydig hund = ingen bøde
Kommentér på:
Lydig hund = ingen bøde

Annonce