{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Kingsmore VS. Wolfblut VS. Olivers?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG folkens smiley

Nu har jeg været så heldig at vinde en Oliver's goodiebag med Training bites, Big beef bites, Liver bites, Big crunchy bites og Selected fish Medi smiley
Milo er i den syvende himmel, og jeg gik ind på deres hjemmeside for at læse lidt mere om deres tørfoder, da den endeløse diskussion herhjemme går på netop Milos tørfoder, hvor jeg er af den overbevisning at det kan betale sig at betale ekstra for at få den bedste kvalitet.. Dog fodrer vi Milo med pedigree da det er det jeg oplever han fungere på, han har god afføring og synes egetnlig også hans pels er fin. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på kornindholdet..
Så allerhelst at han fik helt kornfrit foder, men samtidig så oplever jeg jo at han fungere fint på pedigree.
Vi har tidligere prøvet wolfblut, men det var kun fordi jeg mente at Milo var kræsen, og fordi han var meget småtspisende. Men synes ikke at det var en helt fantastisk succesoplevelse som virkelig bare overbeviste mig om at jeg fluks skulle skifte foder!
Men nu læste jeg jo om Olivers fish medi foder, som Milo gladeligt guffer i sig lige nu her, hvor jeg har blandet lidt af det i hans foder, og umiddelbart så tiltaler beskrivelsen mig.
Er der nogen af jer der erfaringer med dette foder, og er der nogen steder der sælger det billigere end på Olivers hjemmeside?
Det samme med Kingsmore og Wolfblut hvad er jeres erfaringer, og hvor køber I henholdsvis Kingsmore og Wolfblut allerbilligst ?
Prisen er jo uanset om jeg vil det eller ej, en uundgåelig faktor, da jeg som studerende simpelthen ikke har råd til at betale næsten 500 kr. for foder hver 2. eller 3 måned smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmore VS. Wolfblut VS. Olivers??
  • #1   18. dec 2011 der er forhandlere rundt omkring der køber Olivers hjem i store mængder og derved får mængde rabat....men hvordan du lige kommer i kontakt med dem, ja det er jo et godt spørgsmål

• #3   18. dec 2011 Ulla: Ja det ved jeg smiley var ude efter noget lidt mere specifik erfaring mht. pris og brug smiley

• #4   18. dec 2011 vil aldrig nogen sinde bruge olivos fodder har været ved at misted et kuld hvalpe på at tæven fik deres hvalpefoder de sked hel vand så jeg havde dyrelægen til at komme 3.til fire gange om dagen og lægge væske ind under huden på de små ,da jeg gik over til det andet foder så stopped det ,har hørt andre sige det samme.

• #6   18. dec 2011 Ulla din sidste kommentar kunne jeg da vitterligt ikke bruge til noget som helst. Jeg ved da udmærket godt at godt foder koster penge, men nu er der ved gud forskel på 500 kr. hver 2. måned og så mellem 200 og 400 kr. hver 2. månede,. Det er der i hvert fald for mig! Så bare fordi jeg ikke er villig til at betale 500 kr. for foder så, så er mit eneste alternativ lavkvalitetsfoder fra supermakedet? I don't think so!

Laika: dit indlæg var så til gengæld aldeles nyttig information. Tusind tak. Det lyder godt nok skrækkeligt, ved man hvorfor foderet fremkaldte den reaktion? smiley

Susanne: tak for info smiley Hvad er dine erfaringer med foderet ?

• #7   18. dec 2011 Alfisten: Jeg lavede vist samme nummer som dig første gang, jeg bestilte også de der 2 kg. pakker i 3 forskellige varianter, kan ikke helt huske hvad jeg betalte for det. Men du har helt sikkert ret i at det vil være billigere at købe en hel sæk af én variant smiley

Jeg vil da også lige tjekke tholo's foder ud smiley Hvad plejer du at gi' af pris for hvor mange kg. af dette foder? smiley

• #8   18. dec 2011 Mine to får Olivers.

Maggie Large Breed Start og Liva skifter mellem Weight Loss og Fish.

De er glade for det og spiser det med velbehag. Afføring er helt normal.

Jeg kan klart anbefale det.

Jeg plejer at købe på udstillingerne til 299 pr. sæk. Ellers har min opdrætter det til en pris, der er billigere end direkte hos Olivers.

• #9   18. dec 2011 (link fjernet)

(link fjernet)

jeg køber Kingsmoor her.... har prøvet Eukanuba, Arion, Royal Canin, Acana, Wolfsblut så har prøvet lidt af hvert, mine får noget Råfoder men af og til også Kingsmoor de trives begge super på det, er glade, aktive fine i pelsen og har en fast men ikke hård afføring, og de gider spise det.... synes det er et super foder til prisen i sammenligning med andet

• #11   18. dec 2011 Vi har prøvet både WB og Olivers og vi har personligt ubetinget bedst erfaringer med WB.

Vi køber det fra tyskland.

• #12   18. dec 2011 Jeg bruger Olivers og har gjort det i snart 8 år, kunne ikke drømme om at skifte, det er et rigtig godt foder ingen fæld,og ja jeg køber en del hjem og kan opnå en god rabat, men jeg bor jo på Sjælland.

• #13   18. dec 2011 Har brugt Kingsmoors Pure til mine maltesere siden nytår, det er et rigtig godt foder, og hundene spiser det stadig med glæde:-)

• #14   18. dec 2011 jeg skifter så lidt imellem Tholo's, Olivers og Orijen

jeg synes hundenes pels bliver blankere og bedre på Olivers, men til gengæld tager de mere på af det

• #15   19. dec 2011 Wooow en masse super gode indlæg som jeg i den grad kan bruge til noget smiley Tak skal I have allesammen.

Dorte: Nu kommer jeg desværre ikke på udstillinger med Milo smiley men når du køber for 299 hvor mange kg. er det så? og hvor tit er du på udstilling? smiley

Alfisten: Tror simpelthen jeg må prøve mig frem og så også lige observere hvor lang tid Milo egentlig er om at spise 12 kg. for hvis dine to spiser 13 kg. på ca. 3 måneder, så kan jeg jo godt se at det kan betale sig i det lange løb og dermed faktisk er billigere end pedigree i længden smiley

Suzy & Plette <3: de rester at WB du har stående hvilke varianter er det og hvor mange kg? smiley

Christina K: Nå for den smiley var det Kingsmore Pure Gilbert reagerede sådan på? Får han WB nu så?

Pia og Connie kennel Nezumi: Det med at tage på i vægt pga. foderet ville jeg faktisk slet ikke se som en ulempe, Milo ligger nemlig til den meget slanke side, så lidt sul på kroppen ville ikke skade smiley

• #16   19. dec 2011 Jeg har tidligere fodret med Olivers Adult, men min gravhund kunne efter et par år ikke tåle det mere, han begyndte at klø sig hele tiden og til sidst 24 timer i døgnet. Han kom til dyrlæge (Lene Boysen) og vi fandt ud af at han ikke længere kunne tåle korn. Jeg blev af Lene anbefalet Specifics allergifoder, og det hjalp ikke specielt meget.

Jeg satte ham på en "udrensningskur" der bestod af kartofler, sardiner og hytteost, og efter få dage stoppede kløen helt, og han kom på Kingsmoor Pure, og det virkede helt fint ingen kløe overhovedet.

Senere læste jeg om Wolfsblut, og alle de gode erfaringer folk havde med det, og han kom på det foder i et halvt års tid, også uden problemer med kløe. Tilgengæld synes jeg at mængden af hans afføring steg meget, da han kom på Wolfsblut, og derfor er jeg igen skiftet tilbage på Kingsmoor, som jeg synes er et helt okay foder.

• #17   19. dec 2011 Oliver's har jo lavet deres foder om, så der ikke længere er korn i

• #18   19. dec 2011 Suzy: Jeg har prøvet alle tre varianter, kan bare ikke huske hvilken Milo bedst kunne li smiley men du må da gerne lige prøve at veje og se hvor meget der er tilbage smiley Hvor bor du henne af?

• #19   19. dec 2011 Alexandra, du behøver ikke udstille Milo for at komme på de store udstillinger. Der er masser af boder (bl.a. Olivers) med udstyr.

Det er de store sække på 13,5 kilo. Jeg plejer at få det til at passe med indkøb i Vejen (sommer), Herning (november) og Fredericia (februar).

• #20   21. dec 2011 suzy: jeg bor i århus..

Dorte: Hehe nej det er selvfølgelig rigtig nok, så det kunne da godt være at jeg skulle holde lidt øje med de forskellige udstillinger rundt omkring smiley

Kommentér på:
Kingsmore VS. Wolfblut VS. Olivers??

Annonce