{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kastration kan det hjælpe...
  • #1   25. dec 2011 Du kan risikere at det bliver værre, og det eneste du med sikkerhed gør ved at kasterarere er at hanhunden ikke kan lave hvalpe mere.

• #2   25. dec 2011 Er I sikre på at det er aggression? Syntes ikke hunden er så gammel..

• #3   25. dec 2011 Er bare ved at tjekke lidt om fx ting... Han skal til dyrlægen igen og få ham tjekket om det er noget der gør ondt på ham.... Lige pt knurrer ham og bider os hvis han har fået fat i noget som vi ikke må få og hvis han har brækket sig så bestykker han det og slikker det selv op... Og jeg synes det bliver værre og værre.. Skal starte på træning igen her til januar og hører hvad vi skal... Jeg gør det jeg har fået at vide men kommer ingen vegne føler jeg... kun ved hans foder hvor jeg kan stå ved siden af ham når han spiser, men det er kun hjemme i andre hjem kan jeg ikke komme tæt på...

• #4   25. dec 2011 aggression er det ikke for tidlig ? På hvilken måde viser det sig ?

Kastration kan måske hjælpe hvis det gøres i en tidlig alder, men gør det kun efter nøje overvejelser,dvsathan flippertotaltud over løbske tæver og man bo r i et områdemed mange.

• #5   25. dec 2011 Jeg ved ikke om der er en alder for hvornår man kan sige at en hund har agression... Han bliver 7 mdr har den 5 januar... Jeg vil bare gerne have noget hjælp. Det gør mig ked af det for han er en lækker hund ellers.. har læst at cocker er i den gruppe som kan være agrresive og er støst % del som bliver aflivet... Ved heller ikke om det er noget som aftager sig når han bliver ældere??

• #6   25. dec 2011 Det er vel ressourseforsvar han har og ikke aggresion....??....Hvordan træner du det med fodret?...For det er fordi han vogter sin mad og ikke stoler på Jer....Har i taget maden fra ham?....

• #7   25. dec 2011 Glemte lige....Og nej kasteration hjælper ikke på ressourseforsvar!

• #8   25. dec 2011 Han stoler ganske enkelt ikke på jer. Jeg har lige fået en græsk gadehund, og han har også madforsvar. Jeg træner det væk ved at fodre ham meget fra hånden, så han ser at det ikke er farligt at jeg giver ham mad. Prøv med nogle lækre ting din hund kan lide, og giv ham det fra din hånd. Det kan være en langvarig proces, men på sigt virker det. Og så aldrig tage maden fra ham, han har fået det og det er hans

• #9   25. dec 2011 Det jeg gør er at jeg kaster noget ned til ham når jeg er i nærheden når han spiser... Så bytter jeg med noget hvis han har fået dat i noget men det er ikke altid jeg har noget, og der er ingen fremskridt... Er så ked af at han ikke stoler på mig.. Han vil heller ikke flyttes hvis han mener at det er der han skal være.. Han er så stædig.. Han har haft fat i mig nogle gange avav.. Kan du forklare nærmere hvad ressource agression er???

• #10   25. dec 2011 Vil heller ikke tage det fra ham.. Han kommer også tit over til os med hans ben for han kan godt lide hvis jeg holder det.. Men hvorfor knurrer han ad mig når han har brækket sig..

• #11   25. dec 2011 Er helt enig i det med ikke at tage maden fra ham....Det gør bare at hunden bliver bekræftet i at man vil tage det og dermed bliver tilliden brudt mellem hund og ejer....God ide at fodre af hånden....Og skal man absolut tage noget fra ham, så byt med noget der er endnu bedre.....

• #12   25. dec 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BO5ic88MG88

http://www.youtube.com/watch?v=xjpP5EZC7HI&list=PLC366DCF7CDA86CFB&index=1&feature=plpp_video

Her er to videoer hvor du kan se lidt omkring ressourceforsvar og hvordan man kan træne det.

Du skal altid huske at det du bytter med skal overgå det som hunden i forvejen har.
    Hvis hunden ligger med en pind kan en gud være godt, et det et tyggeben skal det måske være lidt kød eller andet, eller er det et saftigt kødben så kan det være man skal bruge noget flæskesteg eller andet godt. Jeg vil helt klar anbefale at finde et sted hvor du kan få hjælp til hvordan du skal træne det..

• #13   25. dec 2011 Det gør jeg også.. Men det skal da holde op ikke.. Jeg må træne videre for han er sku en skøn hund, bliver bare så knust når han ikke stoler på mig.. Hvor lang tid vil der gå tror i før han får tilliden..???

• #14   25. dec 2011 Det er meget forskelligt. Jeg vil helt klar hvad angår opkast, prøve at aflede ham (og slet ikke skælde ud) og så lede ham ind i et andet rum eller ud. Ikke noget med at tage fat i ham eller på anden måde berøre hunden. Men prøv med lidt guf eller legetøj til at lede ham væk fra det.

• #15   25. dec 2011 Jeg tror ikke du skal forvente det helt forsvinder, men det kan aftage meget og han kan være knap så fokuseret pa det, des mere tillid han får til at du ikke tager det fra ham......God ide at få en prof til at hjælpe dig.....

• #16   25. dec 2011 Tak for hjælpen... smiley

Kommentér på:
kastration kan det hjælpe...

Annonce