{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

LOPPER {{forumTopicSubject}}

Ja så er det loppe tid her. jeg Plejer at give ham sådan dryp i nakken hver måned det er så lige glippet og 14 dage efter han skulle have haft bliver jeg angrebet. Bamse får dryp i nakken med det samme og jeg får smidt sengetøj til vask osv. men ved jo det hænger i alt? dyrbutikken beroliger mig og siger de nok skal forsvinde. men nu er jeg fuldstændig bidt over det hele her snakker vi omkring 40 bid og ja tak for det ikke skal være løgn så kommer de hoppende på mig som om de er usynlige. Fangede en i min mælk som stod på sofa bordet !!! what ? ja så nu skal jeg have hjælp hvad er det første jeg gør i morgen. er det bare sprøjte hele hjemme til med gift bamse i bad og endnu en dryp eller hvordan ? for det her har jeg ikke tålmodighed til det er 14 dage siden jeg gav ham den dryp sidst og det er bestemt ikke blevet bedre som lovet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER
  • #1   28. dec 2011 Hvis du giver ham det i nakken skal han ikke i bad, eller hvis han skal i bad skal du først give ham det i nakken efter 48 timer.

Du kunne sprøjte HELE huset og så tage væk 1 dags tid for det er ikke specielt sundt! Husk dog på at man ikke må sprøjte på ubehandlede trægulve. Og så ville jeg give ham en i nakken hver 3 uge i et stykke tid og give ham capstar, hvis det er så stort et problem som du beskriver, men når der er en i din mælk!!! Så lyder det slemt.

• #2   28. dec 2011 Det er loppeår i år og det er SLEMT!

Husk på at 5 lopper bliver til 3000 på 3 uger.

• #3   29. dec 2011 Super grundig hovedrengøring er det eneste der hjælper ( sammen med dryp i nakken)
    Vask tæpper, kurve mv ved så høj temperatur som muligt.. Gerne mindst 60 grader.
    Støvsug dagligt og vask gulvpaneler.

• #4   29. dec 2011 yes tror så vi har nogen millioner, jeg vil bare gøre det nemmeste at slippe af med dem. Fint nok at der lige er en enkelt der smutter med ind men det her er lige i overkanten. så det bliver en tur i bad plus loppe dryp og så spray i hele huset hmm det jeg fik anbefalet i dyrebutikken siger han ikke er giftigt ?

• #5   29. dec 2011 Hvis det ikke er giftigt så virker det ikke.

Man kan spraye hunden FOREBYGGENDE med noget der ikke er giftigt, men hvis lopperne er der, så skal der gift til

• #6   29. dec 2011 Hvad fik du anbefalet ?

• #7   29. dec 2011 Er du ikke blevet anbefalet Trinol? Det er ikke så behageligt at stå i og tror ikke det er så sundt. Men hvis du vasker ham så lad shampooen sidde i pelsen i 10 min, så virker det bedre og så skal der gå 48 timer før han får det i nakken ellers virker det ikke. Capstar er en god ting, da den slår 90%, af de lopper der sidder på ham, ihjel efter meget kort tid.

• #8   29. dec 2011 Capstar + Advantage + meget grundig rengøring og støvsugning og sprøjt Trinol 810 i hele huset så huset også i fremtiden er sikret (loppeæg kan ligge i årevis og først klække ved optimale forhold) er den kur der har virket for flest herinde ...

• #9   29. dec 2011 Sanne M; Nemlig smiley

• #10   29. dec 2011 jo trinol 810 står der på flasken jeg spurgte om det ike var giftigt at sprøjte med og lugtede det sagde han nej til ? hvad skal jeg vaske ham i ? tænker bare det ikke kan være sundt at sprøjte sofa ind når man skal sidde i det hvis det er giftigt ?

• #11   29. dec 2011 Trinol er giftigt, derfor jeg synes du skulle tage væk i en del timer og så bare lufte total ud når du kommer hjem, men alle døre og vinduer åbne..

På vores salon bruger vi noget fra Groomers Edge, men det skal købes ved forhandlere, men ellers ville jeg købe fra KW. Lad det sidde i 10 minutter og rod rundt i pelsen og find så mange lopper du kan og knas dem., inden du skyller ham.

• #12   29. dec 2011 Jeg vasker ikke mine dyr. Så virker loppemidlerne ikke optimalt. Capstar dræber næsten alle lopper på hunden inden for 15 minutter så det er unødvendigt at vaske den i mine øjne.

Trinol 810 lugter giftigt men er som sådan ikke skadeligt medmindre man ikke lufter ordentligt ud. Men har man muligheden så sprøjt huset og tag en tur med hunden imens du lufter ud :o)

Jeg lukker bare dyrene væk og sprøjter så overalt. Når det har lagt sig så kan dyrene komme ind igen. Katte er dog noget følsomme over for det så jeg sprøjter ikke hendes sovepladser.

Bonus ved Trinolen er at man udover ikke at have lopper heller ikke har edderkopper, fluer myg eller andet møg i huset da de bliver dræbt så snart de overvejer at sætte en fod indenfor :o)

• #13   29. dec 2011 TRINOL 810 er ikke giftigt imod mennesker eller
    husdyr, såsom katte eller hunde står der i instuktionen da det kun virker på koldblodede dyr ..

Meen ville stadig tage de forbehold der er mulige :o)

God kamp mod lopperne :o)

• #14   29. dec 2011 hvad er capstar ? har aldrig hørt om det før ? bamse har reageret voldsomt på frontline osv. og har fundet en som ikke er sådan en voldsom reaktion kan ikke huske hvad den lige hedder men er også en pipette.

• #15   29. dec 2011 Capstar er en pille mener jeg.
    Alle levende lopper på hunden dør efter 15 minutter efter pillen er givet og så virker den i 24 timer

• #16   29. dec 2011 Christina og Sanne smiley Jeg har liget et spørgsmål vdr TRINOL. Vi har også lopper der hjemme, og jeg har kæmpe en laaang kamp nu siden oktober smiley Jeg køber mig fattig i advantage vet og loppe shampoo. .Havde først hørt at TRINOL var gifttigt så købte i stedet sådan en naturlig loppespray - det virkede selvfølgelig ikke en skid..
    Jeg har vasket, jeg har støvsuget, jeg har frysset ting ned - og jeg gør det hele om og om igen.. men bedst som man har brugt to dage på vask, regngøring, pelspleje osv.., så går der kun 14 dage før jeg finder en nye lopper på min hund smiley

Jeg har så ubehandlet trægulv - må jeg bruge det der TRONIL 810?

synes det er en hård kamp smiley

• #17   29. dec 2011 Ved ikke om det kan bruges på ubehandlet træ desværre.

• #18   30. dec 2011 Kristina, når du vasker hundene ska du ikke give dem noget i nakken før tidligst 48 timer efter vask.. Ellers virker det slet ikke optimalt..

Vi har en kundehund mpå salon som er fyldt med lopper og de kæmper og kæmper og ar gjort det i laaaaaang tid! MEre end et halvt år. Og de giver den i nakken hver 14 dag, selvom i samråd med dyrelægen.

• #19   30. dec 2011 Christina, ja jeg ved godt at hun ikke må få noget i nakken efter badet, Jeg vasker hende heller ikke ret tit med loppe shampoo. Jeg frygter at hun ikke bliver fri for lopper lige foreløbigt smiley Da jeg opdagede første tilfælde, var der rigtig mange store, og hun kløede tåtter af pelsen af.

Nu klør hun næsten ikke mere, og hendes pels er rigtig fin igen. Hun virker ikke selv til at være generet af det, men jeg finder stadig en i ny og næ... så et eller andet sted i huset må du jo komme fra...

• #20   30. dec 2011 Så giv hende hver 3 uge, DEt ville jeg gøre hvis det var min hund. Og så rengøre rengøre og rengøre i hjemmet. Har I katte eller har naboerne? Katte er SLEMME til at tage hjemme med hjem og der skal bare gå en kat forbi jeres have før hundene har dem..

Kommentér på:
LOPPER

Annonce