3.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

hvad kan det være? trist hund. hvad kan det være? trist hund.

Godaften.

Har en cocker på 10 måneder, der virker rigtig trist. Han ligger bare og kigger, og er ikke så glad som han plejer at være. Det har varet to dage, efter han havde været ude at rulle dig i et dødt dyr eller andet der virkelig lugter. Hvad kan det være? Han spiser som han plejer osv, men er bare utrolig trist. Kan det være det som han har rullet sig i, der har gjort noget måske?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad kan det være? trist hund.
  • #1   29. dec 2011 hvad med drikke, hvad med hans afføring ?
    Har han hoppet så han kan have forstrakt noget, hunde har tit ondt når de pludselig ændrer adfærd...

• #2   29. dec 2011 denne artikel er der tidligere i dag linket til herinde af en anden bruger :

http://ekstrabladet.dk/kup/kaeledyr/article1682348.ece

• #3   29. dec 2011 det er helt normalt, og umiddelbart tror jeg ikke han har forstrukket noget. Han og prøvet at trykke forskellige steder for at se om han havde ondt, men der var ikke noget. skal jeg mon bare se tiden an, eller skal han til dyrlægen?

• #4   29. dec 2011 Måske kan han ikke selv lide lugten af det han har rullet sig i, selvom han har været i bad kan han måske lugte sig selv endnu.
    Min gamle hund faith elskede at rulle sig, det var bare først nogen gange bagefter hun fandt ud af det ikke var altid den påtaget duft, lugtede så dejligt som da hun smurte sig ind i den. Men efter et bad plejede hun dog at blive i bedre humør igen.

• #5   29. dec 2011 okay, han har været i bad idag, men lugter stadig lidt. tror jeg vil vente og se tiden an, og hvis det ikke bliver bedre efter nytår, må han en tur til dyrlægen.

• #6   29. dec 2011 min nuværende skotte skiftede også humør i sommer, vi trykkede og følte hvad vi kunne hun gav sig ikke en meter, dyrlægen vidste mere hvor han skulle trykke og hun havde ondt i ryggen, hun var faldet ned på ryggen en gang i juni da hun hoppede efter legetøj, men hun viste på intet tidspunkt at hun havde slået sig så vi glemte det, indtil vi i august gik til dyrlæge...

min nu afdøde hund havde blærecancer, man kunne trykke og presse osv, hun må have haft ondt men hun viste det ikke...

Ikke for at sige at der er noget galt, slet ikke, men hunde skjuler og viser smerte på en hel anden måde end mennesker.... han kan da også have ondt i mave eller kvalme, og noget der bare går over... men ignorere det i flere dage ville jeg nok ikke...

• #7   29. dec 2011 Okay, så vil jeg nok smutte til dyrlægen efter weekenden. hvis det ikke bliver bedre.

• #8   29. dec 2011 Måske har du (forståeligt nok) vist alle tegn på væmmelse og måske også skældt ud, da han rullede sig, og det er han ulykkelig over.

• #10   29. dec 2011 Jeg var ikke med da han gjorde det, så har ikke skældt ham ud. Og han får stadig lov til at ligge og putte i sengen sammen med mig om aftenen. Han har været i bad før, med samme shampoo, og der har aldrig været noget før smiley

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.220
    #11   30. dec 2011 Kan det være pga nytår?Hvis der bliver skudt af i nærheden kan hunden godt lade sig påvirke

• #12   30. dec 2011 Har været ved dyrlægen idag, og det viste sig bare at 'cocker-læber', det anede jeg ingenting om da. smiley

• #13   30. dec 2011 hvad er det

Kommentér på:
hvad kan det være? trist hund.

Annonce