1.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

smerter/ubehag løbetid smerter/ubehag løbetid

Kan en hund have ondt i sin løbetid, som kvinder kan have menustrations smerter ???

Vi fik i maj en glad ivrig 19 måneder gl tæve... der skete flere ting henover sommeren, spm sikkert har været medvirkende, men hun var i løbetid i juli og hun blev lidt depri agtig, lå meget, virkede ked af det, lidt indelukket osv....
Henover efteråret gjorde vi forskellige ting, smertebehandlede for at udelukke smerter skiftede foder osv, og på et tidspunkt blev hun glad legesyg udadvendt osv igen,,,

Nu er hun kommet i løbetid i sidste uge, og nu er vi helt tilbage, hun virker ked, trækker sig væk, ligger sig lidt gemt, lege gider hun SLET ikke, hvalpem vi har fprstår bestemt ikke hvad der er blevet af de daglige, tromle, drøne rundt, trække i legetøjs omgange som de begge lagde op til før og som de begge virkede til at nyde...

Hvad tror I der sker i hende ved de her løbetider ??? Erfaringer, bud lignende oplevelser....

Skal siges at hvis det her er hormonelt, og vi om et par måneder har den glade hund igen, så bliver hun steriliseret....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smerter/ubehag løbetid
  • #2   1. jan 2012 Kaido havde det nøjagtig lige sådan. Hun var deprimeret og utrolig træt. Da hun så, derudover, blev falsk drægtig, var der ingen tvivl i mit sind. Ikke tale om at hun skulle gå og have det skidt mange måneder om året. Så hun blev steriliseret. Og nu er hun fri for de forbandende hormoner:-)

• #3   1. jan 2012 nej, jeg er heller ikke i tvivl, håber bare hun bliver "sig selv" igen hurtigst muligt, og så bliver hun steriliseret en gang i marts....

• #4   1. jan 2012 Du kan risikere, at det bliver værre om 2 måneder!
    Så du skal nok vente mindst 3 måneder, før du steriliserer hende.
    Begge mine tøser er efter sterilisering blevet meget mere harmoniske uden op og ned ture.

• #5   1. jan 2012 Undskyld Hanne - Du havde jo skrevet sterilisation i marts!

• #6   1. jan 2012 Jeg ved ikke, om de er utilpas, smådepri, har ondt eller hvad det er, men min den ene har også tendens til at blive lidt sølle. Hun trækker sig så ikke væk, men klistrer sig til vores kroppe og bliver usandsynlig kærlig i sin elendighed

• #7   1. jan 2012 @ Inge R, altså håber hun igen rent sindsmæssigt bliver glad og legesyg, og vil så forsøge at ramme et tidspunkt hvor jeg føler hun er på toppen, har hørt at det helst skal være ca midt mellem 2 løbetider... der er kun gået gpdt 5 måneder siden sidste løb, så tænker en tid ca 2½ måned fra nu... Igen med skelen til hvordan hunden som sådan er....

• #8   1. jan 2012 men hvor jeg dog fortryder at vi ikke fik det gjort i oktober... men der var bare sket så mange ting i hendes liv og vi kunne ikke vide hvad der evt spillede ind, kendte hende jo ikke helt dengang, hun havde haft hvalpe i foråret, blevet omplaceret i maj, var med på ferie i udlandet, kom hjem og så kom der hvalp i huset, osv, men øv hvao kan man være bagklog....

• #9   1. jan 2012 Det er altid nemt at være bagklog, men jeg kan godt følge dig.
    Hvis sterilisering er den sidste "ting", der skal til, for at I får en glad hund ud af hende.
    Så må det være sådan, og jeg ønsker jer held og lykke.

Kommentér på:
smerter/ubehag løbetid

Annonce