{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer a en fransk bulldog... Jeg står nu i et problem der hedder at min spiseforstyrrelse er ved at være kritisk jeg vejer 10kg for lidt jeg går nu til en masse kontroller ved lægen og skal os til det ude på sygehuset hvor jeg skal snakke med overlæger diætister psykologer og sygeplejesker og den slags det gør jo så at jeg ikke er ret meget hjemme... Jeg går og overveje at sælge min helt igennem skønne tæve da hun ikke længere får det hun har brug for, jeg ønsker ikke at finde nogen der kan passe hende da hun kræver en fast ejer og fordi at dette forløb ikke kan gøres på under et halvt år, jeg har desværre heller ikke noget familie der kan tage hende... Hvad ville i gøre ? Jeg ved godt de fleste måske vil skrive gør alt for at beholde hende og det ville jeg os vildt gerne men har igen energi og overskud og dette er et meget meget langt forløb hvor hun ville skulle gå selv i en lille 2 værelset lejlighed hvilket jeg sys er synd... Hjælp mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre ?
  • #1   1. jan 2012 Med hvad? Du har jo besluttet dig.

• #2   1. jan 2012 Spørgmålet er jo ikk hvad vi ville gøre da vi ikk kan sætte os ind i jeres dagligdag..

Gør hvad du mener er bedst for din hund for ingen kender den bedre end dig

• #3   1. jan 2012 Mange tak for jeres helt igennem søde svar... Det er rigtigt hårdt og rigtig svært det her men jeg vil jo bare min lille prinsesse det aller bedste og det kan jeg jo desværre ikke længere give hende det er jeg self rigtig ked a da hund var mit størreste ønske men sys det er helt igennem synd at hun ikke kan komme ud på sine gåture hverdag som hun elsker så inderligt højt, det at hun kun kan bruge haven er jo desværre ikke nok...

• #5   1. jan 2012 Det er der ikke... Men har heller ikke travlt jeg vil finde det helt rigtige hjem til hende hun kmmer ikke til hvem som helst... Men igen tak for jeres søde svar dem er jeg rigtig glad for...

• #8   1. jan 2012 Har tænkt over at min sygdom nok ikke bliver bedre men derimod værre... Men jeg sys det er slemt nok at se hende sådan det fortjener hun slet ikke... Hun ligger bare i sin kurv og sover hele dagen fordi jeg ikke har energi og overskud til hende...

• #10   1. jan 2012 Så er hun sat til salg med tåre i øjnene hvor er det bare ikke retfærdigt det her men hun skal have det aller bedste... Og jeg kan desværre ikke give hende det mere her virkelig prøvet men hun fortjener bedre...

• #13   1. jan 2012 Hvad med din pommeranier? Kan du beholde den, jeg mener... du har jo lige anskaffet den??

• #15   1. jan 2012 Hvor gammel er hun?
    - Kan ikke se det i annoncen...

Og må være enig med Ulla. Det er dyrt.

• #16   1. jan 2012 Hallo??

• #17   1. jan 2012 De ting jeg har købt ja jeg gav 4000kr for hende kun med et halsbånd og en snor den anden hund er min kærestes hund den har jeg ikke så meget at gøre med.... Men venter os gerne på den rette til hende... Hendes ting har jeg lagt rigtig mange penge i og hvis jeg skulle sætte hende efter det skulle jeg ligge mere end 2000kr til hendes halsbånd og snor får hund da med men alt det andet kunne jeg jo så sælge som jeg så kunne bruge de penge os til tilskud til alt jeg skal til at have ekstra pga min krop og det er bestemt ikke billigt længere... Men nej sys ikke det er mange penge for hende... Jeg skal ikke sælge hende til foræringspris og så ikke vide hvordan hun får det kunne måske forhandle det lidt men ikke meget... Men os ligemeget beslutningen er jo min...

Og ja super beslutnig den har så os kun taget mig 2mdr nu...

• #18   1. jan 2012 Hun er lige blevet 2 d 7 december.-..

• #19   1. jan 2012 Hm.. Tror ikke du får så mange penge for en voksen hund..
    Sorry, men det tror jeg virkelig ikke, specielt ikke, når tingene ikke er med..

• #20   1. jan 2012 Jeg spørger igen: Hvad med den Poms du lige har anskaffet dig - skal den også sælges eller hvad??

• #22   1. jan 2012 Og btw.
    - Der står ikke hvorvidt hun er med stamtavle eller ej.

• #25   1. jan 2012 smiley is hunde; Jeg giver sådan set bare råd og fortæller ting, jeg gerne ville vide ud fra annoncen.

• #26   1. jan 2012 Synes det lyder som en svær, men god beslutning.

Men jeg ville sætte hende noget lavere, medmindre du bare forsøger at hive en masse penge hjem på hende.

Selvf. skal hun ikke væk til foræringspris, men 4000 for en voksen hund der har været i 3 hjem...

• #28   1. jan 2012 Nej den skal ikke sælges da det er min kærestes hund... Så er der nogen der har ringet på hende så det er lækkert

• #29   1. jan 2012 Desuden har det ikke noget med at gøre at hive penge hjem på hende for så kunne jeg lige så godt beholde hende lad hende leve under de vilkåre jeg kan give og så avle på hende det er der vidst flere penge i... Desuden som jeg har snakket med kæresten om kan tingene indgå i prisen til det rette hjem... Det her handler overhovedet ikke om at tjene på hende men derimod være sikker på hun får et godt hjem... Ellers kunne jeg jo lige så godt give hende væk og så ikke ane hvem hun kommer ud til... Og det vil jeg ikke....

• #30   2. jan 2012 Kan ikke få dem overført til commen... Desværre... Men kan sende på mms :o)

• #31   2. jan 2012 Det kan jeg desværre ikke da jeg er ret ny her... Det ville os være synd for hende at jeg bare skubber hende væk fordi jeg ikke kan overskue det når jeg så kommer hjem :'/

• #32   2. jan 2012 Skriver lige privat til dig

• #33   2. jan 2012 Ja, som Beanmor siger, hvor er din kæreste lige henne i dette? Støtter han dig ikke og hjælper dig med hunden?? :s

Jeg er også psykisk syg, men min kone og jeg hjælper hinanden hvis der er ting den ene af os ikke lige kan overkomme.
    Hunden er da ligeglad om han går med hende eller mig, bare han kommer ud. Så hvis hun har det rigtig skidt, så går jeg med ham og omvendt..

Desuden synes jeg også, at hvis det rette hjem er så vigtigt som du siger, så sæt prisen ned. Hvad du har givet for hunden og tingene er vel ligegyldigt, for det burde da være kvaliteten af hjemmet og ikke din økonomiske indtægt der tæller?
    Synes det lugter af, at ville presse citronen så meget man kan. Det jo fedt at tjene på det....

• #35   2. jan 2012 Enig Ulla M! Undrer mig også meget..

• #37   2. jan 2012 Der er så lige det min kæreste igen skal ind og opereres i sine fødder hans hun er lettere at få passet da den må være ved min mor det må min ikke fordi den er den race den er det er regl der er lavet der hvor hun bor og det er vi nød til at respektere... Desuden er jeg ikke ude på at hive penge hjem på hende , men ved til gengæld med den pris at det er seriøse køber der henvender sig desuden er der en del der har ringet og skrevet på hende... Jeg kan absolut ikke se hvor den ide kommer fra at der skal hives penge hjem på hende? En hver vil have en pris for sin bedste ven og det ville i sikkert os hvis dette en dag skulle ramme jer selv... Sys det er lidt lavt at sidde og give en sådan beskyldning på noget i ikke ved noget om....

• #38   2. jan 2012 Vi beskylder ingen, men spørger blot da vi - tror jeg - undrer os smiley
    Og faktisk har jeg solgt an af mine "bedste venner" gratis til det rette hjem. For nej, i sådan en sag har det intet med penge at gøre, men at dyret får det rette hjem. - Også selvom jeg havde ofret flere tusinde på dette dyr.

Hvor er Fransk Bulldog forbudt? Det var da en syg regel. Går ud fra det er et boligselskab, Kan også kun ryste på hovedet over valget af forbudte racer mit boligselskab har :s

• #39   2. jan 2012 Ja det er et boligselskab

• #40   2. jan 2012 Svær situation.

Men jeg tænker lidt: hvis du skal have motivation og energi er der da intet som en god rask gåtur og hundetræning hvor man får små sikre succes'er.

Samt med at du også skal lave noget der gør dig sulten.

Havde selv i en dum periode hvor jeg nærmest levede på kaffe.
    Købte alt det jeg kke kunne holde fingrene fra, så blev det en hurtig vane at gå hen til køleskabet.

Spis alt det du elsker!

Jeg spiser efter mavefornemmelse, så siger den cheeseburger kl 10 om formiddagen, så er det det jeg piser smiley

• #41   2. jan 2012 Du spørg hvad du skal gøre, men har jo besluttet dig. Hvad du vil have, er at vi siger du har valgt rigtigt og fornuftigt. Well, det kan jeg ikke stå inde for at sige. For jeg ved det ikke.
    Jeg har selv måtte gå af med en rigtig dejlig hund af personlige årsager så jeg kender godt til det- og det tog mig faktisk ikke så længe at finde en sød familie med nogle dejlige børn- og da min hund straks hoppede op på skødet af moren og accepterede hele flokken allerede ved deres første besøg- jamen så var jeg solgt og endte med ingen penge byttede hænder. Så for mig, virker det skummelt at gå så meget op i pengene. Pengene var det sidste jeg gik op i. Jeg ville hellere at de brugte de penge på deres nye hund- han havde sku fortjent at bliver forkælet, og det er jeg ikke i tvivl om han er blevet smiley Held og lykke med det hele herfra

• #42   2. jan 2012 Team Diva ! R:
    Kunne ikke være mere enig! Det var lige præcis også sådan det gik til hos mig. I sådan en situation hvor ens "bedste ven" skal væk, så kan penge sgu være lige meget, ISÆR hvis den helt rigtige familie bare er der smiley

Kommentér på:
Hvad ville i gøre ?

Annonce