1.653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 51 Svar

Hunde i møbler Hunde i møbler

Ja, inspireret af tråden med hunde i senge. smiley

Har i jeres hunde i møblerne, og hvilke møbler? (Borde, haveborde, sofa, stole, seng, sækkepuder, osv).

Silje må være på stolene, sengen og sofaen. Borde er no go, medmindre jeg selv sætter hende derop, fordi vi skal have ordnet noget (pels, poter).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde i møbler
  • #1   4. jan 2012 Min er i sengen, i sofaen, i lænestolen og i have møblerne (undtagen bordet), borde er et no go.. Nåååårh ja.. Jamie er også i vindues karmen

• #2   4. jan 2012 Niks mine hunde er på gulvet på deres tæppe..... Sådan blev regler da vi flyttede ned til min kæreste. Normalt var de alle stedet, men det kunne jeg godt se ikke var så lækkert altid.... De trives faktisk fint med gulvet og deres tæppe, bare det ligger i nærheden af mig.

• #3   4. jan 2012

Det samme her, Gizmo er krammedyr og må være over det hele - undtagen på bordene ;o)

- og han bliver skyllet under bruseren, hvis han er mudret efter vores traveture i skoven.

• #4   4. jan 2012 Gud ja, Silje er også tiltider i vinduskarmen, jeg jeg er bange for at hun skvatter ned på det hårde trægulv. Havemøblerne er hun også i, må jeg indrømme.

• #5   4. jan 2012 Seng og sofa.

• #6   4. jan 2012 Seng og sofa

• #7   4. jan 2012 Har her hunden 2 sofaer for sig selv smiley
    og så alt andet der er blødt at ligge på smiley

• #8   4. jan 2012 Hundene hører til på gulvet..
    Men sidder jeg i min stol og har smerter og ikke kan sidde på gulvet og nusse dem.. Så tager jeg min dyne eller et tæppe over mig også kan vi sidde og nusse og kæle.. men ellers er det strengt forbudt at komme i møblerne.. smiley

• #9   4. jan 2012 Zika må være i sofaen og fodenden af sengen, men kun når vi selv kalder på hende og indtil vi siger det er slut igen:) og det holder hun sig heldigvis fint til og vi nyder dagens nusse og putte ture:)

• #10   4. jan 2012 overalt.

• #11   4. jan 2012 mine må også være stort set over alt.. ikke borde:) men de må gerne sidde i vinduet og være i seng, sofa osv smiley

• #12   4. jan 2012 Kun på gulvet. Men hvis jeg HELT selv skulle bestemme så måtte Charlie også være i sofaen. Nok ikke i sengen. Tror jeg.

• #14   4. jan 2012 Mine må være i nogle møbler men ikke i andre. Og slet ikke borde.

• #15   4. jan 2012 Lulu må være i : stole der står ubenyttede (vi har en gammel rokokostol som hun sommetider sætter sig i) og i sengen.

Sofaen er no go - men det er nu mest fordi, at den er mørk samt alt for lille til os alle tre

• #16   4. jan 2012 mine er i senge, sofaer, stole og hvor de ellers lige har lyst til. der er ikke forbud for borene men den eneste som kan fnde på at gå på bordet er cleo. Hun kan finde på at lægge sig til at sove på sofabordet og det er helt ok

• #17   4. jan 2012 I seng, sofa og stol

• #18   4. jan 2012 Mine er i sofa,lænestol,have møbler,sæderne i bilen...ja overalt.
    De Kan desværre ikke komme med i seng,da de ikke Kan gå på trapper..

• #19   4. jan 2012 Hmm, Buddy har vidst fået lov til at ligge i fodenden af mine forældres seng nu - det var ellers en klar aftale, at det måtte han ikke, men jeg kan jo være ligeglad. Jeg ville personligt aldrig have en hund i min seng og heller ikke selvom det er fodenden.

Men ALLE andre møbler har han INGEN adgang til, og det ved han smiley

• #20   4. jan 2012 Min er kun i sofaen, der er forbudt alle andre steder - ISÆR sengen smiley
    Er heller ikke meget for at han hopper direkte i sofaen efter en tur, så der skal han ligge i hans kurv

• #21   4. jan 2012 Micha og Zappa må både være i sengen sofaen og vindueskarmen . smiley

• #22   4. jan 2012 He må hunden være i set eget møbel nemlig sin kurv.. dog hopper hun op i sofaen nå vi ikk er hjemme det skarm men hopper ned så snart hun høre os komme..

• #23   4. jan 2012 min rottweiler hvalp har lært at stole, sofaer osv er et forbudt område.. folk vil altid gerne ha hende derop nu fordi hun er så lille og nuttet.. men når hun bliver stor er det jo direkte kaos at hun skal derop heletiden.. én ting er jeg syntes det er klamt at store hunde er i sofaen ( personlig holdning ) , men selvfølgelig er det op til ejeren selv om hunden skal derop.. men når man så er på besøg ved andre er der ikke noget grimmere end en hund der bare springer op i andres sofa uden tilladelse, og især når det er en stor stor hund..

igen, jeg har valgt det fordi jeg syntes det er tosset når så store hunde som voksen skal til at hoppe rundt i sin egen og fremmeds sofaer.

• #24   4. jan 2012 Kaoz vejer 43 kg og må ligge i sofaerne når vi ikke har gæster.. Han prøver så heller ikke til når der er gæster, han HAR jo en kurv med dyne, 2 tæpper, 4 puder og 1 lammeskind... Og ja... Kaoz er magelig ; )

Han kom i sengen de første 3 år jeg havde ham, altså indtil han blev 4, så skiftede manden arbejdstider, og Kaoz fik et simpelt "nej", så lagde han sig i hulen (åbent bur) i stedet..

Stole er for små, borde er ulækkert, vindueskarme er ALT for små - og der ynder katten nu også at sidde, så ingen hund andet end i sofaen =)

• #25   4. jan 2012 .. og han kunne ikke drømme om at hoppe op i andres møbler når han er på besøg.. Min hund kan sagtens kende egne møbler fra andres hjem..

Vi har så lædersofaer, de bliver vasket jævnligt for savl og hvad har vi.. Ingen beskidte møbler her =)

• #26   4. jan 2012 Hunden må være over alt undtagen på borde...Det skider han så nogle gange på....Det lille djævelskab..

• #27   4. jan 2012 Mine må være over alt, bare ikke på bordene uden jeg sætter dem der smiley

• #28   4. jan 2012 Ville næsten nogengange ønske at han ikke kom i sofaen heller. For herren her overtisser sit eget forben når han er ude og lette bagben :s Og det er så ulækkert at han er gul 1/3 af benet :s

• #29   4. jan 2012 Mine er overalt (:
    Dog ikke borde eller vindueskarme

• #31   4. jan 2012 overalt, og kun på bordet når jeg stiller ham der

• #33   4. jan 2012 Her må hunden gerne være i møblerne og i sengen (undtagen bordene) Santos må heller ikke være i køkkenet hjemme hos os, når vi laver mad. Men vi har det dog sådan at vi har første ret til møbler og seng, så vi flytter os ikke, eller sætter os på gulvet fordi han mener at han skal fylde (det passer dog ikke herren helt herhjemme) *G*

• #34   4. jan 2012 Rico er ikke i nogen møbler/senge.... I hvert fald ikke når vi er hjemme ;o)

Han lå i min seng de første ca 3 år vi havde ham, men da en dalmatiner fælder ret så meget var jeg træt af at ligge i hundehår og vaske sengetøj konstant, derfor røg han ned på nogle madresser på gulvet i soveværelset med egen dyne og pude :o) Det accepterede han med det samme.

Sofaen ved han han ikke må være i, men vi ved også hvor han ligger når han er alene, så vi ligger hundetæpper, når vi går ;o)
    Jeg kan dog snyde, når kun ham og jeg er alene. Så har han 2'er sofaen og jeg har 3'er sofaen :-)))

• #35   4. jan 2012 Over alt ,dog ikke borde smiley

• #36   4. jan 2012 Min hund Laika må være over alt....

• #37   4. jan 2012 Vores hunde er både i seng, sofa og på vores kontorstole. de må ikke være på spisebordsstolene, og kattenes kræssetræer er også kun til kattene

• #38   4. jan 2012 Herhjemme er Alba min seng. Hun forstår dog godt når hun ikke er velkommen ;).
    Hun har fået lov at være i sofaen når der er dyne og hun bliver inviteret.

• #39   4. jan 2012 Seng og sofa :o)

• #41   5. jan 2012 Mine hunde er kun i sofaen om natten.. Ellers er møblerne og sengene NO GO..
    Gider simpelthen ikke at mine møbler skal være møgbeskidte og afvaskes dagligt...
    Hundene har en kurv hver i gangen og hver deres Fatboy i stuen...

• #42   5. jan 2012 Vi havde før den ene i sengen, men det er slut, de kommer ikke i møbler mere, de har deres kurve og tæpper over alt i huset, det er deres private og vi har vores private.

• #43   7. jan 2012 Nu har jeg ikke hund lige pt. Men vores har aldrig været i møblerne. Og når jeg får hund igen, så hører den også til på gulvet i sin kurv/seng. Jeg syntes at det er mega ulækkert at have hunde i sengen. Sofa'en kunne måske gå, men i sengen... Dét er sgu ulækkert:-/

• #44   7. jan 2012 Anja: Enig! Det er SÅ uhygiejnisk at have hund i sengen :s adderbadder :b

• #45   7. jan 2012 Victoria> Ihh, var helt "bange" for at jeg ville blive stenet ud herfra med den kommentar, he he.

Jeg er ikke typen der deler min is med hunden, lader hunden slikke mig i hele fjæset, og lader den være overalt i hjemmet. Og bliver faktisk lettere irriteret når jeg ser folk der kysser deres hund og lader dem slikke dem i munden og guderne må vide hvor ellers, he he.
    Men dejligt at høre at du er enig i at de ikke bør være i sengen:-)

• #46   7. jan 2012 Keesha må være alle steder undtagen seng og borde. Dog bliver der sagt "ned" hvis hun hopper op til gæster, som ikke vil have hende i sofaen eller på skødet - og det respekterer hun (med lidt growlende protest *GG* )

P.S. Hun sover altid under min seng selvom der kun er en frihøjde på 22-25 cm og hun puffer til madrassen nedefra, hver gang hun vender sig, fordi hun næsten ikke kan være der - skøre køter........

• #47   7. jan 2012 Anja > Det bliver du/vi nok også smiley Men jeg smider ingen ud. For jeg har det på HELT samme måde!! Min hund skal IKKE slikke mig i ansigtet, og jeg vasker hænder hvis han slikker på min hånd/arm. Han skal ligge og "tørre" inden han har adgang til sofaen og jeg siger tysch hver gang jeg ser han går "amok" med at slikke sin tissemand eller numse (ved godt jeg er sær men kan ikke HA den der højlydte smasken når jeg ved det er numsen der er gang i) og jeg kan heller ikke klare når hunden for lov til at slikke tallerkener af :s fordi man ikke vasker op i kogende vand dør alle bakterier jo ikke. Min kones bakterier er én ting, men min hunds bakterier er noget andet - for førstnævnte slikker ikke sig selv visse steder som hunden gør smiley

• #48   7. jan 2012 Vic.> Ha ha! Det vil jeg da heller ikke håbe at hun gør. Så skal hun dælme være smidig, ha ha! Og ja, jeg er heller ikke ret god til den der smasken. Min fætters han-labrador, vasker sig også, så hele byen kan høre det..-Ja okay, overdrivelse fremmer forståelsen;-) Og han og hans kone reagerer slet ikke på det, og jeg sider og er lige ved at kaste op over lyden. Men lige på det punkt er jeg altså også sart:-/ Men kan ikke lade være med at tænke på at hunde jo altså vasker sig selv i måsen, når jeg ser folk dele en soft-ice med hunden eller lade den "kysse" dem i hele hovedet. Det gælder nok mest for de små "taske/dulle-hunde".. Adr...

• #49   7. jan 2012 kan vidste komme på så mange andre ting der er mere ulækkert end at have hund i sengen- Kommer jo an på hvordan man bruger sin hund tildagligt osv osv...

Havde jeg en hund som gik i stalden hele dagen og løb blandt heste, grise, køer osv var den heller ikke i sengen.. Men det er også meget meget langt fra hvordan jeg holer mine hunde!

• #50   7. jan 2012 Lene> Tja, det er jo som man ser det. Jeg gider ikke at have pels i sengen. Har tre Maine Coon katte, der nogle gange har fået lov til at ligge i sengen om dagen, og når jeg så går i seng, så syntes jeg at jeg får pels i munden og øjnene og syntes generalt bare at det er irriterende. Mine katte er indekatte, så de er jo rene og fine, men alle hunde kommer jo ud (forhåbentlig) så de er i mine øjne beskidte og skal ikke op i min seng:-) Men dét er jo bare min holdning:-)

• #51   7. jan 2012 selvfølgelig der skal også være plads til alle smiley
    Men nu er der jo også forskel på hvor meget hunde fælder.. jeg har mødt børn der er mere beskidt end mine hunde:)

• #52   7. jan 2012 min er i sofaerne og i sengen..

bordet er slet og ret forbudt område.. skal han have ordnet pels osv så kommer han op på vaskemaskinen..

• #53   7. jan 2012 Lene> Ja. Kan se at du har Mops og Fransk. Mops fælder jo temmelig meget. Og min søsters franske, fældede også en del. Jeg ville nødigt have hende i min seng i hvert fald (min søsters franske). Alle hunde fælder. Det kan ikke undgåes.

• #54   7. jan 2012 Hmm.. Glem lige den sidste bemærkning, he he. Det er jo ikke ALLE hunde der fælder:-)

• #55   7. jan 2012 Mine hunde får lov at være i sofaen. Men min seng er blevet forbudt område. Jeg kan simpelhen ikke sove pga af snorken af 3 hunde, så der er sengen KUN min.

Lene hunde er altså ikke altid rene, selvom de kun er indehunde. Jeg kan tydeligt se forskel fra da mine sov i sengen, og så nu, når jeg skifter sengetøj. Mine hunde er KUN ude når jeg går tur og de skal ud og tisse. Men alligevel, så er de altså ikke altid rene (hanhund har evt snask om tisseren, tæverne kan evt dryppe lid osv osv. Mine hunde får IKKE vakset bagdelen, og tit kan der altså også sidde lidt her. Poterne er uanset hvordan vi vender og drejer og vasker efter gåturene heller ikke altid rene. Hår kommer der også selvom det ikke er fældningstid ( mine bliver børster mindst hver 2. dag)
    Jeg er ikke sippe, men nyder altså nu min rene seng. smiley Og vasker også altid hånder, når jeg har haft kontakt med hundene ang leg og hvor de har slikket på mig. De vakser sig trods alt også bagi med munden/tungen. Ansigtet tillader jeg på ingen måde de slikker mig. Det er for ulækkert.

Kommentér på:
Hunde i møbler

Annonce