Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder valg
  • #3   8. jan 2012 Mine kører bedst på eukanuba. Og ja det er en jungle. Jeg har prøvet mig lidt frem og stoppede da hunden begyndte at trives med lækker pels, minimal afføring, prutter der ikke stinker og masser af energi.

Desværre er det forskelligt fra hund til hund hvad der fungerer bedst.

• #4   8. jan 2012 Jeg har selv berner sennen, og bruger dette foder (link fjernet) efter min tæve havde haft hvalpe tabte hun meget af sin pels og da vi begyndte at bruge dette kom hendes pels tilbage og var super flot! Vi kunne se forskellen med det samme! Har selv brugt Arion, og Select gold som også er rigtigt godt men vil helt klart forslå platinum, da jeg synes det er super godt og mine hunde er helt vilde med det da det er næsten rent kød der er i! smiley Håber du kan bruge det til noget smiley

• #6   10. jan 2012 Til Pia hendes pels kom en måned efter, hvilket er meget unormalt... Alle vi kender deres hundes pels er først kommet efter et års tid, og vi fik afvide vi ikke skulle regne med at det kom før om et års tid, og hendes pels var meget flottere end før, og kraftigere, og den er blevet utrolig blank

• #7   10. jan 2012 Tholo er et rigtig godt foder og er godt for pelsen og med Glucosamin

• #8   10. jan 2012 Jefg bruger olivers og er yderst tilfreds, du kan ringe til dem, og få sendt nogle prøveposer.

• #9   11. jan 2012 Tusind Tak for jeres råd :o)

Kommentér på:
Foder valg

Annonce