6.141 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

for høj PH værdi i urin for høj PH værdi i urin

Hej... jeg har idag indleveret en urin prøve på min godt 2-årige gamle tæve Nova... det gjorde jeg fordi hun aldrig tidligere har tisset inde, men nu i forbindelse med sin løbetid har gjort det inde flere gange ( det gjorde hun ikke under sidste løbetid).... hun kom i løb ca 27/ 12 og hun har tisset inde nogle gange, de sidste 3 dage hver dag .... jeg ville være sikker på hun ikke havde blærebetændelse....
Dyrlægen fandt ikke umiddelbart bakterier men til gengæld en MEGET forhøjet ph-værdi, dette mener han evt kan skyldes kosten....
Hun får Natures Menu barf komplet, og Kingsmoor Pure tørkost....

Nogen forslag til hvad kost man så kan give... eller hvad man kan gøre for at afhjælpe den høje ph-værdi.... er tranebærkaplsler eller c vitamin noget der kan hjælpe....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for høj PH værdi i urin
  • #1   9. jan 2012 Da min hund havde forhøjet ph værdi, og samtidig krystaller i urinen fik han noget foder fra dyrlægen der hed noget med urinary.

• #2   9. jan 2012 Hanne da vores tæve havde for høj PH værdi var det pga hendes c-vitaminer.( Det er noget man tit giver GD´en i tandskift for at den ikke falder i poterne) da vi fjernede dem gik der 1 døgn så var den nede som den skulle være igen.

• #3   9. jan 2012 @ Anja, men hun får ikke noget C vitamin, eller ting der ligner...men synes faktisk lige jeg i går herinde læste at en ascorbinsyre pille om ugen kunne holde ph værdien i balance, og det er da c vitamin... men det skal man så ikke ???

@ M hys... lægen sagde ikke noget... vi blev enige om at jeg lige skal se hendes løbetid til ende, og så derefter evt komme med ny urin prøve....
    Magbesium er 0.14%. det er da ikke højt, er det ???

Jeg søger både viden her og ved dyrlæge og via google, tror heller ikke balnkt på dyrlægerne....

• #4   9. jan 2012 Altså vores tæve kunne ikke udskille det så hendes PH værdi lå højere end de kunne måle, og døgnet efter var den normal, så hun har så bare undværet det og været noget længere om at komme op på poterne igen, men ikke noget jeg ville gøre når PH værdien er for høj.

Kommentér på:
for høj PH værdi i urin

Annonce