{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fodring - hvor tit?
  • #2   18. jan 2012 je fodrer generelt helst 2 gange også den voksne.... men det skyldes netop at hun ikke er madglad, så en stor portion til aften var uoverskuelig... så her får de begge morgen og aften.... tror det gælder mere om hvad det fungerer for jer og hunden end om det er 1 eller 2 gange om dagen...

• #3   18. jan 2012 okay, jeg havde bare en opfattelse af at det var vigtigt det blev 2 gange om dagen når hunden ikke var så gammel smiley

• #5   18. jan 2012 min hvalp på råt får mad to gange om dagen , dog to aftensmåltider om ugen fjernes og han er 22 uger

• #6   18. jan 2012 Nu er Basil jo stadig kun 13 uger gammel, men jeg vælger at fortsætte hans nuværende fodermønster ind i voksenalderen, da Berner Sennen er disponeret for mavedrejninger.

Han får morgenmad + et måltid frokost i sin snackbold, som han spiser i løbet af dagen, når han bliver sulten, og så får han aftensmad. Det fungerer fint. smiley

• #8   18. jan 2012 Sorry, Pia... men trådstarter spurgte, hvor ofte vi andre fodrede vores unghunde... og det svarede jeg såmænd bare på. smiley

• #10   18. jan 2012 mikael
    hunden går ikke sukkerkold men dens lever og galde er tilpasset til faste tider hvilket ikke er godt de dage de så ikke kan få mad derfor er mad til ikke faste tidspunkter smartere da hunden så ikke vil producere galde som den kaster op

dette kan man træne maven til ved at starte med og give mad inden maden forventes ikke efter

• #11   18. jan 2012 Nej, Pia, jeg kan da sådan set kun være enig, men er det grund til at lange ud efter mig?

Mener ikke, jeg har skrevet noget, som burde give årsag til angreb?

• #12   18. jan 2012 Min Bailey er knapt 10 md nu og hun har selv valgt kun at få mad 1 gang om dagen de sidste 2 md da hun ganske enkelt ikke ville spidse før om eftermiddagen. hvis din hun selv siger fra har hun ikke brug for at få det over 2 måltider.

• #13   18. jan 2012 Kato er snart 2 år, og han får 2 kopper mad om aften. Han er ikke glad for at spise om morgnen, men også pga at vi tit gøre med ham, også må han helst ikke have mad i maven, og med alt det han leger og tonser, så er det også dårligt med mad i maven

OBS - hund skal jo slappe af efter de har spist (2 timer) for ikke at risikere at de for såkaldt vendemave, det kan de dø af.

Så kato får om aften !

• #14   18. jan 2012 michael

det er rigtigt ;O)))))

vil den ikke spise hvis du giver hunden mad en time eller en halv før forventet ???

Kommentér på:
fodring - hvor tit?

Annonce