{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Snakker mere med far? {{forumTopicSubject}}

Halløj alle sammen. smiley

Jeg skal lige høre de af jer som har hunde der snakker meget, om der er forskel på hvem hunden snakker mest med derhjemme? og om det har nogen betydning af nogen art at han snakker mere med far end med mor?

For herhjemme er det 100 % mig der står for alt med hunden, gåture, mad, træning osv.
Men det er kun min mand som kan få gode lange samtaler sammen med Diego, vi kan godt have nogle små korte samtaler i løbet af dagen, men han giver den virkelig gas med snakketøjet når han hygger med far?
Hvorfor det gør jo mor lidt misundelig smiley

Håber på at høre fra jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snakker mere med far?
  • #1   18. jan 2012 Det er fakrisk sjovt.. Sådan er det også hjemme ved os..
    Akeela er 100% min hund, jeg er altid den som bliver hilst på først, hvis både jeg og manden har været ude og kører sammen..

Det er mig hun går til, for at putte, hygge ovs.

Men det er min mand, som hun har laaaaange samtale med.. Jeg bliver jo lidt misunderlig :-S

• #2   18. jan 2012 Griner det er det samme her, Jeg står for alt der har noget at gøre med hundende, men det er manden der føre lange hygge samtaler med dem, og Akita lystre ham 100 gange bedre end hun gør mig. Er nu ikke kun lidt misundelig, jeg har hamrende misundelig, ja jeg er så.

• #3   18. jan 2012 Hun snakker ikke mest med ham, hun snakker generelt ikke særligt meget, men det er helt tydeligt, at det er ham man leger med, og mig man putter med smiley Lægger han sig på gulvet, så skal der leges! Er det mig derimod, er det op og putte. Er det os begge, løber hun over og leger, og derefter op på mit skød, hvor hun lige lader op til mere leg. Skøre hund smiley

• #4   18. jan 2012 Ej, hvor dejligt at høre at jeg ikke er den eneste hundemor som føler det er en lille smule unfair.. smiley Ja, er det faktisk fuldstændig det samme som hos Nadja & Akeela . Mor der gør alt "arbejdet" og far der får hyggesnakken.. jeg er faktisk også som Zabrina *Kørekort til alle hunderacer* C skriver hamrende misundelig..

Men er der nogen af jer der ved hvorfor der er denne forskel? personlig sys jeg jo det er lidt skægt at hunden/hundene selv vælger hvem de snakker bedst med, og selvom jeg sys jeg prøver at efterligne det far gør, så bliver det aldrig helt det samme..
    Bare for at tage i morges, min mand køre på arbejde omkring en halv fem tiden, og i morges vækkede ham og hunden resten af huset under deres morgensluder med morgenkaffen... og da far så køre og jeg står op og vil sige go'morgen til bamsen så får man bare et slik på hånden også gik han hen i sin kurv.. øv bøv, siger jeg bare.. drøn traveligt..

• #5   18. jan 2012 Griner uhh jeg kender det..

• #7   18. jan 2012
    Zabrina *Kørekort til alle hunderacer* C - og hvor er det dog en bitter/sweet føles ikk smiley smiley

• #8   18. jan 2012
    Camilla - Schæfer, Russel's og GD :- jamen så er jeg også misundelig på dig smiley smiley

• #9   18. jan 2012 jo det er skønt at de har det sammen, men hvorfor skal mor her altid være den strenge.. jeg vil også lege og hygge, men næ nej far er bedst. Jeg er bare glad for at Bailey er mors tøs, så længe det vare.

• #10   18. jan 2012 jeg passer dem også med mad, ture, pels og alt andet, men kommer vi hjem på samme tid, så får han meget mere lys end mig... surt...

• #12   18. jan 2012 Lulu snakker slet ikke, så her er det uvist smiley

Vi deler egentligt opgaven meget ligeligt imellem os herhjemme. Vi går begge turer, fodrer begge, øver begge tricks med hende, leger begge - så hun favoriserer ikke nogen som sådan, men hun bruger os til vidt forskellige ting, det kan man godt mærke.

Skal hun putte er det mig
    Skal hun nusses er det os begge, men oftest min kæreste
    Er det boldspil er det min kæreste hun vælger
    Er det brydning og andre lege er det mig.

• #13   18. jan 2012 Selina er også min hund 100%. Det er mig der går tur. Fodrer. Leger. Men det er farmand hun gider at putte med. De har sådan en speciel ritual/ting sammen som bliver udført hver aften. Og jeg føler mig snydt og siger at hun er en forræder smiley

hehe smiley

• #15   18. jan 2012 øv nu er jeg misundelig på dig Team talk...

• #16   20. jan 2012 BEAUCERON * - Hihi, ja, jeg har godt set hendes glimt i øjet til ham på FB .. de klæder og hindanden rigtig godt.. Ej, sorry.. jeg ved hvordan du har det.. det er bare ikke FAIR!! Og man får altid lige et lidt skadefro blik fra farmand når de hygger.. tsk tsk.. MÆND!!! smiley smiley

• #17   20. jan 2012 *Team Talkative* . BUHUUU.. Det gider vi jo ikke at høre vel, team talk smiley smiley vi har jo ondt af os selv og føler os unfair behandlet i denne tråd *GG*

• #18   20. jan 2012
    Zabrina *Kørekort til alle hunderacer* C det kan jo være det er det der er løsningen, jeg/ vi må bare have os en hund til, en MORS hund!!! men det ville så også være lidt trist hvis den også vælger far.. Hmm.. Unfair er det i hvert fald.. Ja, hvorfor må mor ikke få hyggesnak.. æv

• #19   20. jan 2012 Peanut er en mors dreng, det er nu også mig der fodre, kæler, børster træner og går tur mens far bruges til at lege vildt med. Jeg tror far er lidt misundelig, smiley

• #20   20. jan 2012 Teen kaos, Jeg kan kun håbe på at jeg beholder min status hos Bailey.

Men er der noget der gør ondt eller andre problemer så er de begge to mors hunde, Det kan far altså ikke bruges til.

• #21   23. jan 2012 BEAUCERON * hehe, ja sådan er det også her.. Meenn.. sys nu stadig godt at man kunne få lov til at være en del af hyggen smiley

Helle W - Ja, jeg sys også godt at kunne se fryden i fars øjne når de hygger, men omvendte også misundelsen når han kan stå og kalde på hunde 1000 gange uden at der sker noget, lige ind til mor åbner munden så står han der jo med det samme smiley

Zabrina * - Jo, mon ikke også du gør det? alt andet ville da være , igen unfair.. smiley

Kommentér på:
Snakker mere med far?

Annonce