{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Hvalp hopper op ad ting & piver? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Ïgår hentede vi vores lille hund, natten er gået på han har stået under en stumtjener med alt vores overtøj, hvor han piver & piver, samt han hopper op..
Dette har han gjort igen idag, hele morgnen..

Nogen bud på hvad det kan være?
Dumme kommentere frabedes, jeg prøver blot af hjælpe min hund!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp hopper op ad ting & piver?
  • #2   21. jan 2012 han er vel utryk, efter at være blevet taget fra mor og søskende.
    jeg ville aflede opmærksomheden når han gør det. leg med ham, giv ham godbidder osv.


  • #3   21. jan 2012 Nej jeg har ikke fået andet end en pose mad med derfra desværre, Min jakke er smidt en tur i vaskemaskinen da jeg tænkte det kunne være det.. Det er rigtig surt & se på og vide jeg ikke kan andet end & aflede hans opmærksomhed, da han gjorde det fandt vi en boldt frem, legede han fik mad osv, også gik vi en tur, men da vi kom hjem startede han forfra

  • #5   21. jan 2012 Det er helt normal adfærd! Hvis ikke i har en bog om hvalpe så brug Google du kan sikkert finde en masse tips og øvelser

  • #6   21. jan 2012 Tag ham op og sid lidt med ham, det hjælper nogle gange, det er som de andre skriver utryk, jeg har prøvet lidt det samme med en af mine, da vi skulle sove, var hun meget urolig og ked af det, jeg plejer at ligge sammen med dem om natten og ville også gør det med hende, men da jeg lage mig gik hun ned i enden af min dyne og puttede sig, så fandt jeg en gammel dyne som hun fik, til at putte sig i og siden har det ikke været noget, og jeg kunne sove i min seng:-))

  • #7   21. jan 2012 De første døgn væk fra mor og søskende kan være frygteligt. Har I ikke læst om hvalpens første tid i ny familie?
    I skulle have haft en klud med mors lugt med, da hvalpen har brug for sin tryghed derfra.
    Prøv at aflede hvalpen når den piver.


  • #8   21. jan 2012 Han har fået min bukser & ligge med, jeg havde på derned hans søskende hyggede sig med smiley
    Pt slapper han af & sover oppe i sofaen ved os, Vi tog hans kurv med ind da vi gik i seng, men det hjalp lige fedt så han måtte jo op i sengen & til sidst lykkede det os da han sov & slappede af

    - Tak for svar smiley vil da helt sikkert bruge jeres råd smiley


Kommentér på:
Hvalp hopper op ad ting & piver?

Annonce