{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Lopper!! {{forumTopicSubject}}

Cheri lider forfærdeligt af lopper, vi har sprøjtet hende med "Frontline Combo Vet 2-10 kg" for 2 uger siden, det virkede indtil for en uge siden også vendte lopper tal stærkt tilbage.

Hvilket loppemiddel kan i anbefale man bruger?

Jeg ved godt der går nogle uger inden jeg må sprøjte hende igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper!!
  • #1   3. jul 2006 Sakki har aldrig haft hverken lopper eller orm ! Kunne det være fordi han får hvidløg ?
    Øv, hvor surt for jer,!

• #2   3. jul 2006 Har også hørt at hvidløg kunne holde dem væk.. Hvordan får han hvidløg, er det noget i maser ned i dens mad??

• #4   3. jul 2006 Husk at i også skal fjerne/dræbe lopperne i jeres hus.. De er jo overalt hvor hun har været... Især i hendes hundekurv. I skal sprøjte med noget loppedræbende middel
    (Må ALDRIG sprøjtes på hunden!!!!) som også tager æggene da de sagtens kan udklækkes andre steder end på hunden og så bliver hun jo ved med at få dem. Det kan fås i alle dyrehandler.
    I kan jo også putte hunden i et loppebad men det tager ikke altid lopperne. Desuden kan i køre en lusekam igennem ALT hendes pels, det fjerner også døde lopper og nogle æg..

God fornøjelse

• #5   3. jul 2006 Det er også pipetter vi har brugt..

Jamen så må jeg da hellere komme op i dyrhandleren img, så jeg kan få noget og sprøjte hele huset med.

• #6   3. jul 2006 Bare husk at hun endelig ikke må være i nærheden i et godt stykke tid efter for det er virkelig giftigt for hunde at få på sig... Ved godt at det lyder meget drabeligt men det har kostet 2 hunde livet har jeg læst i et blad (hun troede at hundene måtte blive sprøjtet med det, men det kostedet dem begge livet smiley )

• #9   3. jul 2006 Ja det gør det da godt nok, men jeg er nu glad for at høre det alligevel. Ville da aldrig tilgive mig selv, hvis jeg var skyld i at Cheri blev syg fordi jeg ikke havde været forsigtig nok

• #10   3. jul 2006 HVIDLØG : han får det fra OLIVERS knust, men der er oz nogle der laver det selv eller bruger piller...

• #11   3. jul 2006 Vi har også lige sprøjtet katten med frontline igen, det er dælme ikke sjovt at se sine dyr lide fordi de dumme lopper får det til og klø

• #12   3. jul 2006 Sus:

Så tror jeg da lige jeg vil prøve og give hende lidt hvidløg img. sammen med hendes mad

• #13   3. jul 2006 hejsa
    jeg kan kun varmt anbefale hvidløg , du kan få det i flydende form og komme et par dråber i deres drikkevand , vi har haft hunde i over 30 år og har i den tid kun haft et par vildtfarende lopper , der dog hurtigt kom i mellem mine negle og blev uskadeliggjordt .så det synes jeg du skal prøve , og så må du igang med rengøringen og sprøjte hele huset , du kan evt smide alle dyrenes ting i fryseren dvs tæpper og legetøg , så er de i et hverttildfelde ferdige de små bæster ,kom det hele i en sort plastsæk og lad det være der et døgn .husk at det skal være et middel der tager lopperne i alle stadier og ikke kun dræber de levende ellers står du hurtigt med selsamme problem og det ville jo være træls .

• #14   3. jul 2006 Puha sikke mange tips jeg får og alle sammen gode. Det er altid rart at høre, hvad andre har gode erfarringer med

• #15   3. jul 2006 Sara P. Du skulle prøve at skifte til Bayvantic fra Apoteket, det er godt nok en del dyre mener jeg. Men det virker fint for os, ihvert fald.

• #16   3. jul 2006 Bayvantic Vet. Hedder det helt præcist, og det er forebyggende, og behandlende mod lopper og flåter...

• #17   4. jul 2006 lopper i katten sammen med hunden, hvis ikke så prøv det smiley pøj pøj med det

• #18   4. jul 2006 øhh den forstår jeg ikke helt!!!

• #19   4. jul 2006 Det der med hvisløg har vi ikke held med, vi har lige i øjeblikket et mega problem med de små bæster, og de elsker mig grrrrrrrr!!!!
    Jeg er ved at få spat af dem og den irreterene kløe! :o(

• #20   4. jul 2006 Har skrevet det før men skriver det nu igen.

Generelt er hvidløg godt, det virker dog kun forebyggende mod lopper, insekter og flåter altså har hunden lopper kan hvidløg ikke afhjælpe problemet.

Hvidløg er giftigt for hunde altså i de forkerte mængder. derfor kan det kun anbefales at købe hvidløg der er til hunde og heste hvor der står doseringsvejledening på.

Hvidløg har også andre gode egenskaber

hilsen os der har brugt hvidløgs granulat til hunde i snart 3 år uden en loppe, flåter der kan tælles på to hænder (fordelt på to hunde over næsten 3 år)

• #21   4. jul 2006 Kommer hunden til at lugte af hvidløg?

• #22   4. jul 2006 Det vil sige jeg skal købe hvidløget hos en dyrhandler???

Kommentér på:
Lopper!!

Annonce