765 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Han tisser ikke når vi går tur Han tisser ikke når vi går tur
.. men tilgengæld holder han sig så det første der sker når vi kommer ind af døren herhjemme er at han løber direkte til døren og vil ud og tisse..!
kan man lære ham at tisse når vi er ude, eller er det bare noget der kommer med tiden?
Vi går ture op til 1-1½ time og hvalpen er 7 måneder.
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
Men det virker som om han bare ikke helt er tryg ved at gøre det ude i den store verden endnu. Det skal nok komme, når han bliver kønsmoden og vil ud og sprede sine dufte
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 73 Svar: 318
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
mar 2009
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 1.307
Går normalt kun max. ½ time ad gangen(dvs. ca. halvdelen af turene er kun lige ud bagved,men han er også kun knap 11 uger nu).
Idag endte vi dog med at være over en time på farten...ikke fordi vi gik særlig langt(oki han var sg' træt til sidst), men fordi vi gav os tid.
Chewie elsker at snuse og ja, på vores lidt længere hyggeture, stopper han gerne op hver meter for at snuse og turen tager rigtig lang tid på den måde.
- idag indrømmer jeg dog, at jeg havde overskudt distancen lidt..men guuud, hvor var det altså hyggeligt.....og pusset er gået fuldstændigt og aldeles i brædderne nu*lol*
jun 2005
Jeg tror jeg vil forsøge med det forslag om at tage ham i snor og gå tur igen hvis han beder om at komme ud og tisse efter den første tur.
Min "frygt" er nok at han pludselig stiller sig derud og vil ud hver gang han skal tisse, fremfor at gå i haven.
Jeg tror heller ikke han er helt tryg ved at gå tur endnu, men det bliver bedre og bedre, og det kommer da helt sikkert med tiden at han tisser når vi går tur.
Men jeg kan mærke på ham når han skal tisse idet han går uroligt (forståeligt nok).
jun 2005
Han tisser ikke når vi går tur